zou drie test groepen maken van allemaal evenveel personen. Al deze testgroepen zou ik loslaten op een aantal slachtoffers, dus wat meer dan 2. Dit omdat je dan wat hardere conclusies zou kunnen trekken. Denk dus aan een stuk of 10 slachtoffers.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:17 schreef erodome het volgende:
Ik wil wel als centrale fungeren, wie geen emailadres in het profiel heeft staan, of geen goed werkende kan mij even een mailtje sturen...
Dat de ontvanger 3 tijden krijgt vind ik een erg goed plan, zo sluit je suggestie zoveel mogelijk uit..
Wbt wanneer we het doen, na the_shinings vakantie???
Dan kan iedereen er rustig over nadenken of ze het zeker willen doen en komen er misschien nog wel wat mensen bij, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Maar laten we nogmaals even doorspreken hoe we het gaan doen...
Doen we verschillende testgroepen, dus in totaal 3 keer?
Testgroep ongetraind
Testgroep getraind
Testgroep combinatie getraind/ongetraind
Of doen we 1 testgroep ongetraind/getraind bij elkaar?
Opzich lijkt mij de eerste opzet met 3 testgroepen het interresants...
Gebruiken we voor de 3 testen hetzelfde slachtoffer(ontvanger).
Of gebruiken we 3 verschillende ontvangers.
Of doen we de test 2 keer met 2 verschillende ontvangers?
Dankje voor je participatie (en anderen natuurlijk ook). Het is juist de bedoeling dat je eerlijk bent of de ervaring of de afwezigheid hiervanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:44 schreef hollander172 het volgende:
Ik wil me dan bij deze aanmelden, ken weinig mensen die sceptischer zijn dan ik.
Misschien niet geheel overbodig te melden dat ik maatschappelijk gezien stevig in het leven sta, er is op dit moment een periode van redelijke rust en evenwicht. Mocht ik gekozen worden als "slachtoffer" zal ik ook eerlijk zijn en handelen naar de ervaring. Voor meer info, zoek maar op mijn gebruikersnaam.
Ik zie dit niet als uitdaging maar door de opzet van dit topic en het positieve wat hier uit blijkt werp ik me op als "slachtoffer".
oh sorry, verkeerd gelezen, lijstje is geedit.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb interesse in het experiment maar ik was niet van plan om mee te doen. Ik kijk liever mee op de zijlijn.
Daar heb ik zo me eigen motieven voor![]()
Cool!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:36 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Cool!
Uhm beetje offtopic. Maar kan je die bal ook van buiten af voelen?
Naja, ik doe dat dus ook wel eens en eregister begon mijn maag vreselijk te rompelen en beetje buikpijn, dus legde ik mijn hand op mijn buik (gevoel). En even later voelde ik het weggaan. Vervolgens ging ik met mijn hand steeds een stukje verder van mijn buik af (daar bij mijn navel), ging beetje automatisch. Ik voelde gewoon een soort druk, een tegeneffect, hoe noem je nou zoiets. Naja, op een gegeven heb ik de deken maar van mij afgegooid en kon ik mijn hele arm ongeveer een meter vanaf mijn buik leggen, terwijl ik nog een soort van druk voelde, alsof ik dus iets om mij heen had zitten. Het was een geweldig en erg apart gevoel. De bal misschien?
Het ontvangen lijkt je eng?? Wrom? Lijkt mij wel gaaf, als je er al iets van merkt..maar het kan toch geen kwaad dus waarom eng???quote:Op zondag 30 mei 2004 22:38 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Cool!
Dat had ik met de handen-wrijftest ook dat effect(verder ben ik er nooit mee bezig geweest)
Maarruh, dit klink allemaal wel goed het grote proefkonijnen plan![]()
Ik wil ook wel meedoen. Al weet ik helemaal niks van energie opsturen oid, dus dan wel als n00b![]()
Verder is mijn enige talent, dat ik spiritueelaangelegd ben denk ik. Veel dingen heb ik achteraf gezien al (per ongeluk) of zomaar meegemaakt of gedaan. Maar wist nooit wat ut nou was ofzow![]()
Verder wil ik niet het ontvangende proefkonijn zijn. Dat lijkt mijzelf te eng. (kriebel)
Maar dat is gewoon een tik van mij misschien![]()
Duzzuh, roept u maar!![]()
Wat vind je er precies eng aan dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:38 schreef FokCrash het volgende:
Verder wil ik niet het ontvangende proefkonijn zijn. Dat lijkt mijzelf te eng. (kriebel)
ja hoor! Ik doe wel mee. Goed initiatief! En dan samen kunnen we kijken of er misschien goede informatie uit voortkomt!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:56 schreef YourGuardian het volgende:
Ik stel dus voor om ons te focussen op de zaak van het bijna 10 jaar geleden verdwenen meisje met de naam Willeke Dost, welke de politie weer actueel heeft gemaakt en vraagt aan het publiek nog eens goed over deze zaak na te denken.
Diverse programma’s hebben deze zaak op televisie belicht.
De volledige link naar de is de volgende: http://www.vermist.nl/
Laten we de vele wijze woorden hier in TRUTH eens omzetten in daden!!!!
Doen jullie mee????![]()
![]()
ja het zou wel fijn zijn als ik morgen ofzo ook mijn bevindingen hier op het forum mag plaatsen.....quote:Op maandag 31 mei 2004 02:31 schreef BaajGuardian het volgende:
mag ik ook gewoon op forum mijn *ingevingen* posten?
in plaats van email?
Hai CR..quote:Op maandag 31 mei 2004 20:48 schreef cyber_rebel het volgende:
YG, mischien kan je beter de OP wat veranderen zodat voor iedereen de bedoeling duidelijk is.
Okee, ik zal mijn vragen naderhand nog es stellenquote:[b]Op vrijdag 28 mei 2004 23:26 schreef The_Shining het volgende;
[..]
Ivm met suggestie kan je die vraag beter later stellen
[..]
ja dat kan
[..]
Waarom zou het niet kunnen met zijn allen? Het is hetzelfde als iemand op je rug nemen. Nu dragen we iemand met vele handen.
[..]
Nee hoor
als jij gelooft dat het moeilijk is zal juist dat (je ongeloof) het effect verzwakken.
[..]
opzich heb ik genoeg aan een usericon+nick en wat posts doorlezen van die persoon, maar een foto werkt makkelijker
Ruimte en plaats behoren tot het fysieke, de energie is niet-fysiek maar mentaal. Maar verder vertel ik niet veel ivm suggestie e.d.![]()
Na de experimentjes kunnen we het daar over hebben afhankelijk van de uitkomst natuurlijk.
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
[..]
Mail me maar je nieuwe tekst en de topictitel die je wilt, dan plak ik dat er wel in voor jequote:Op maandag 31 mei 2004 21:45 schreef YourGuardian het volgende:
Tis wat misleidend...want je moet nu de hele topic doorlezen en en niet iedereen doet dat, ik zelf lees ook vaak alleen maar de openingsmail...
Dus wanneer ITjer dit leest, misschien kun jij een andere openingsmail schrijven...![]()
Hm als ik probeer te editen wordt er gezegd dat ik de rechten niet heb, vreemd...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:45 schreef YourGuardian het volgende:
Heb ik geprobeerd, maar ik ben 'out of time' ...ik kan helaas deze post niet meer wijzigen...![]()
Daarom had ik ook een nieuwe topic voorgesteld...maar iedereen wilde onder dit Topic verder gaan...
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:35 schreef cyber_rebel het volgende:
Algemene vraag van deze onwetende sceptische ongelovige. Moet je als ontvanger een half uur liggend echt niks doen of kan je ook wat lezen of tv kijken oid?
De politie heeft een 23-jarige vermiste Oldenzaler zondagmiddag dood aangetroffen in een auto in Amersfoort. Naar verluidt is de man omgekomen door een misdrijf. De Twentse politie werkt momenteel samen met Utrecht, met twintig man in een onderzoek naar het ongeval.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
amesfoort...
of hoe je het ook schrijft , ik kreeg dit meteen in mijn hoofd toen ik me afvroeg waar ze zou moeten zijn
ik ben geen proffesioneel medium maar wel compleet bewust van de mogelijkheden van al wat ik ben
daarbij heb ik ook een laten we zeggen voor het gemak : gids
ik zie het niet zo (als een gids) maar goed , even dat iedereen er wat bij in kan komen...
de naam van de plaats kwam ook via deze ...
of degene daar is , ja of de nee , kan ik niet met 100% zeggen
want ik be zoals ik zei ook niet een medium
ik zeg gewoon wat er in me opkwam (als eerste)
trouwens , ik ben nog nooit in amesfoort geweest , en daarbij wistt ik ook niet waar het lag..
ik heb nog nooit de naam gezegd of getypt , tot vandaag.
ik heb net eerst even opgezocht waar het lag.
groet.
Ik doe niet mee aan het experiment hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:43 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Owjee owjee!!!
Een half uur niks doen!
Het zou al bijna op meditatie lijken
En geen afleiding meer voor je gedachten, dat wordt wel heel erg eng
Als ik jou was, zou ik al je kritische blikken en sceptische overtuigingen over je lichaam laten gaan, gedurende dat halve uur. Kijken of je wat voelt en zoja, waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |