Feest!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb het volgende in mijn hoofd;
Isabella heeft Nina alsnog ontvoerd. Ludo is woedend op Martine, en laat een bom onder haar auto plaatsen. Als de tikkende bom nog drie seconde te gaan heeft, ontdekken Martine en Sjors de bom, ze kijken angstig naar elkaar...en vervolgens de eindtune.
Tja, hoe prop ik dat erinquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef Petracev het volgende:
[..]
Feest!
okeejquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tja, hoe prop ik dat erinDat gebeurd daarvoor, Martine en Sjors vertrekken eerder van het feest.
Dat lijkt me niet zoon spannend einde ..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:50 schreef Stefan121 het volgende:
Isabella word geliquideerd door een mannetje van ludo en daarna gaat iedereen feesten en dan is het einde van het seizoen.
Ik denk niet dat Isabella Nina wilt vermoorden. Integendeel ik denk dat ze haar gaat redden als ze de bom ziet ten koste van haar eigen leven.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:49 schreef RealStevi0w het volgende:
De cliffhanger klopt wel hoor!!![]()
Benjamin keert terug in Meerdijk en ziet hoe iedereen feest in Scala...Hy is nog steeds erg verdrietig om Pascal en besluit de stad voor altijd te verlaten.....![]()
Intussen zijn Nick en Charlie getrouwd in Las Vegas en nodigen heel Meerdijk uit voor een groot feest in Scala...
Terwijl Charlie en Nick blij hun trouwerij vieren zijn de rest van gasten niet optimaal blij gestemd en de stemming word steeds grimmiger... Govert,Charlie,Nick,Laura zijn volop aan het feesten terwijl Morris,Milan en Sjors totaal niet in de stemming hiervoor zijn..... Intussen staat Nina doodsangsten uit terwijl Isabella haar bedreigt tijdens het feest waar ook Yasmin en Stefano aanwezig zijn krijgt Yasmin ineens het idee dat Nina waarschijnlijk in de kelder van Scala zit....Ze snelt er naartoe en ziet de bom di e in Scala ligt en kijkt naar de klok: Nog 3 Seconden....![]()
![]()
![]()
Het gebeurt echt niet hoor..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:36 schreef Stefan121 het volgende:
ze wilt haar echt wel vermoorden hoor dat wijf is knettergek!
Ach, Nina heeft in totaal hoogstens drie volle zinnen gezegt...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef RealStevi0w het volgende:
nou die Isabella is egt gestoord... Nina rulezz
Ok ok... ze is wel oke.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:29 schreef RealStevi0w het volgende:
Nina rulez gewoon keistrak en wie dat niet gelooft die ... die ... geloof het maar niet!!![]()
![]()
![]()
NINA SANDERS 4 LIVE!!![]()
Onm zal binnekort nog meer kijkcijfers als Gtst krijgen met Eric van Idols nieuwe erin en nieuwe plaatjes, nieuwe decors,nieuwe mensen, nieuwe verhaallijnen!!![]()
Dan flip ik ook![]()
![]()
![]()
Je krijgt een biertje van mijquote:Op zondag 30 mei 2004 15:29 schreef RealStevi0w het volgende:
Nina rulez gewoon keistrak en wie dat niet gelooft die ... die ... geloof het maar niet!!![]()
![]()
![]()
Over welke van die 6 Nina's heb je het? Ik vind die 8 verschillende Sils ook gaaf hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 15:29 schreef RealStevi0w het volgende:
![]()
![]()
Onm zal binnekort nog meer kijkcijfers als Gtst krijgen met Eric van Idols nieuwe erin en nieuwe plaatjes, nieuwe decors,nieuwe mensen, nieuwe verhaallijnen!!![]()
Dan flip ik ook![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |