quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:08 schreef cyber_rebel het volgende:
Dus de ontvanger moet op een van te voren afgesproken tijdstip een half uur liggen? Is het dan niet interessant om diegene op 3 tijdstippen dat te laten doen en slechts 1 keer wat te sturen. Ook al is dit experiment niet om te bewijzen.
goed idee
![]()
Als Erodome nu als 'centrale' wil fungeren, zal zij de tijdstippen naar de verzenders sturen en andere tijdstippen naar de ontvangers?
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:24 schreef Tokse het volgende:
Niet in deze opzet? Dus als je echt zou willen kun je ook verkeerde energie sturen ofzo?
Da's voodoo, vraag dat maar aan iteejer
![]()
quote:
*ben wel benieuwd wat iemand voelt wanneer veel mensen tegelijk energie gaan sturen, je wordt er dan toch niet hyperactief van??*
Ivm met suggestie kan je die vraag beter later stellen
![]()
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:58 schreef Tokse het volgende:
Is dit iets dat je net zo kunt bekijken als handoplegging?
ja dat kan
quote:
Dat ken ik omdat mijn oma daar een kei in was, alleen zou dit dan met zijn allen op afstand gaan?
Waarom zou het niet kunnen met zijn allen? Het is hetzelfde als iemand op je rug nemen. Nu dragen we iemand met vele handen.
quote:
Lijkt me knap moeilijk om dat naar een andere plek te sturen..
Nee hoor
![]()
als jij gelooft dat het moeilijk is zal juist dat (je ongeloof) het effect verzwakken.
quote:
*ben heel nieuwsgierig hoe jullie dan weten wie je moet hebben, en waar je moet zijn?*
opzich heb ik genoeg aan een usericon+nick en wat posts doorlezen van die persoon, maar een foto werkt makkelijker
![]()
Ruimte en plaats behoren tot het fysieke, de energie is niet-fysiek maar mentaal. Maar verder vertel ik niet veel ivm suggestie e.d.
Na de experimentjes kunnen we het daar over hebben afhankelijk van de uitkomst natuurlijk.
quote:
(Zal in jullie ogen wel een domme vraag zijn, maar dat risico neem ik dan maar, ben toch al blond
![]()
)
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
![]()
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef cyber_rebel het volgende:Dus je kan niet spntaan je benen kwijtraken ofzo
![]()
Da's een goeie vraag daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar, wil jij vrijwilliger zijn voor een 2e experiment?