Heb jij vorige week Sjors&Bret nog gespot?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:47 schreef NiNi het volgende:
Cool Jules!![]()
Daar wordt ik dan weer licht-euphorisch van.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zij content.
Eauhw. Vautje.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zij content.
Neen! Er stond een hele haag mensen, maar ik dat geen zin mij daar tussen te begeven. Ik wacht wel op de film.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:51 schreef Malawi het volgende:
[..]
Heb jij vorige week Sjors&Bret nog gespot?
Heel verstandig! Kun je tenminste rustig zitten, met een biertje in je hand.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:56 schreef NiNi het volgende:
Neen! Er stond een hele haag mensen, maar ik dat geen zin mij daar tussen te begeven. Ik wacht wel op de film.![]()
"In het echt" zijn al die Hollywood bigshots toch maar 1 meter 50 ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:58 schreef Malawi het volgende:
Heel verstandig! Kun je tenminste rustig zitten, met een biertje in je hand.En dan zijn ze ook nog eens een stuk groter dan in het echt.
![]()

Het is allemaal het werk van spiegels en plateauzolen dude!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"In het echt" zijn al die Hollywood bigshots toch maar 1 meter 50 ofzo?
Verdomd zeg, tijd om naar huis te gaan.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:01 schreef jogy het volgende:
heb ik iets gemist, heb ik gemist!?!! [afbeelding]
Behalve de Six Flags Goliath-verslaafde dan.
Ben ik alquote:Op maandag 24 mei 2004 17:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Verdomd zeg, tijd om naar huis te gaan.
En een rijtje pallets voor Tom Kroes en Silverster Stelloon toch?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:01 schreef jogy het volgende:
Het is allemaal het werk van spiegels en plateauzolen dude!![]()
Gnoompjes. Gebleekte smurfen. Gecoiffuurde trollen. Dat zijn het.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"In het echt" zijn al die Hollywood bigshots toch maar 1 meter 50 ofzo?
En van die oranje vlaggetjes zodat we ze niet vertrappelen.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En een rijtje pallets voor Tom Kroes en Silverster Stelloon toch?
Tsss. Zie weet nie eens wa brommers kiek'n is.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:04 schreef Malawi het volgende:
Gnoompjes. Gebleekte smurfen. Gecoiffuurde trollen. Dat zijn het.![]()
![]()
![]()
Maar op het grote doek ziet het er werl errug smakelijk uit.![]()
jogy. Babe. Ik moet om je lachen.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben ik al![]()
Vroege dienst![]()
![]()
.
Zie weten nie eens wa brommers bint.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsss. Zie weet nie eens wa brommers kiek'n is.
Doe gewoon als ik, 3 keer de cursus doen en goed opletten waar je de fout in gaat, je krijgt een percentagelijst van elk stuk dat je goed doetquote:Op maandag 24 mei 2004 17:05 schreef Dagonet het volgende:
ITIL cursussen zijn saaaaaaaaiiiiii![]()
![]()
Vooral als de cursusleider het charisma en de energie heeft van een gebalsemde Lenin
En andere cursisten het soort humor waar Seth nog voor terug zou deinzen onderwijl uitroepend "god wat slecht!".
En, kijken je collega's al vreemd naar je?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:06 schreef Malawi het volgende:
[..]
jogy. Babe. Ik moet om je lachen.![]()
Whehehehe.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:09 schreef NiNi het volgende:
Kut nog niet.
Ik vrees dat ik dan toch behoorlijk op m'n kloten zou krijgenquote:Op maandag 24 mei 2004 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe gewoon als ik, 3 keer de cursus doen en goed opletten waar je de fout in gaat, je krijgt een percentagelijst van elk stuk dat je goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |