meteoren tonen vaak geen flares ... dacht ikquote:Op maandag 24 mei 2004 12:29 schreef ReCreative het volgende:
Te zien aan het lichtspoortje dat door de flits heen loopt is dit een Iridium Flare, een zeer heldere schittering van een Iridium satelliet. Deze hebben zonnepanelen die als ze in een goede hoek staan een enorm heldere flits veroorzaken van enkele seconden. Het licht kan vele malen helderder zijn dan Venus.
Als je de coördinaten hebt van deze krater kun op deze website berekenen welke satelliet dit geweest is.
Edit: de coördinaten van White Island zijn 37.52 S en 177.18 E. Volgens de website zijn er op de 24e tot nu toe geen heldere flares geweest. Dan is 't toch wat anders. Misschien een meteoor?
Kan best hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 12:43 schreef coz het volgende:
meteoren tonen vaak geen flares ... dacht ik
U is welkomquote:dank voor de input
Als het een lichtkogel is, dan is het misschien iemand die bevrijd wil worden. Wellicht heeft diezelfde persoon ook wel die dino er neer gezetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
vreemd..... ;\ lijkt wel op zon lichtkogel
misschien wel weer een grapjasis trouews die dino nu ook verdwenen?
berg is dus vulkaan.. maar eeuh .. ja of ervoor .. of is vergelijkbaar met dat als je tegen de zon in fotografeert idee .. however dat ookalweer heetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:35 schreef 2NutZ het volgende:
dus net boven de berg moet ie gehangen hebben...... heel vreemd
btw dat ene lichtje die hele kleine die zit dus in de berg? :S
idd .. maar de grote vaagheid zit hem ook in dat deze webcam per uur een foto maakt .. en vooral de 25 !!! uur tussen de ene en de andere uuh lichtvlekquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:45 schreef Salvad0R het volgende:
hmm, vaagheid..
leuk topic !
En weer een lichtpuntquote:Op woensdag 26 mei 2004 07:42 schreef coz het volgende:
[..]
idd .. maar de grote vaagheid zit hem ook in dat deze webcam per uur een foto maakt .. en vooral de 25 !!! uur tussen de ene en de andere uuh lichtvlek
dan kan het nog wel degene zijn die ook verantwoordelijk is voor de dino ..![]()
imo zit vooral ook de vaagheid in dat ik eerst dacht dat het vlak achter de bergtop was
totdat ik die 2 fotos dus over elkaar legde
nu zie je dat er wolken voor zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:08 schreef coz het volgende:
*dankt*
[afbeelding]
uurtje later weer of nog steeds ..
iemand met soep mag dit overlayen .. zit niet achter mijn thuisbak en ik ben wel nieuwsgierig
als je alleen al naar de 2 foto's van vandaag kijkt ... waarbij er een uur verschil inzit dus ...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef coz het volgende:
is dit een logisch patroon voor een maan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |