abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19432275
Niet naar je solar plexus dus!!!!!!
Die zit waar je ribben samen komen, dat is heel ondiep....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 26 mei 2004 @ 22:06:28 #52
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19432398
dank erodome
ga t meteen proberen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:08:57 #53
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19434304
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:23 schreef The_Shining het volgende:
- zal een half uur stil zitten/liggen en niets doen
Dus de ontvanger moet op een van te voren afgesproken tijdstip een half uur liggen? Is het dan niet interessant om diegene op 3 tijdstippen dat te laten doen en slechts 1 keer wat te sturen. Ook al is dit experiment niet om te bewijzen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:17:44 #54
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_19434535
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:23 schreef The_Shining het volgende:

De intenties voor de ontvanger:
- stemt in deze energievorm te ontvangen van de kanalen
- zal een half uur stil zitten/liggen en niets doen
- zal zodra het experiment beeindigd is (voor alle ontvangers) de resultaten posten
- verwacht niets
- eerlijkheid en openstellen voor dit experiment*
Dat zal wel lukken
Haal eruit wat erin zit!
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:21:19 #55
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_19434632
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:08 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Dus de ontvanger moet op een van te voren afgesproken tijdstip een half uur liggen? Is het dan niet interessant om diegene op 3 tijdstippen dat te laten doen en slechts 1 keer wat te sturen. Ook al is dit experiment niet om te bewijzen.
Of meerder ontvangers, die allemaal een half uur gaan ontspannen, en dan maar naar 1 iemand iets sturen, en dan kijken wie er iets gemerkt heeft?
Haal eruit wat erin zit!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:35:59 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19466169
als ik even serieus heel eerlijk moet zijn he

over die phraise : SLECHTS HET COLLECTIEF IS MEETBAAR

kijk , realiteit = fantasie in uitvoering

ik zie jou phraise als een soort boodschap dat wil aangeven dat alleen het collectief de wereld kan veranderren , de realiteit kan alterren , zoals het bedoeld is.

was opzich offtopic
aan de anderre kant juist compleet ontopic.

zie maar wat je ermee doet.,
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:50:22 #57
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19468221
ik neem aan dat je phrase ipv phraise bedoeld??
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_19474282
Ik wil ook graag mee doen!! (Geweldig Idee!)

Ik heb niet zo veel ervaring met energie'n. Ik heb wel het gevoel dat ik energie kan sturen, maar heb hier zoals ik al zei weinig ervaring mee.
Ik doe al wel een tijdje aan telekinese, en dat gaat aardig goed.

Maar hierbij wil ik me graag beschikbaar stellen als ontvanger!
Want voor het verzenden ervan voel ik me nog te onervaren.

Laat me even weten, of dat goed is!
pi_19474484
Jullie kennen me wel niet, maar ik wil het ook graag eens proberen... Als kanaal dan, ben relatief onervaren, maar de ervaring trekt me...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:50:19 #60
37769 erodome
Zweefteef
pi_19474509
Ook onervaren mensen zijn JUIST welkom om te sturen, dat is nu juist een deel van de test
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 16:30:56 #61
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19475588
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:50 schreef erodome het volgende:
Ook onervaren mensen zijn JUIST welkom om te sturen, dat is nu juist een deel van de test
Idd. En hier kent ook niet iedereen elkaar hoor maar iedereen is natuurlijk welkom. Mits goede bedoelingen maar dat is logisch
Zelf heb ik 0 ervaring op dit gebied maar een onschuldig experiment zoals halverwege het topic voorgesteld lijkt me wel interessant dus ik blijf het zeker volgen. Zijn er trouwens gevaren bij zo'n soort experiment volgens jullie?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 16:47:34 #62
37769 erodome
Zweefteef
pi_19476053
Nee, geen gevaar, niet in deze opzet igg...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:24:49 #63
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_19478173
Niet in deze opzet? Dus als je echt zou willen kun je ook verkeerde energie sturen ofzo?

*ben wel benieuwd wat iemand voelt wanneer veel mensen tegelijk energie gaan sturen, je wordt er dan toch niet hyperactief van??*
Haal eruit wat erin zit!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:14:11 #64
37769 erodome
Zweefteef
pi_19482132
Nee, niet als je zo energie stuurt, als je echt met energie kan werken kan je als je dat zou willen de energie een negatieve lading meegeven, maar om echt kwaad te kunnen doen moet je aardig wat kennis van zaken hebben(en dan zet het nog geen echte zware zoden aan de dijk, wil je kwaad doen dan gaan we over hele andere dingen spreken), met dit soort dingen is het makkelijker om goed te doen als om fout te doen.

Het grootste gevaar van met sommige energieen werken(niet in dit geval, dat is hier helemaal niet aan de orde) is dat je jezelf kwaad doet, dat wil zeggen dat je klachten overneemt van degene die je probeert te helpen.

Maar zoals ik al zei, dat is bij dit expiriment totaal niet aan de orde...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:23:21 #65
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19482335
Dus je kan niet spntaan je benen kwijtraken ofzo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:58:29 #66
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_19483126
Is dit iets dat je net zo kunt bekijken als handoplegging? Dat ken ik omdat mijn oma daar een kei in was, alleen zou dit dan met zijn allen op afstand gaan? Lijkt me knap moeilijk om dat naar een andere plek te sturen..

*ben heel nieuwsgierig hoe jullie dan weten wie je moet hebben, en waar je moet zijn?* (Zal in jullie ogen wel een domme vraag zijn, maar dat risico neem ik dan maar, ben toch al blond )
Haal eruit wat erin zit!
pi_19484945
Fokkers die op afstand willen behandelen
  • The_Shining **
  • Erodome ***
  • EleanorGoesCrazy *
  • Enneacanthus_Obesus
  • Cataclysm_Child
  • Tokse
  • Geartsjuh **
  • YourGuardian +
  • Qu63 +
  • wendy-tje

* enige ervaring
    *- reiki 1
    ** reiki 2
    *** reiki 3
    + (ander energiewerk)

Slachtoffers ( )
  • Enneacanthus_Obesus
  • Tokse
  • Cataclysm_Child
  • Arawn
  • hollander172

waar zijn de sceptici als je ze nodig hebt

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Shining op 29-05-2004 18:14:19 ]
  •   vrijdag 28 mei 2004 @ 23:22:59 #68
    58043 cyber_rebel
    Einddoel van de evolutie
    pi_19485126
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2004 23:13 schreef The_Shining het volgende:
    Waar heb je sceptici voor nodig dan? Als slachtoffer? Volgens mij gaan jullie hele gruwelijke dingen uithalen en zullen ze nooit meer dezelfde zijn
    pi_19485176
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2004 23:08 schreef cyber_rebel het volgende:
    goed idee
    Als Erodome nu als 'centrale' wil fungeren, zal zij de tijdstippen naar de verzenders sturen en andere tijdstippen naar de ontvangers?
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2004 18:24 schreef Tokse het volgende:
    Niet in deze opzet? Dus als je echt zou willen kun je ook verkeerde energie sturen ofzo?
    Da's voodoo, vraag dat maar aan iteejer
    quote:
    *ben wel benieuwd wat iemand voelt wanneer veel mensen tegelijk energie gaan sturen, je wordt er dan toch niet hyperactief van??*
    Ivm met suggestie kan je die vraag beter later stellen
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2004 21:58 schreef Tokse het volgende:
    Is dit iets dat je net zo kunt bekijken als handoplegging?
    ja dat kan
    quote:
    Dat ken ik omdat mijn oma daar een kei in was, alleen zou dit dan met zijn allen op afstand gaan?
    Waarom zou het niet kunnen met zijn allen? Het is hetzelfde als iemand op je rug nemen. Nu dragen we iemand met vele handen.
    quote:
    Lijkt me knap moeilijk om dat naar een andere plek te sturen..
    Nee hoor
    als jij gelooft dat het moeilijk is zal juist dat (je ongeloof) het effect verzwakken.
    quote:
    *ben heel nieuwsgierig hoe jullie dan weten wie je moet hebben, en waar je moet zijn?*
    opzich heb ik genoeg aan een usericon+nick en wat posts doorlezen van die persoon, maar een foto werkt makkelijker
    Ruimte en plaats behoren tot het fysieke, de energie is niet-fysiek maar mentaal. Maar verder vertel ik niet veel ivm suggestie e.d.
    Na de experimentjes kunnen we het daar over hebben afhankelijk van de uitkomst natuurlijk.
    quote:
    (Zal in jullie ogen wel een domme vraag zijn, maar dat risico neem ik dan maar, ben toch al blond )
    Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef cyber_rebel het volgende:
    Dus je kan niet spntaan je benen kwijtraken ofzo
    Da's een goeie vraag daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar, wil jij vrijwilliger zijn voor een 2e experiment?
    pi_19485194
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2004 23:22 schreef cyber_rebel het volgende:
    Waar heb je sceptici voor nodig dan? Als slachtoffer? Volgens mij gaan jullie hele gruwelijke dingen uithalen en zullen ze nooit meer dezelfde zijn
    mwuahahahaha

Nee hoor zal wel meevallen
      zaterdag 29 mei 2004 @ 00:44:15 #71
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_19486710
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2004 23:13 schreef The_Shining het volgende:
    Ik wil me dan bij deze aanmelden, ken weinig mensen die sceptischer zijn dan ik.

Misschien niet geheel overbodig te melden dat ik maatschappelijk gezien stevig in het leven sta, er is op dit moment een periode van redelijke rust en evenwicht. Mocht ik gekozen worden als "slachtoffer" zal ik ook eerlijk zijn en handelen naar de ervaring. Voor meer info, zoek maar op mijn gebruikersnaam.

Ik zie dit niet als uitdaging maar door de opzet van dit topic en het positieve wat hier uit blijkt werp ik me op als "slachtoffer".
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_19487071
    Ik wil ook wel slachtoffer zijn, kan niet beloven dat ik thuis ben op de dag/avond dat jullie dit doen, want ik weet dat nooit van te voren Als je info over me wilt moet je het zeggen, dan mail ik effe.
    pi_19491163
    Ik wil wel als centrale fungeren, wie geen emailadres in het profiel heeft staan, of geen goed werkende kan mij even een mailtje sturen...

Dat de ontvanger 3 tijden krijgt vind ik een erg goed plan, zo sluit je suggestie zoveel mogelijk uit..

Wbt wanneer we het doen, na the_shinings vakantie???
    Dan kan iedereen er rustig over nadenken of ze het zeker willen doen en komen er misschien nog wel wat mensen bij, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Maar laten we nogmaals even doorspreken hoe we het gaan doen...

Doen we verschillende testgroepen, dus in totaal 3 keer?
    Testgroep ongetraind
    Testgroep getraind
    Testgroep combinatie getraind/ongetraind

Of doen we 1 testgroep ongetraind/getraind bij elkaar?

Opzich lijkt mij de eerste opzet met 3 testgroepen het interresants...

Gebruiken we voor de 3 testen hetzelfde slachtoffer (ontvanger).
    Of gebruiken we 3 verschillende ontvangers.

Of doen we de test 2 keer met 2 verschillende ontvangers?
      zaterdag 29 mei 2004 @ 14:00:58 #74
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_19492856
    Post waar ik op reageerde ge-edit door The_Shining . Thnx

[ Bericht 75% gewijzigd door livEliveD op 30-05-2004 14:14:00 ]
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_19494319
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2004 22:00 schreef erodome het volgende:

Het is in het begin even oefenen, na een paar keer zal je zien dat het vanzelf gaat en dat je je er niet eens meer zo erg op hoeft te concentreren, dat voor het normale leven.
    als je energie gaat verzamelen stel je je die bal voor....
    Cool!
    Uhm beetje offtopic . Maar kan je die bal ook van buiten af voelen?
    Naja, ik doe dat dus ook wel eens en eregister begon mijn maag vreselijk te rompelen en beetje buikpijn, dus legde ik mijn hand op mijn buik (gevoel). En even later voelde ik het weggaan. Vervolgens ging ik met mijn hand steeds een stukje verder van mijn buik af (daar bij mijn navel), ging beetje automatisch. Ik voelde gewoon een soort druk, een tegeneffect, hoe noem je nou zoiets. Naja, op een gegeven heb ik de deken maar van mij afgegooid en kon ik mijn hele arm ongeveer een meter vanaf mijn buik leggen, terwijl ik nog een soort van druk voelde, alsof ik dus iets om mij heen had zitten. Het was een geweldig en erg apart gevoel. De bal misschien?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')