Ik begrijp wel wat je bedoeld maar wil dit experiment enige kans van slagen hebben dan heb je juist de mensen nodig die serieus willen meedoen. Dus degenen die het hele topic hebben gelezen uit oprechte interesse, geduld kunnen opbrengen en aandacht geven aan hetgeen gepost wordt, dan heeft het meer kans van slagen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:56 schreef MUUS het volgende:.
Probeer het dan over een tijdje met een nieuw topic, zodat nieuwe mensen meteen zien waar het om gaat.
Nou, vantevoren wil ik je vertellen dat ik van sceptische achtergrond ben, maar als ik ook maar iets kan doen om te helpen/ondersteunen/(of pics/movies/watdanook hosten op een site) of watdan ook... laat het me weten...quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:58 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar wil dit experiment enige kans van slagen hebben dan heb je juist de mensen nodig die serieus willen meedoen. Dus degenen die het hele topic hebben gelezen uit oprechte interesse, geduld kunnen opbrengen en aandacht geven aan hetgeen gepost wordt, dan heeft het meer kans van slagen.
ik waardeer je aanbodquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:11 schreef ChOas het volgende:
Nou, vantevoren wil ik je vertellen dat ik van sceptische achtergrond ben, maar als ik ook maar iets kan doen om te helpen/ondersteunen/(of pics/movies/watdanook hosten op een site) of watdan ook... laat het me weten...
jij was de 1ste & 3e keer het slachtofferquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:58 schreef Tokse het volgende:
Jammer zeg, maar heb wel lekker liggen relaxen![]()
Blij om dat te horen, ik dacht dat ik het me verbeeld had. Ik ben nl. ook nog es gestopt met roken dmv lasertherapie, dus voel me sowieso een beetje anders dan normaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jij was de 1ste & 3e keer het slachtoffer
Bij de 3e poging ging het wel beter aangezien ik toen je foto had. Maar merkte je nu iets of lag je sowieso te relaxen
De 2e poging was trouwens Enneacanthus_Obeseus.
haha nu weten we het nog niet of het nou door de laserbehandeling kwam of omdat ik je een reiki behandeling gafquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:53 schreef Tokse het volgende:
Kwam dit door reiki???
Nah jammer zeg! Misschien volgende keer beterquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:33 schreef The_Shining het volgende:
[..]
haha nu weten we het nog niet of het nou door de laserbehandeling kwam of omdat ik je een reiki behandeling gaf
Ik heb er helaas niets van gemerkt .. Maar ik doe graag nog een keer meequote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jij was de 1ste & 3e keer het slachtoffer
Bij de 3e poging ging het wel beter aangezien ik toen je foto had. Maar merkte je nu iets of lag je sowieso te relaxen
De 2e poging was trouwens Enneacanthus_Obeseus.
Ben gaan reageren toen ik deze tegenkwam......ff ter verduidelijking waarom hierop een reactie ;-)quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:05 schreef The_Shining het volgende:
Waarom niet gewoon in dit topic verderDat van die foto's vind ik ook prettig, lijkt mij het beste om bij ontbreken van fotoboek deze via mail rond te laten gaan.
Fokkers die op afstand willen behandelenThe_Shining ** Erodome *** EleanorGoesCrazy * Enneacanthus_Obesus Cataclysm_Child Tokse Geartsjuh ** YourGuardian + Qu63 +
* enige ervaring
*- reiki 1
** reiki 2
*** reiki 3
+ (ander energiewerk)
Slachtoffers ()
Enneacanthus_Obesus Tokse Cataclysm_Child
durf met 95% zekerheid te zeggen dat reiki op dat moment zijn werk deed!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:33 schreef The_Shining het volgende:
[..]
haha nu weten we het nog niet of het nou door de laserbehandeling kwam of omdat ik je een reiki behandeling gaf
tja, in dat geval rijst de vraag waarom Enneacanthus niet hetzelfde ervoerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:22 schreef cyberbull het volgende:
durf met 95% zekerheid te zeggen dat reiki op dat moment zijn werk deed!
liefs
Lauwrence
Tja, dat kan natuurlijk door heel veel dingen komen, misschien was ik er op dat moment niet gevoelig genoeg voor, misschien waren de kanalen niet zo in vorm... Misschien slaan sommige dingen bij sommigen wat meer aan dan bij sommige anderen..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef The_Shining het volgende:
[..]
tja, in dat geval rijst de vraag waarom Enneacanthus niet hetzelfde ervoer
Wil ook graag weer meedoen dan!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef The_Shining het volgende:
[..]
tja, in dat geval rijst de vraag waarom Enneacanthus niet hetzelfde ervoer
Overigens is het experiment voorlopig opgeschort, veel zijn op vakantie en er is niet veel animo. Maar als er een vervolg komt is het leuk als je meedoet
Ik zal um in elk geval in me reikidoosje stoppen en straks nog wat reiki toesturen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:20 schreef erodome het volgende:
Als jullie toch wat willen doen ondertussen dan heb ik wel een dankbare klus....
Mijn oudste hond heeft een nekhernia en daar erg veel pijn van, wie wil mag hem sturen....
De hands on reiki verlicht wel wat, maar niet heel erg veel, hij heeft megaveel pijn....
Het gaat om sammy, foto's kan je vinden in de topic hij wordt oud in f&f...
Dus wie wil geven, GRAAG, sammy en ik zullen dankbaar zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |