Met aan het hoofd de Koningin.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het leger grijpt tijdelijk de macht om vervolgens weer verkiezingen uit te schrijven.
Een niet voor te stellen scenario, al alleen vanwege de schier onmogelijkheid dat elke bestuurder toevallig op die plaatsen aanwezig zou zijn en ook nog eens allemaal dodelijk worden getroffen.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Daarom zeg ik: STEL JE VOOR
Nope, dan is er een noodsituatie en zal het leger tijdelijk het land besturen (met zoals sidekick al stelde, de koningin aan het hoofd). Althans, dat vermoed ik.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:25 schreef Kjew het volgende:
Ok... dan krijgen we een tijdelijk bestuur (uit al die overgebeleven overheidsinstanties...) totdat er nieuwe verkiezingen zijn geweest...
Ik denk dat in dit worst-case scenario inderdaad de koningin de (tijdelijke?) macht heeft.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wie vormt dan het tijdelijk bestuur? burgermeesters van andere gemeenten??
Denk het niet, dan zal er door de DG's van de ministeries bestuurt worden tot er nieuwe verkiezingen zijn geweest.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nope, dan is er een noodsituatie en zal het leger tijdelijk het land besturen (met zoals sidekick al stelde, de koningin aan het hoofd). Althans, dat vermoed ik.
STEL dat die plank ook gebombardeerd wordt, wat dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:24 schreef Vhiper het volgende:
Maar goed, zelfs hiervoor zal bij de regering en de AIVD wel een noodscenariootje ergens op een heel stoffig plankje achterin het archief liggen
Nou gewoon, stelquote:Op maandag 24 mei 2004 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Wat moet ik nu met dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |