Illegaal kamperende vissers , klachten ...quote:Op maandag 24 mei 2004 11:48 schreef Berlina2000 het volgende:
De politie krijgt steeds meer klachten over vissers
het pakken van brave burgers ipv echte criminelen.
Mwa, als ik voor mezelf spreek... Ik loop en fiets (zoals bijna iedereen) als het kan door het rode licht. Als ik dan een boete krijg is het mijn eigen schuld. Je neemt in feite het risico. Dat doen die vissers ook.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:57 schreef Berlina2000 het volgende:
@Johnny: Je hebt helemaal gelijk. Daarbij wil ik wel opmerken dat het onmogelijk is om niet stelselmatig de wet te overtreden. De veelheid aan absurde wetjes en regeltjes maakt elke burger een stelselmatige overtreder.
Zoals?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:57 schreef Berlina2000 het volgende:
Daarbij wil ik wel opmerken dat het onmogelijk is om niet stelselmatig de wet te overtreden. De veelheid aan absurde wetjes en regeltjes maakt elke burger een stelselmatige overtreder.
ah, de titelverklaring.quote:Mileu gezeur ben ik zat.
Je bedoelt vast, "Ik heb er schoon genoeg van!"quote:Het is schoon genoeg!
Dit is wel enorm tegenstrijdig met je openingspost van een paar minuten geleden .quote:Op maandag 24 mei 2004 11:57 schreef Berlina2000 het volgende:
@Johnny: Je hebt helemaal gelijk.
NWS-->Klaagbaak ?quote:En ja, laat de natuur maar lekker platwalsen. Zo lang we boerengraslanden als natuur zien, mag het van mij nog platter gewalst worden dan het al is. Mileu gezeur ben ik zat. Nederland is in de afglopen 100 jaar nog nooit zo schoon geweest als nu. Ondanks de poepende vissers!
Kortom: Het is schoon genoeg!
Waar staat dat je zoveel drugs bij je mag hebben?quote:Op maandag 24 mei 2004 12:53 schreef Nitrogen het volgende:
Ach ja, je mag 2,99 kg drug bij je hebben op schiphol, maar als je 10km/h te hard rijdt wordt je wel aangepakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |