je bent super-muffin vergetenquote:Op maandag 24 mei 2004 11:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Naarmate de topics voorbij trekken vordert de haargroei flink. Menigeen mag zichzelf al gelukkig prijzen met het (half)lange haar
Vorig topic
Styling tips
Haar wassen
[afbeelding]
grapjasquote:Op maandag 24 mei 2004 11:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Helemaal niet, kijk maar
Het was al aangepast hoor, misschien moet je je internet files even wissen zodat hij de hele pagina opnieuw laadt. Die kerel met de shawl heeft plaats moeten maken voor super-muffinquote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
grapjasik zie er maar 8 oh ja joran-joran is super-muffin
wat een lol weer
goed gedaan lacostequote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
grapjasik zie er maar 8 oh ja joran-joran is super-muffin
wat een lol weer
okequote:Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het was al aangepast hoor, misschien moet je je internet files even wissen zodat hij de hele pagina opnieuw laadt. Die kerel met de shawl heeft plaats moeten maken voor super-muffin
erg kortquote:Op maandag 24 mei 2004 11:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ok.. hier mijn kop.. let even niet op mijn brakke clownsmodus.. de nacht was kort... te kort...
[afbeelding]
Ik voel me kaal...
Dat ligt dan hoogst waarschijnlijk aan jou...quote:Op maandag 24 mei 2004 12:03 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik zie en kruisje![]()
kloptquote:Op maandag 24 mei 2004 12:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat ligt dan hoogst waarschijnlijk aan jou....
Evengoed vind ik het wel een cool kapsel hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 11:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ok.. hier mijn kop.. let even niet op mijn brakke clownsmodus.. de nacht was kort... te kort...
[afbeelding]
Ik voel me kaal...
Jij bent inderdaad het verst, maar ik denk ook dat je een van de weinige uit de openingspost bent die het zo lang wilt. Door die foto overweeg ik het om het ook misschien nog iets langer te laten groeien.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:42 schreef super-muffin het volgende:
ik ben het verst van iedereen die in de openingspost staat
maar ben ook al 10 á 11 maanden bezig er moet er minstens nog 4 :'(
trouwens de ] staat als een } even veranderen
Joehoe, dat zien we dan idd dan wel weerquote:Op maandag 24 mei 2004 12:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
r00d, volgens mij moet dat wel lukken gezien je haar op vorige foto's. En ik deel mijn ongepeperde mening ook nog even door te zeggen dat het soms een beetje nichterig kan staan, afhankelijk van bij wie het zo zit.
Ben dus benieuwd hoe het uiteindelijk wordt.
Gaat de goede richting op. Ook lekker stijl haar weer, lijkt mij af en toe ook wel heel handig hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 13:12 schreef TwztId het volgende:
December, en 2x naar de kapper geweest geloof ik om het wat bij te werken...
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gaat de goede richting op. Ook lekker stijl haar weer, lijkt mij af en toe ook wel heel handig hoor
Voor het gemak ben je nu ook in de openingspost terug te vinden.
speciaal voor super muffin heb ik voorbeeld kurt daar ook maar even aan toegevoegd
Kan ik wel doen, zometeenquote:Op maandag 24 mei 2004 13:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Eigen oordeel blijkt vaak niet goed te zijn. Vaak is men er zelf minder tevreden over dan anderen, dus post de achterkant maar. De jury jureert
idols + ik wil me haar lang laten groeien = Hairdols?quote:Op maandag 24 mei 2004 13:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Eigen oordeel blijkt vaak niet goed te zijn. Vaak is men er zelf minder tevreden over dan anderen, dus post de achterkant maar. De jury jureert
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:26 schreef -roGue- het volgende:
[..]
idols + ik wil me haar lang laten groeien = Hairdols?![]()
Hij is niet de enigequote:Op maandag 24 mei 2004 14:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]Nou denk ik wel dat we Eric van Tijn met een paar harde opmerkingen naar huis kunnen sturen
Wij hebben het eigenlijk ook over langer haar, oftewel: Half-lang tot lang haarquote:Op maandag 24 mei 2004 15:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Veel foto's in de opo waar ik van vind dat ze helemaal niet lang zijn.
Van die mode-achtige kapsel, vol met gel naar achteren geplamuurd.
Dit zijn lange haren:
[afbeelding]
Ik heb ze ook ongeveer zo lang (iets langer dan op die foto) maar ik heb geen krullen, ik heb stijl haar.
Ik studeer Technische Bedrijfskunde aan de UT. Was net even bezig met samenvatting schrijven en een verslag afdraaien. Af en toe wel even wat minder goed bezig alleenquote:Op maandag 24 mei 2004 14:33 schreef -roGue- het volgende:
hey wat studeer jij eigenlijk? Het lijkt wel alsof je net zo'n kansloze opleiding volgt als ik waar je de hele dag kunt posten
wou mn haar eerst beetje naar achter dragen ofso, maar dit ziet er ook wel dope uitquote:
Thxquote:Op maandag 24 mei 2004 15:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
De jury oordeelt: Je mag gewoon door naar de volgende ronde. Er is niets mis mee. Gewoon lekker doorgaan op de manier waarop je jezelf vandaag gepresenteerd hebtEn eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het nog cool vind zitten ook!
Meteen de schaar erin... dit is natuurlijk geen porem...quote:Op maandag 24 mei 2004 15:23 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
ah nog iemand die duidelijk niet begrijpt waar het probleem van Lucske zitquote:Op maandag 24 mei 2004 16:28 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Meteen de schaar erin... dit is natuurlijk geen porem....
PI's zijn ok..quote:Op maandag 24 mei 2004 16:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
ah nog iemand die duidelijk niet begrijpt waar het probleem van Lucske zit
ik vind het ook cool ziten Lucskequote:Op maandag 24 mei 2004 13:31 schreef Lucske het volgende:
bluh, ziet er bij mij nou heel raar uit qua lengte achter..
waarom ben je eigenlijk naar de kapper gegaan?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Ik voel me kaal...
Flikker oooooooooopquote:Op maandag 24 mei 2004 16:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ow wacht, na het grondig bekijken van de foto's zie ik hele hippe sloffen
brrrr, dit is dus echt een voorbeeld dat ik liever niet volgquote:Op maandag 24 mei 2004 15:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Veel foto's in de opo waar ik van vind dat ze helemaal niet lang zijn.
Van die mode-achtige kapsel, vol met gel naar achteren geplamuurd.
Dit zijn lange haren:
[afbeelding]
Ik heb ze ook ongeveer zo lang (iets langer dan op die foto) maar ik heb geen krullen, ik heb stijl haar.
Het was sterker dan mezelf... een zwak moment..quote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
waarom ben je eigenlijk naar de kapper gegaan?
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Het was sterker dan mezelf... een zwak moment...
op die momenten is het handig als je steun krijgt van iemand in je nabije wereldquote:Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Het was sterker dan mezelf... een zwak moment...
Haha, vooral dat roze schaamhaar waar je pijltje naar wijst staat leukquote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:14 schreef -roGue- het volgende:<-- zo zit me haar nu
Ik bedoelde meer het steil naar beneden vallende haarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Haha, vooral dat roze schaamhaar waar je pijltje naar wijst staat leuk![]()
Off-topic-maar-kan-door-de-beugel-praat:
We zijn hier in NL dus je bedoelt gewoon industriëel ontwerpenIs het wel een beetje een leuke studie of heb je wijzigingsplannen na dit jaar?
Ik heb weinig hoop voor de rest van de dagquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
ooooooow, ik dacht alSoms gaat het gedurende de dag ineens beter zitten. Voor de grap heb ik de scheiding nu eens links gedaan (voor de kijkertjes rechts). Ben benieuwd of het dan anders/beter valt.
Ah oké, hier in Twente is die studie namelijk wel redelijk populair geloof ik. Hippe termen daar in Eindhoven danGroningen is wel een hele leuke stad. Is Leiden dan niet een optie voor geschiedenis, of is die minder goed aangeschreven dan in Groningen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
Leiden groningen is wel echt een teringeind, de spreekwoordelijke mijl op zevenMaar ik kan me zeker wel wat voorstellen bij die reden die je geeft. Op elkaars lip zitten word je ook niet beter van.
Klinkt trouwens als een hele alternatieve opleiding
`quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef MadGuy het volgende:
Leiden is cool, ik studeer daar ook Geschiedenis
Hmmm haar zit voor het eerst weer ruk, heb ik het gevoel, maar meestal komt dat later op de dag wel goed...
*me is noobquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:07 schreef super-muffin het volgende:
ik ben dan geen mod, maar houd eens op met dat geslowchat
mijn haar zit nu goed zonder spul er in, alleen water!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
NEWBIE!
slowchat is slow chatten.. zoals er net gedaan werd
OK ok, de hint is duideijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Wat studeren de mensen van Fok! zoal?
Wat studeren jullie?
![]()
ik ken het ergensvan....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:44 schreef MadGuy het volgende:
Mijn haar is vies vettig vandaag. Bah, het zit ook voor geen meter...
was-senquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:44 schreef MadGuy het volgende:
Mijn haar is vies vettig vandaag. Bah, het zit ook voor geen meter...
Zou dit woord opgenomen worden in de Dikke van Dale?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:45 schreef -roGue- het volgende:
[..]
ik ken het ergensvan...., mijn projectgenoot maakte net een telefoonfoto van me hoofd, word je ook niet vrolijker van
Dat zou wel gaaf zijn, dat ik een nieuw woord heb bedachtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zou dit woord opgenomen worden in de Dikke van Dale?
Scheiding links bevalt al met al wel. Het valt duidelijk anders dan als het rechts zit.
de mijne ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mijn scheiding zit altijd al links.
ik ben juist rechtsquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben links dus een scheiding rechts kammen is makkelijker, denk dat dat de reden is dat ik het nooit links deed.
Ook ik ben linkshandig (en -voetigquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben links dus een scheiding rechts kammen is makkelijker, denk dat dat de reden is dat ik het nooit links deed.
Ik heb altijd een blik murray's staan voor het zwaardere werk. Dagelijk gebruik ik een wax van Keune en wat gel van Taft.. werkt perfect.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:48 schreef logic_ het volgende:
En wat gebruikt men zoal om het in modem te houden, geen wax, maar wat wel... gel, schuim ? Ik gel maar volgens mij moet een bus schuim wel beter ... ( Taft (Schwarzkopf) of iets anders ?)
taft is schofterig duurquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik heb altijd een blik murray's staan voor het zwaardere werk. Dagelijk gebruik ik een wax van Keune en wat gel van Taft.. werkt perfect..
Even visualiseren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ook schofterig goed.. en je doet er schofterig lang mee..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:15 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
taft is schofterig duur![]()
misschien toch een keer proberenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Maar ook schofterig goed.. en je doet er schofterig lang mee...
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb nooit iets in mijn haar. Ja, soms een elastiekje, maar geen gel of iets dergelijks.
Ik zou het niet meer in je haar smeren hoor, dat is echt troep man. Goede gel is wat duurder natuurlijk maar je hebt er merkbaar meer plezier vanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
misschien toch een keer proberenik doe m,n haar nog steeds met een klein beetje goedkope gel
[afbeelding]
![]()
Geen staart meer? Doe eens een foto!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij mij is het er na een jaar of 5 EINDELIJK af..
Ik ben weer helemaal tevreden met m'n korte kop!.
ik precies hetzelfde, heb nu zo,n boris kapselquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:23 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb mijn haar uitfrustratie gewassen, zo slap en pluzig als een ik weet niet wat nu, maar het voelt zoveel beter!
Dan moet je ook nog wel even oefenen op het Limburgse accent natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef MadGuy het volgende:
Wou dat ik zo'n Boris kapsel had, patser!
Haha, suffe ik bedenk me nu ineens dat je een Limbo (met alle respect) bent. Toen ik vroeg of jij ook op ander forum zat dacht ik bij het zien van die vlag aan Vlaanderen (belgië dus). Ben ik toch afgelopen week tot diep in de punt geweest van Limburg. Echt onwijs mooi landschap is het daarquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:23 schreef Lucske het volgende:
Geen importhollanders hier he.
Ik zou eigenlijk nooit zelf een matje eraf knippenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb me weer een trip naar de kapper uitgespaard door zelf mijn minimatje eraf te knippen. *yeah*
Is prima gelukt. Mijn haar achter op mijn hoofd/ in mijn nek is nog geen 2 cm lang. Kleine plukjes nemen, draaien en kleine stukjes knippen zodat het gesneden lijkt of iig verschillende lengtes krijgt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk nooit zelf een matje eraf knippenVeel te bang dat ik het scheef knip waardoor ik uiteindelijk toch bij de kapper beland die het vervolgens moet repareren door het korter te knippen dan je lief is. Wilde het een beetje goed lukken zelf, of doe je het volgende keer ook niet meer
dan ben je klaar in topic, ik wil mijn haar laten groeien deel 23quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef super-muffin het volgende:
[..]
minimaal nog 4 maanden
je bent nog jongquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:35 schreef super-muffin het volgende:
dit is ook al mn 3 of 4e poging om het te laten groeien, dus als je dat mee telt
dat is wat ik nu doe jaquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het hoeft ook helemaal niet veel tijd te kosten om je haar te doen hoor. Ik ben ook met een paar minuten klaar. Gewoon kammen als het nat is, op laten drogen en er dan een minimaal beetje gel in doen. Gewoon nonchalant laten vallen dat is het beste.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef super-muffin het volgende:
[..]
minimaal nog 4 maanden
Gast...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:30 schreef DarcMarc het volgende:
ik heb te net, taft wet look gel gekochtmaar het viel uit m,n handen dus de helft viel er al weer uit
dat krijg je met plastic als het valt is het gelijk stuk
Morgen maar is kijken of het goed werkt![]()
3.99 kost zo,n taft dus de helft 1.49quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gast...Een ongelukje zit in een kleine hoek zeggen ze weleens. Er ligt nu dus voor een paar euro Taft op de grond?
kon je niet met je hoofd over de vloer gaan rollen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
3.99 kost zo,n taft dus de helft 1.49weg gesmeten
neequote:Op woensdag 26 mei 2004 16:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
kon je niet met je hoofd over de vloer gaan rollen?
Join the club, dit is ook al mijn zoveelste poging, iedere keer komt weer het moment dat ik me niet kan beheersen en ga denken: aaah lekker kort is toch ook zo makkelijk en vlot, vervolgens een dag nadat ik het heb laten knippen denk ik altijd van: shit, dat is geen goed idee geweest. Want als ik het dan uiteindelijk laat knippen gaat het ineens ook weer erg kort (over extremen gesproken...) en zo gigalang hoef ik het niet eens, dus het is heus wel te doen....en dan volgt de volgende poging. Nu gaat het iig voor de wind, dus ik heb alle vertrouwen dat het me nu gaat lukkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:35 schreef super-muffin het volgende:
dit is ook al mn 3 of 4e poging om het te laten groeien, dus als je dat mee telt
Ik mag hopen dat je over de helft bent! Als je het maar laat om er een paardenstaart van te maken... dat vind ik zo lelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
lach maar
maar ik ben iig al over de helft
hoe heb jij t nu dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je over de helft bent! Als je het maar laat om er een paardenstaart van te maken... dat vind ik zo lelijk
maar ja wie ben ik
Ik weet niet welk plaatje jij op doelt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:30 schreef Lucske het volgende:
Zie de openingspostvoor die met het één na langste haar, dat is die mazzelaar
.
hebbje die gel nog gebruikt?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:03 schreef DarcMarc het volgende:
wouter de jong heeft ook gaaf haar![]()
[afbeelding]
en dit vind ik ook wel mooi haar [afbeelding]
[afbeelding]
ach wanneer zie jij mijn IRL?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je over de helft bent! Als je het maar laat om er een paardenstaart van te maken... dat vind ik zo lelijk
maar ja wie ben ik
of vlechtenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:50 schreef WeirdMicky het volgende:
je hebt ook voordelen van lang haar, je kleine zusje kan er bijvoorbeeld allemaal speldjes in stoppen
jaquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:29 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
hebbje die gel nog gebruikt?
Het gaat om het idee natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 08:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ach wanneer zie jij mijn IRL?
[..]
ook maar es proberen danquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:12 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
jamet 3 woorden:, taft is geweldig
m,n haar blijft super goed zitten
![]()
Ik zie ineens dat je hier toch raar aan het rekenen bent geweest. Voor zover ik weet is de helft van 3,99 toch eerder iets in de buurt van 1,98quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
3.99 kost zo,n taft dus de helft 1.49weg gesmeten
taft wet look gelquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Welke van Taft is het precies trouwens?
je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zie ineens dat je hier toch raar aan het rekenen bent geweest. Voor zover ik weet is de helft van 3,99 toch eerder iets in de buurt van 1,98
hoe lang is je haar nu TimoBassoquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:46 schreef TimoBasso het volgende:
= ook tegenwoordig aan de taft
hey post es een foto van danquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:12 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
jamet 3 woorden:, taft is geweldig
m,n haar blijft super goed zitten
![]()
omdat ik van wax vet haar krijgquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:32 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
waarom heb je gel gekocht in plaats van wax?
nou vooruitquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:32 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
hey post es een foto van dan :
maar kan je aub een foto met dat spul in je haren posten?
ja dan krijg ik nog meer golven in m,n haarquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Marc heeft altijd moeite om hetgeen wat hij achter elkaar te zeggen heeft in één post te zetten
Kan je ook nog met je handen door het haar zonder dat de gel er uit gaat?
ik zal er voortaan wel op lettenquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Marc heeft altijd moeite om hetgeen wat hij achter elkaar te zeggen heeft in één post te zetten
mwa.. tot aan mijn wenkbrauwen.. ik zit nou weer in de beroemde K*t periodequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:48 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
hoe lang is je haar nu TimoBasso
Haha, je hebt nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:16 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
mwa.. tot aan mijn wenkbrauwen.. ik zit nou weer in de beroemde K*t periode![]()
Maarja.. nieuwe pet gekocht.. dus effe doorzetten![]()
![]()
![]()
yeah ik ken.. maar geef mij maar een half jaartje.. en dan is alles goedquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Haha, je hebt nog een lange weg te gaan
Timo z,n haar is kort hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:51 schreef _Alone het volgende:
damm zo zijn je haren best cool.........nog 2 cm langer en dan kan ik dat ook doen........ik save the foto voor als ik voor me moeders bruiloft naar de kaper gaprint ik hem uit en laat het aan me kapper zien XP
thanxquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef Lucske het volgende:
M, dat lange van Tim(o) ziet er goed uit, net als Marc trouwens!
ik heb het over hoe z'n haar toen wasquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Timo z,n haar is kort hoordat was een oude foto toen hij het nog lang had
![]()
Als ik mij je foto herinner van een tijdje terug is het nog wel meer dan 2 cm... Of je moet flink hard aan je haar trekken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:51 schreef _Alone het volgende:
damm zo zijn je haren best cool.........nog 2 cm langer en dan kan ik dat ook doen........ik save the foto voor als ik voor me moeders bruiloft naar de kaper gaprint ik hem uit en laat het aan me kapper zien XP
Haha thanks Marc! Daar had ik het ook van. Het haar van die gast zit gewoon goed!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
thanxoh ja madguy suprise!![afbeelding]
voortaan moet je toch maar even kijken www.telegraaf.nl
post ze maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Haha thanks Marc! Daar had ik het ook van. Het haar van die gast zit gewoon goed!Maar goed, vergroten kan ik natuurlijk ook. Het vervelende bij-effect is dat je artefacten krijgt en dat print niet mooi. Daar heeft de kapster niet veel aan. Maar toch bedankt.
Iemand nog de kapsels van remix nodig? anders ga ik geen moeite doen uiteraard
hehe... je lijkt ook aardig op mister Boss Bottled hoor .;) zoveel scheelt dat niet, alleen hij heeft blond haar.. jij donkerbruinquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:21 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
nou vooruit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
die klote webcam maakt m,n haar zwartterwijl het donkerbruin is
![]()
thanxquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:10 schreef janssen15 het volgende:
[..]
hehe... je lijkt ook aardig op mister Boss Bottled hoor .;) zoveel scheelt dat niet, alleen hij heeft blond haar.. jij donkerbruin
damn, wou dat mijn haar zo viel...quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:27 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
yeah ik ken.. maar geef mij maar een half jaartje.. en dan is alles goed![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Knip nooit je haren eraf.. eeuwig spijt![]()
't is dat het nog redelijk kort is bij je maar ik heb het idee dat je haar straks wel goed te stylen is hoor. Wait and see, het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:40 schreef TwztId het volgende:
[..]
damn, wou dat mijn haar zo viel...![]()
Ze hebben een origineel forum als LIF nodig, om nog wat te beleven in Onz.quote:
me haar was toennet gewassen en erg pluizig en dan lijkt het een stuk korter maar maar het al een stuk langer dan dat, het valt al een stuk over me neus. en ik kan het nog net aanraken met me tongquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik mij je foto herinner van een tijdje terug is het nog wel meer dan 2 cm... Of je moet flink hard aan je haar trekken.Helaas blijft het dan niet zo nonchalant zitten
Haar is altijd langer dan het lijkt.
nu ik er over na zit te denken,had je de telegraaf toch kunnen kopenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Haha thanks Marc! Daar had ik het ook van. Het haar van die gast zit gewoon goed!Maar goed, vergroten kan ik natuurlijk ook.
Waar vind ik dan een "model" in dat haar?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:48 schreef Mauz0r het volgende:
[afbeelding]
hoe de fuck maak je zo'n model, iemand tips ?
veel geld en een goede kapperquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:48 schreef Mauz0r het volgende:
[afbeelding]
hoe de fuck maak je zo'n model, iemand tips ?
me2quote:Op zondag 30 mei 2004 10:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor stijl je hebt
maar ik vind een truckercap cool staan, of een leger pet
iets te warm ja met dit lekkere weerquote:Op zondag 30 mei 2004 13:09 schreef S-Two het volgende:
ik vind zo´n kleine muts (g-star of iets dergelijks) ook wel mooi, heb hem zelf niet... maar goed...
al lijkt me dat wel erg warm met dit weer
Ik gebruik zelf Remix en ik moet zeggen ik heb erg dik en stug haar maar ik krijg het met dat spul altijd goed in model. Het blijft echt goed zitten plakt niet en je kan je haar blijven hermodellerenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vind die Rick Engelkes maar niets eigenlijk, qua haar dus. En die remix... leuk voor zo'n foto maar ik geloof niet dat het zo goed werkt. De nonchalantere look vind ik trouwens ook beter
toch thnx voor de moeite boos meneertje![]()
brr, vind ik 3x niets, staan altijd zo bol op je kop die petjes.... geef mij maar een gewoon petjequote:Op zondag 30 mei 2004 16:53 schreef super-muffin het volgende:
lekkere weer? als ik hier naar rechtskijk zie ik regen
[afbeelding]
dit is een trucker cap
helemaal mee eens, dat zag ik laatst dus ook, maar ja... over 1,5 jaar ben ik zelf student dus we zullen zien wat het dan wordt..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:04 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik was dit weekend naar een hockeytoernooi, en daar wordt het stereotype kakker weer eens bevestigd! Overhemd/polo, sigaar, en lang haar. Bij sommige gasten stond het ook wel gewoon goed, maar er zijn er ook meer dan genoeg die lang haar hebben 'omdat het hoort'. Best kansloos eigenlijk. Ik laat m'n haar groeien omdat het weer eens wat anders dan de meute is, maar in dat 'wereldje' is het juist andersom.
nee dat snap ik, maar er zijn ook mensen daaro met lang haar etc. maar bij die mensen ziet het er gewoon niet uit...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef Joran-Joran het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het opzich wel een mooie stijl, ik draag zelf ook gewoon polo's enz, maar als je dan zo'n heel team gozers ziet die er allemaal hetzelfde bijlopen (rode Dockers broek, Ralph overhemd, bootschoenen) is het leuke er wel een beetje af
Dude!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef MadGuy het volgende:
Rode Dockersbroeken.... dudes!
In Londen hebben ze ook een metro, en daar staan waarschijnlijk ook de raampjes wel openquote:Op maandag 31 mei 2004 13:20 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha Lacoste gaat voor de corporale look!
Parijs dus mijden als het om haar gaat. Goed dat ik dezez zomer naar Londen ga dan!
Daar is verdomme niks mis mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:14 schreef MadGuy het volgende:
Ja ach, je moet maar gauw een baan vinden na je studie, anders ben je ook nog langharig werkschuw tuig!![]()
nee vind ik ookquote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar is verdomme niks mis mee. [afbeelding]
nee want ik heb ook geen baantjequote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar is verdomme niks mis mee. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:33 schreef MadGuy het volgende:
Grrr, zit je haar een keer goed, geweldig, vol, stoer en nonchalant, hoef je weer nergens naartoe....
dan ga je ergens naartoequote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:33 schreef MadGuy het volgende:
Grrr, zit je haar een keer goed, geweldig, vol, stoer en nonchalant, hoef je weer nergens naartoe....
Dat is ook maar humor, hoor Raar Disneyfiguur. Ik zit tenminste niet om de zoveel minuten met een föhn in mijn haar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
dan ga je ergens naartoe
overigens vind ik de meesten hier wel érg met hun haar bezig![]()
WAAAT ik dacht dat jullie er serieus mee bezig warenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is ook maar humor, hoor Raar Disneyfiguur. Ik zit tenminste niet om de zoveel minuten met een föhn in mijn haar.
Ik ben overigens maar even gaan skaten!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:36 schreef MadGuy het volgende:
Raar Disneyfiguur
foto?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:03 schreef S-Two het volgende:
ik zit nu echt in de KUT-periode...
heb het nu in scheiding maar dat zit echt helemaal nix... najah... hopen dat ik de verleiding van de kapper kan weerstaan
tijd voor een fotoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:33 schreef MadGuy het volgende:
zal ff kijken of ik binnenkort een foto kan posten...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
foto?
*zucht* Okay dan...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
WAAAT ik dacht dat jullie er serieus mee bezig waren![]()
maar dan niet
Gewoon losjes met je handen stylen geeft et beste resultaatquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
*zucht* Okay dan...
*gooit handtas met föhn, krultang, haarlak, haarmousse, shampoo's, conditioners, haarmaskers en meer van dergelijke rotzooi op tafel in de afvalbak
ik dacht toch echt toen ik dit las!!dat je een foto ging plaatsenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
*zucht* Okay dan...
Weet ik. Beeje wax op handdoekdroog haar. Beetje wrijven, plukken en duwen en voila!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:37 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Gewoon losjes met je handen stylen geeft et beste resultaat![]()
preciesquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gewoon als ik uit bed kom ff met een kam, daar na met een borstel en het zit goed
Was het maar zo'n feest!quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Die mensen die al vanaf topic 1 erbij zijn, die kunnen toch zo onderhand wel hun reet afvegen zolang is hun haar ofniet?
ligt eraan hoe je haar eruit zietquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het met een kam/ borstel al gauw té netjes worden. Hebben jullie daar geen last van?
Nou eh, dat nette is er snel af als m'n haar dan droog isquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het met een kam/ borstel al gauw té netjes worden. Hebben jullie daar geen last van?
sorry kan nu geen foto makenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:49 schreef _Alone het volgende:
foto, foto, foto, foto, foto, foto............. aub....
Als je je als het tegenzit wel weet te beheersen en niet naar de kapper bent gerend zoals ik een tijd geleden..... dan was het al een heel eind gevorderd, gelukkig is het nu weer lekker aan het groeienquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Die mensen die al vanaf topic 1 erbij zijn, die kunnen toch zo onderhand wel hun reet afvegen zolang is hun haar ofniet?
Idd, teveel gestyled is ook niet mooiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:37 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Gewoon losjes met je handen stylen geeft et beste resultaat![]()
nog 4 weken en dan is het een half jaar geleden dat ik de kappers stoel heb mogen bezichtigenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je je als het tegenzit wel weet te beheersen en niet naar de kapper bent gerend zoals ik een tijd geleden..... dan was het al een heel eind gevorderd, gelukkig is het nu weer lekker aan het groeien![]()
denk erom niet er te veel van af te laten halenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Morgen om 09:30 naar de kapper om er weer eens model in te laten knippen.
Het is ook behoorlijk irritant dat je vanuit het post-scherm geen berichten kunt quoten. Je zit steeds te kloten met twee schermen en ctrl+c/ctrl+v, dus geef 'm eens ongelijk....quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zal de tip meenemen, Darc "ik post nog steeds losse berichten" Mark!
is juist fijn als je haar zo los zit, zo strak naar beneden of achter vind ik nietsquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Brylcream is heel zacht en maakt je haar alleen maar slap. Zeker als het wat warmer weer is dan helpt het geen ene moer om je haar te stylen.
Remix heb ik trouwens nog bij geen een supermarkt (met toch grote haarstylingsproductenassortiment; 3 keer woordwaarde) gezien. Misschien maar eens naar de voordeeldrogisterij
dat merk je de komende dagen welquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
Kapper update
I. Ik heb de stille hoop dat m'n bad hairdays nu wat minder frequent zijn
Ik wacht tot vlak voor de vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2004 11:28 schreef WeirdMicky het volgende:
moet binnenkort ook maar eens naar de kapper...het moet echt wat uitgedund worden
dat doe ik nu ook al 3 maandenquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:57 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Ik wacht tot vlak voor de vakantie
Het toverwoord: Murray's..quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
ik moet toch ecnt even fatsoenlijke gel hebben... ik zit figuurlijk met m'n handen in het haar
Die Andrelon gelwax heeft al weer afgedaan voor me, helaas. Ik moet iets hebben dat goed stevig is, maar het haar niet zacht maakt waardoor het juist kan 'opkrullen'. Knalhard is weer een ander uiterste
probeer taftquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Had ik al gezegd dat het niet zó heel vet moet zijn
ik heb alleen nog maar taft wet gel gebruikt en het zit als een tierelierquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
spijt als haar op m'n hoofd
Ik had twee foto's mee. Die shawl en nog een andere die een paar topics terug ook al een paar keer is verschenen. Zelfde idee qua kapsel, alleen de ene was korter. Tegen de kapper had ik gezegd dat ik die wel wilde...
Ik ga die taft maar kopen dan. Dat was die soort gum toch?
Ik heb me erdoor heen gebeten en niet naar de kapper geweest om er model in te knippen. Gewoon zien waar je strandt als je het anderhalf jaar laat groeien.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef El_Catalan het volgende:
Ik laat mijn haar ook groeien,maar ik zit met een probleempje..
Me haar zit vrij kut de laatste tijd... ik kan naar de kapper gaan om er model in te laten knippen,met het risico dat ze er teveel afhaalt.
Of ik laat me haar gewoon groeien dat de goede lengte en daarna in model?
wat is het beste
kut... daar was ik dus al bang voorquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:42 schreef yohan.nl het volgende:
Chaotic Gum werkt goed, maar je moet gegarandeerd elke dag met shampoo wassen, wat na een nachtje slapen kom je er niet meer met een kam doorheen.
Ik zou er heeel erg mee uiitkijken, ik heb slechte ervaringen met naar de kapper gaan terwijl je je haar wilt laten groeien, dat is meestal de oorzaak waardoor je hele plan mislukt. In mijn geval laat ik het dan nl veel te kort knippen en kun je weer van voren af aan beginnen, en als je het bij laat knippen (dus niet kort) is het vaak zo dat je de kans hebt dat er een duf kapsel uitrolt (ook al meegemaakt en dan kun je het vervolgens alsnog kort laten knippen om niet voor lul te lopen). Denk dat de enige oplossing is, wachten tot een goeie lengte, en dan met een foto van wat je wil naar de kapper zodat er geen misverstanden kunnen bestaan (want helaas zijn de meeste knipmeiskes niet van die slimme tantes....)quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef El_Catalan het volgende:
Ik laat mijn haar ook groeien,maar ik zit met een probleempje..
Me haar zit vrij kut de laatste tijd... ik kan naar de kapper gaan om er model in te laten knippen,met het risico dat ze er teveel afhaalt.
Of ik laat me haar gewoon groeien dat de goede lengte en daarna in model?
wat is het beste
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:25 schreef Samson het volgende:
[..]
, en dan met een foto van wat je wil naar de kapper zodat er geen misverstanden kunnen bestaan (want helaas zijn de meeste knipmeiskes niet van die slimme tantes....)
Geil!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
voor alle fans dan maar... een foto van m'n beauty case
[afbeelding]
toen ik het een hele tijd kort met plukjes had gebruikte ik fructis hardgel van garnierquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:26 schreef Alpine.Shocker het volgende:
Ik wil ook mijn haar laten groeien, ik wil graag dit kapsel hebben:
[afbeelding]
Ik had eerst altijd heel kort stekeltjes maar het is nu al wat langer.
Ik vraag me af hoe ik dat kapsel kan krijgen? Wat voor spul zal ie er in doen ?
Het is niet echt lang haar nee, maar wel langer dan dat ik hebquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:35 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
toen ik het een hele tijd kort met plukjes had gebruikte ik fructis hardgel van garnier[afbeelding]
maar ik denk toch niet echt dat dit lang haar is
![]()
gaaf kapselquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:47 schreef yohan.nl het volgende:
Ik ben ff The Breakfast Club aan het kijken, en guess what
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beter dan deze vind ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:53 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind dat kapsel niet zo veel aan, eerlijk gezegd...
Gum vind ik altijd klinken als spul wat er noooooooit meer uitgaat. Misschien associeer ik het teveel met kauwgom/gum!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
mmm ik ook niet... misschien is het dat hoofd van die kerel dat het niet leuk maakt?
Wie weet boos mannetje, over 3 dagen zal je het horen. Ik ben alleen erg benieuwd of die nieuwe gum nou een beetje wil werken, hope so...
ik had er ook achter: 'vind ik' gezetquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Smaken verschillen, weirdmicky!
smaken verschillenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:53 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind dat kapsel niet zo veel aan, eerlijk gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |