Hulde!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:22 schreef gfree het volgende:
Ik ga voortaan alleen nog maar op het gras schijten. Goede mest voor die arme grassprietjes.
Jah, die bandieten. EET ZE OP!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:25 schreef Romek het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:30 schreef Romek het volgende:
[afbeelding]
quote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:25 schreef The_Langolier het volgende:
Het bestaansrecht van koeien is onze maaltijd.
hello!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:27 schreef AiRulez het volgende:
Goedemorgen!
Lijkt Inso welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
hello!
Ik ben hier nog maar net en knut sluit al 4 topics waarin ik postte.![]()
Ik vreet net zo graag konijn jahquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:44 schreef PeterRabbit het volgende:
Koeien zijn heilig mên. Afblijven!
Konijnen vreten is okay.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vreet net zo graag konijn jah![]()
Red het gras, dood/eet meer koe!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:55 schreef The_Langolier het volgende:
smakelijk topic dit! [ZWA]
ik gooi er nog een op:
[afbeelding]
Dit gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:01 schreef Tokay het volgende:
Ook Reader's Digest ondersteunt je initiatief TS!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:08 schreef The_Langolier het volgende:
Er wordt zelfs gewerkt aan promotieteams:
[afbeelding]
KOEL!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:08 schreef The_Langolier het volgende:
Er wordt zelfs gewerkt aan promotieteams:
[afbeelding]
het wordt gebruikt voor het deporteren van koeien naar Afrikaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:11 schreef AiRulez het volgende:
Opbrengst gaat uiteraard naar het goede doel!
Twee vliegen in 1 klap!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:20 schreef rubinio het volgende:
[..]
het wordt gebruikt voor het deporteren van koeien naar Afrika![]()
HEquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:20 schreef rubinio het volgende:
het wordt gebruikt voor het deporteren van koeien naar Afrika![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:23 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
HE![]()
Afrikaans gras heeft ook recht op een koeloos leven. Racist!
uitgehongerde afrikanen laten zo'n mals hapje niet rondlopen op het "vele" gras in Afrikaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:23 schreef The_Langolier het volgende:
Afrikaans gras heeft ook recht op een koeloos leven. Racist!
Okay. Eensch is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:24 schreef rubinio het volgende:
uitgehongerde afrikanen laten zo'n mals hapje niet rondlopen op het "vele" gras in Afrika
De sahara is ook een idee!
Heeee, niet Off-topic gaan!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:26 schreef Silmarwen het volgende:
Gas!
Red de koe![]()
![]()
Ja en? Is het dan ineens een minder goed initiatief!?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:27 schreef eSSe het volgende:
Dit is gewoon gejat uit Hans TeeuwenSchandelijk!
dus?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:27 schreef eSSe het volgende:
ja maar ja maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Heeee, niet Off-topic gaan!
Als je de Koe wil redden, moet je er een topic over openen!![]()
je kunt een fundering pakken en er dan een totaal ander huis op bouwen. Dat moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:27 schreef eSSe het volgende:
Gras is net heel liev!! Je kan er zo lekker op liggen enzo, en het ruikt lekker!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ja maar ja maar
gras is niet lievvv hoor
Gras maakt me aan het niezen en huilen, zorgt voor mijn hoofdpijn en moe heid.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:32 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Gras is net heel liev!! Je kan er zo lekker op liggen enzo, en het ruikt lekker!
En zijn broertje Grass doet het heel goed in combinaite met tabak, vloei en aansteker!Gras
Hmmmm, jah, dat is inderdaad een mindere eigenschap van gras. Ik snap jou sympathie voor de koe wel een beetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gras maakt me aan het niezen en huilen, zorgt voor mijn hoofdpijn en moe heid.
Gras kriebelt en er huizen beestjes in.
Gras is stom
Grass daar in tegen niet
De koe is lief en schattig en ik heb geholpen een koe te bevallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:37 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Hmmmm, jah, dat is inderdaad een mindere eigenschap van gras. Ik snap jou sympathie voor de koe wel een beetje.
er is ook nog grasss met dubbel squote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gras maakt me aan het niezen en huilen, zorgt voor mijn hoofdpijn en moe heid.
Gras kriebelt en er huizen beestjes in.
Gras is stom
Grass daar in tegen niet
Dank U, Oh broeder!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:40 schreef The_Langolier het volgende:
NEEN!Blasfemie!
Koeien moeten DOOD!
Leve het gras!
[afbeelding]
quote:
We gaan er even vanuit dat marktwerking niet aan de orde is in dezequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef mcDavid het volgende:
ach denk toch es na allemaal
meer koeien eten --> grotere vraag --> meer productie --> meer koeien in de wei
als jullie het gras willen redden moet je juist GEEN koeien meer eten!! en vooral geen melk drinken!
Werk jij niet bij McDonalds? Die zijn ook heel erg anti-koe!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef mcDavid het volgende:
ach denk toch es na allemaal
meer koeien eten --> grotere vraag --> meer productie --> meer koeien in de wei
als jullie het gras willen redden moet je juist GEEN koeien meer eten!! en vooral geen melk drinken!
Idd. McDonalds is erg pro-plastic/rubberquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef AiRulez het volgende:
Werk jij niet bij McDonalds? Die zijn ook heel erg anti-koe!
neequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Werk jij niet bij McDonalds?
jaquote:Die zijn ook heel erg anti-koe!
Bodycountquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef Jump het volgende:
het nummertje op men avatar zijn het aantal dode koeien
Dat doet mij deugd!!! Ik ga jou nomineren voor Erelidschap voor de stichting Red het Gras, eet meer Koe!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:21 schreef The_Langolier het volgende:
hey, er wordt nog steeds aan de rechten van het gras gedachtvanavond weer bbQ
![]()
Gaarnequote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:26 schreef AiRulez het volgende:
Dat doet mij deugd!!! Ik ga jou nomineren voor Erelidschap voor de stichting Red het Gras, eet meer Koe!
PDE Automotive in Helmond (quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:28 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Gaarne![]()
PDE = projectbureau duurzame energie???
Heeeee, ga eens weg!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:29 schreef Grasmaaier. het volgende:
Help!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |