abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20791314
.

Probeer het dan over een tijdje met een nieuw topic, zodat nieuwe mensen meteen zien waar het om gaat.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:27:56 #177
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_20792046

Ik keek hier wel naar uit...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_20793427
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 16:56 schreef MUUS het volgende:
.

Probeer het dan over een tijdje met een nieuw topic, zodat nieuwe mensen meteen zien waar het om gaat.
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar wil dit experiment enige kans van slagen hebben dan heb je juist de mensen nodig die serieus willen meedoen. Dus degenen die het hele topic hebben gelezen uit oprechte interesse, geduld kunnen opbrengen en aandacht geven aan hetgeen gepost wordt, dan heeft het meer kans van slagen.
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:11:30 #179
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_20793624
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 18:58 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoeld maar wil dit experiment enige kans van slagen hebben dan heb je juist de mensen nodig die serieus willen meedoen. Dus degenen die het hele topic hebben gelezen uit oprechte interesse, geduld kunnen opbrengen en aandacht geven aan hetgeen gepost wordt, dan heeft het meer kans van slagen.
Nou, vantevoren wil ik je vertellen dat ik van sceptische achtergrond ben, maar als ik ook maar iets kan doen om te helpen/ondersteunen/(of pics/movies/watdanook hosten op een site) of watdan ook... laat het me weten...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_20809810
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:11 schreef ChOas het volgende:
Nou, vantevoren wil ik je vertellen dat ik van sceptische achtergrond ben, maar als ik ook maar iets kan doen om te helpen/ondersteunen/(of pics/movies/watdanook hosten op een site) of watdan ook... laat het me weten...
ik waardeer je aanbod maar het experiment verloopt het beste via Fok.. kleinschalig is juist leuk. Als je mee wilt doen dan help je! Als kanaal dan, want aan ontvangers geen gebrek. Het gaat juist om de intentie van meerdere mensen. Maar bedankt voor je interesse iig wie weet later nog eens een herstart.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 17:58:25 #181
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_20812450
Jammer zeg, maar heb wel lekker liggen relaxen
Haal eruit wat erin zit!
pi_20814561
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 17:58 schreef Tokse het volgende:
Jammer zeg, maar heb wel lekker liggen relaxen
jij was de 1ste & 3e keer het slachtoffer
Bij de 3e poging ging het wel beter aangezien ik toen je foto had. Maar merkte je nu iets of lag je sowieso te relaxen
De 2e poging was trouwens Enneacanthus_Obeseus.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 21:53:24 #183
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_20817833
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Bij de 3e poging ging het wel beter aangezien ik toen je foto had. Maar merkte je nu iets of lag je sowieso te relaxen
Blij om dat te horen, ik dacht dat ik het me verbeeld had. Ik ben nl. ook nog es gestopt met roken dmv lasertherapie, dus voel me sowieso een beetje anders dan normaal.
Wat ik voelde, was een warmte die van binnenuit leek te komen aan de onderkant van de rug, dus ik draaide op mijn zij en toen bleef ik het voelen, daarna straalde het uit naar de voorkant en de gehele romp echt heel warm, en ik was echt superrelaxed . Kwam dit door reiki??? Heb nl. ook geen flauw benul wat ik zou moeten voelen, dus het zou ook met die lasertherapie te maken kunnen hebben, al lijkt me dat stug
Haal eruit wat erin zit!
pi_20826736
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 21:53 schreef Tokse het volgende:
Kwam dit door reiki???
haha nu weten we het nog niet of het nou door de laserbehandeling kwam of omdat ik je een reiki behandeling gaf
  zondag 25 juli 2004 @ 20:09:43 #185
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_20851608
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:33 schreef The_Shining het volgende:

[..]

haha nu weten we het nog niet of het nou door de laserbehandeling kwam of omdat ik je een reiki behandeling gaf
Nah jammer zeg! Misschien volgende keer beter
*rookt nog steeds niet *
Haal eruit wat erin zit!
pi_20923325
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ik heb er helaas niets van gemerkt .. Maar ik doe graag nog een keer mee
pi_20975939
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:05 schreef The_Shining het volgende:
Waarom niet gewoon in dit topic verder Dat van die foto's vind ik ook prettig, lijkt mij het beste om bij ontbreken van fotoboek deze via mail rond te laten gaan.

Fokkers die op afstand willen behandelen
  • The_Shining **
  • Erodome ***
  • EleanorGoesCrazy *
  • Enneacanthus_Obesus
  • Cataclysm_Child
  • Tokse
  • Geartsjuh **
  • YourGuardian +
  • Qu63 +

* enige ervaring
    *- reiki 1
    ** reiki 2
    *** reiki 3
    + (ander energiewerk)

Slachtoffers ( )
  • Enneacanthus_Obesus
  • Tokse
  • Cataclysm_Child
  • Ben gaan reageren toen ik deze tegenkwam......ff ter verduidelijking waarom hierop een reactie ;-)

Wil je mij bij de fokkers op afstand plaatsen??

Reiki 3 en meer ;-)

dank..

Wil graag meewerken aan experimenten waar duidelijkheden uit voort zouden kunnmen komen omtrend het spirituele / alternatieve...mischien dat dat schaduw gedoe dan ook eens ophoudt!

Liefs, kracht en energie

Lauwrence

lees nu net dat het is mislukt......k hou me alsnog aanbevolen voor een ander of nieuw experiment!
    pi_20975999
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2004 13:33 schreef The_Shining het volgende:

[..]

durf met 95% zekerheid te zeggen dat reiki op dat moment zijn werk deed!

liefs

Lauwrence
    pi_20976994
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2004 16:22 schreef cyberbull het volgende:
    durf met 95% zekerheid te zeggen dat reiki op dat moment zijn werk deed!

liefs

Lauwrence
    tja, in dat geval rijst de vraag waarom Enneacanthus niet hetzelfde ervoer

Overigens is het experiment voorlopig opgeschort, veel zijn op vakantie en er is niet veel animo. Maar als er een vervolg komt is het leuk als je meedoet
    pi_20989149
    Als jullie toch wat willen doen ondertussen dan heb ik wel een dankbare klus....

Mijn oudste hond heeft een nekhernia en daar erg veel pijn van, wie wil mag hem sturen....
    De hands on reiki verlicht wel wat, maar niet heel erg veel, hij heeft megaveel pijn....

Het gaat om sammy, foto's kan je vinden in de topic hij wordt oud in f&f...

Dus wie wil geven, GRAAG, sammy en ik zullen dankbaar zijn...
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
      zondag 1 augustus 2004 @ 16:20:54 #191
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_20992340
    voor het experiment dat nog gaat komen, wil ik mij graag aanmelden.. Als behandelaar..
    Mijn ervaring, tja, je kan zeggen dat het magnified healing is, maar ik geef er liever geen naam aan, anders dan; Heling .

Namen zijn onnodig waar de intentie van de beoefenaar gelijk is; Heling, naar mijn mening.
    pi_21006038
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Tja, dat kan natuurlijk door heel veel dingen komen, misschien was ik er op dat moment niet gevoelig genoeg voor, misschien waren de kanalen niet zo in vorm... Misschien slaan sommige dingen bij sommigen wat meer aan dan bij sommige anderen..

Ik ben benieuwd of ik de volgende keer wel wat merk, zou mooi zijn
      woensdag 4 augustus 2004 @ 20:34:23 #193
    95210 Tokse
    De enige echte Tokse
    pi_21059837
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Overigens is het experiment voorlopig opgeschort, veel zijn op vakantie en er is niet veel animo. Maar als er een vervolg komt is het leuk als je meedoet
    Wil ook graag weer meedoen dan!!
    Haal eruit wat erin zit!
    pi_21084844
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2004 13:20 schreef erodome het volgende:
    Als jullie toch wat willen doen ondertussen dan heb ik wel een dankbare klus....

Mijn oudste hond heeft een nekhernia en daar erg veel pijn van, wie wil mag hem sturen....
    De hands on reiki verlicht wel wat, maar niet heel erg veel, hij heeft megaveel pijn....

Het gaat om sammy, foto's kan je vinden in de topic hij wordt oud in f&f...

Dus wie wil geven, GRAAG, sammy en ik zullen dankbaar zijn...
    Ik zal um in elk geval in me reikidoosje stoppen en straks nog wat reiki toesturen.
    Is dat diegene waar ik mee bezig ben geweest toen?

liefs

lauwrence
    pi_21086003
    Nope dat was doh met zijn hartprobleem(die een levensverwachting van 2 jaar heeft meegekregen en nu al ruim in het 3de jaar zit )...

Sammy heeft tot nu toe nog nooit wat gemankeert, maar tof dat je wil helpen, het wordt zeer gewaardeerd!!!
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')