hmm daar was ik dus al bang voor. Volgende week dus opnieuwquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Uhm hoorde ik niet een mailtje te krijgen met de naam van de persoon waar ik energie naar moest sturen?
zoiets dacht ik ook ja, maar ik ging ff afwachten..quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Uhm hoorde ik niet een mailtje te krijgen met de naam van de persoon waar ik energie naar moest sturen?
okiquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:35 schreef The_Shining het volgende:
[..]
hmm daar was ik dus al bang voor. Volgende week dus opnieuw
ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd met foto. Mocht ie niet binnenkomen, stuur ik hem ff opnieuw.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:35 schreef The_Shining het volgende:
[..]
hmm daar was ik dus al bang voor. Volgende week dus opnieuw
Foto's van de ontvangers waren ook nog niet binnen en dat werkt bij mij wel beter. Nieuwe datum prikken dus en from scratch beginnen.
misschien juist wel gaaf, om zo ook langere afstanden te experimenteren.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:38 schreef Viola_Holt het volgende:
wat moet je als ontvanger eigenlijk doen ? ik als scepticus ben wel benieuwd ! ik zit wel vaak in het buitenland, is dat een probleem ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |