abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19358771
--------------------
Politie pakt illegaal kamperende vissers aan:

De politie krijgt steeds meer klachten over vissers, die 's avonds een tentje opzetten bij het viswater, zodat ze 's morgens heel vroeg hun hengel kunnen uitwerpen. Deze illegale kampeerders veroorzaken overlast, brengen schade toe aan het gebied waar ze overnachten en gebruiken de struiken als toilet. De politie gaat vanaf deze week bekeuringen uitdelen aan overtreders, aldus de woordvoerder
--------------------

Waar hebben we het over? Dit is toch onzin. Moeten we werkelijk hier druk om maken. Is er werkelijk spraken van overlast of is er gewoon irritatie van 1 of andere zieke mileu freak?
Dit soort onzin zorgt er voor dat onze politie macht bezig is met het pakken van brave burgers ipv echte criminelen. Wanneer gaan we nu eens met zijn alle die mileu freak de brandstapel op jagen?!?!?!!?
Wordt het niet tijd dat de babyboemers met pensioen gaan?
Dan kunnen we dit land weer opbouwen ipv overladen met stupide regels.
  maandag 24 mei 2004 @ 11:50:10 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19358812
Tja, typisch Nederland.

Je mag wel drugs kopen en gebruiken, maar als je wil vissen moet je eerst 30 vergunningen halen en goed uitkijken waar je zit.

En maar raar opkijken als ze ons in het buitenland uitlachen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19358820
Nee joh, laten we met zijn allen de natuur platwalsen en onze troep er achterlaten
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2004 @ 11:50:39 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19358824
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:48 schreef Berlina2000 het volgende:

De politie krijgt steeds meer klachten over vissers

het pakken van brave burgers ipv echte criminelen.
Illegaal kamperende vissers , klachten ...
M.a.w. de politie reageerde toch alert op de klachten van brave burgers over illegaal kamperende vissers?
pi_19358838
Het is een overtreding. Klaar. Dat gemuts van "de gewone burger" mag ook wel eens ophouden zolang hij/zij stelselmatig de wet overtreedt. Kijk eerst eens naar wat je zelf allemaal fout doet voordat je begint te miepen over een ander.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19358937
Nog ff en men vindt het normaal om jezelf op te sluiten in een warenhuis om sochtends als eerste bij de aanbiedingen te zijn...
En sure... daarna klagen als je erop aangesproken wordt..

Overtreding is illegaal kamperen... wat is daar onduidelijk aan TS ?
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_19359018
@Johnny: Je hebt helemaal gelijk. Daarbij wil ik wel opmerken dat het onmogelijk is om niet stelselmatig de wet te overtreden. De veelheid aan absurde wetjes en regeltjes maakt elke burger een stelselmatige overtreder.

En ja, laat de natuur maar lekker platwalsen. Zo lang we boerengraslanden als natuur zien, mag het van mij nog platter gewalst worden dan het al is. Mileu gezeur ben ik zat. Nederland is in de afglopen 100 jaar nog nooit zo schoon geweest als nu. Ondanks de poepende vissers!
Kortom: Het is schoon genoeg!
  maandag 24 mei 2004 @ 11:57:57 #8
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_19359025
Ik weet nog dat er hier aan het kanaal een grote groep "poolse vissers" verbleef dat heeft nog kolere lang geduurd voordat ze die daar weghadden
pi_19359078
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:57 schreef Berlina2000 het volgende:
@Johnny: Je hebt helemaal gelijk. Daarbij wil ik wel opmerken dat het onmogelijk is om niet stelselmatig de wet te overtreden. De veelheid aan absurde wetjes en regeltjes maakt elke burger een stelselmatige overtreder.
Mwa, als ik voor mezelf spreek... Ik loop en fiets (zoals bijna iedereen) als het kan door het rode licht. Als ik dan een boete krijg is het mijn eigen schuld. Je neemt in feite het risico. Dat doen die vissers ook.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19359140
quote:
Daarbij wil ik wel opmerken dat het onmogelijk is om niet stelselmatig de wet te overtreden. De veelheid aan absurde wetjes en regeltjes maakt elke burger een stelselmatige overtreder.
Zoals?
quote:
Mileu gezeur ben ik zat.
ah, de titelverklaring.
quote:
Het is schoon genoeg!
Je bedoelt vast, "Ik heb er schoon genoeg van!"
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2004 @ 12:06:10 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19359240
quote:
@Johnny: Je hebt helemaal gelijk.
Dit is wel enorm tegenstrijdig met je openingspost van een paar minuten geleden .
quote:
En ja, laat de natuur maar lekker platwalsen. Zo lang we boerengraslanden als natuur zien, mag het van mij nog platter gewalst worden dan het al is. Mileu gezeur ben ik zat. Nederland is in de afglopen 100 jaar nog nooit zo schoon geweest als nu. Ondanks de poepende vissers!
Kortom: Het is schoon genoeg!
NWS-->Klaagbaak ?
pi_19360028
Ok klaagbaak dan maar....

Als je alineas fragmenteert is het eenvoudig om tegenstrijdigheden te creeeren.

Het is schoon genoeg zou je inderdaad als ik het er schoon genoeg van.
Typische voorbeelden van absurde regelgeving:
1. Strakke handhaving van snelheidsbeperkingen. Zelfs mijn moeder krijgt snelheidsbekeuringen.
2. De groene bak voor afval
3. koeien die niet meer in het land moegen schijten
4. ladders die niet meer gebruikt mogen worden. (Mag straks een kok geen mes meer gebruiken?)
En ik kan echt wel even door gaan.

We worden gewoon betutteld. De overheden (lokaal en nationaal) zie de burger als kleuters.
Zo langzamerhand heb ik het gevoeld dat we in een vriendelijke versie van de DDR leven.
  maandag 24 mei 2004 @ 12:44:10 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19360144
welkom in de echte wereld
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_19360313
Ach ja, je mag 2,99 kg drug bij je hebben op schiphol, maar als je 10km/h te hard rijdt wordt je wel aangepakt.
pi_19362015
bij dit alles komt nog bij dat we in nederland helemaal geen natuur hebben. elk stukje 'natuur' in nederland is aangeplant.
en wat dan nog als die visser daar zit te schijten... die beesten die in de bossen worden doen dit toch ook! mensen gaan met paarden rijden in de bossen, deze laten helemaal emmers vol achter en dit is wederom geen probleem!
helemaal ziek word ik ervan... k*tregeltjes die nergens over gaan.

heel da gezeik en die regeltjes weerhouden mij er in ieder geval niet van om als ik daar zin in heb eens een flink eind te gaan knallen met mn motor in de bossen en iedereen die het daar niet mee eens is kan wat mij betreft een ontiegelijk eind omhoog vallen!

(waar zit die smiley met zn middelvinger...)
  maandag 24 mei 2004 @ 18:05:38 #16
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_19368862
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:53 schreef Nitrogen het volgende:
Ach ja, je mag 2,99 kg drug bij je hebben op schiphol, maar als je 10km/h te hard rijdt wordt je wel aangepakt.
Waar staat dat je zoveel drugs bij je mag hebben?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')