jah Al is ook pathaloog en Greg DNA... maar ik doelde meer op de mensen die in de openening credits zitten...quote:Maar nou noem je bij Miami ook Alexx, maar dat is toch de patholoog?
dat heeft geen invloed want ik fok op mijn stage... meestal dan...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:14 schreef Dafje33 het volgende:
Dan zullen we je niet meer zoveel op het forum aantreffen?
juist. hij doet het op geen enkele dvd speler.... hijs brak, stuk, niet goed derop gezet. en ik ben bijna afgestudeerd it-erquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:40 schreef Thetallguy het volgende:
Kan ook aan je DVDspeler liggen, op mijn brakke Lenco hapert ie weleens, bij andere betere spelers niet
dan moet de dvd het wel doenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:12 schreef Thetallguy het volgende:
Die maken ook weleens fouten![]()
Maar de DVDs zijn iig veel relaxter dan RTL4, geen gaar logo bovenin, geen reclame, en breedbeeld![]()
haha dan leer ik weer csi: fans kennenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:17 schreef Dafje33 het volgende:
Da's dan wel slim, gelijk buiten controleren.
Moet je wel opletten anders staat er een hele menigte over je schouder mee te kijken!![]()
jepz.. helaas welquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:35 schreef Dafje33 het volgende:
Tot nu toe is alleen de DVD van LV te krijgen toch?
of in juni of in september... maar kweet niet meer welke van de twee.. zal wel een keertje opzoeken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
Ook in de USA nog geen DVD van Miami?
Ik ben dan weg denk ikquote:Op maandag 24 mei 2004 14:28 schreef blablasjit het volgende:
Grissom tegen de vulkaan
De sheriff wordt onder druk gezet om de moordenaar te vinden in de zaak waar hij getuige was. Grissom, Catherine en Nick moeten meer resultaten boeken.
29-05 om 22:00 uur, RTL4
de aflevering van aankomende zaterdag moet je echt zien! Hijs zo cool en zo goed!![]()
ow why? het is zo'n goede en leuke aflevering!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik ben dan weg denk ik
Feesie in de HMHquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ow why? het is zo'n goede en leuke aflevering!
Ik had ook een probleem met deel 2. Er stond een film op de eerste CD. Ben ook 2 keer terug geweest naar de winkel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:14 schreef blablasjit het volgende:
juist, uhm was HMH?
ennuh ik heb alleen deel 2 seizoen 2 nog niet omdat er 2 van de drie dvd's het niet doen grrr... dus ik moet weer ff ruilen!
http://www.frs.nl en dan online bestellen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik had ook een probleem met deel 2. Er stond een film op de eerste CD. Ben ook 2 keer terug geweest naar de winkel.
Ik zoek alleen nog seizoen 1 deel 1 maar die is ne4gens meer te vinden
hahaha waarom deed je het eerder niet al zelfquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ben zaterdagavond weg ...
en nu maar hopen dat moeders niet wéér vergeet de video in te stellenIk doe 't morgen zelf wel.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
your welcome!
quote:ORDER INFORMATIE
Het ordernummer van je bestelling is:**********
Het totale bedrag van de order is: EURO 36.94
Bij mij was het seizoen 2 deel 2 cd1quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:34 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Hallo CSI fans!
Ik heb ook alle 4 de boxen die tot nu toe uit zijn. En sinds kort beloten ik en mijn vriendje ze gaan te bekijken. Seizoen 1, box1, cd 1 en 2 deden het perfect! Alleen de 3e cd deed het dus gewoon niet, startte niet op.. wij denken daat het een misburn is gewoon.. Maar ik sta gewoon versteld dat zoveel last van hebben!! Aangezien ik de eerste box al vorig jaar gekocht kon ik niet meer terug naar de winkel.. Ik heb toen Indies gemaild, en die zeiden eerst dat het mijn eigen schuld was, maar dat ze voor deze ene keer een nieuwe wou sturen
Joh, maar nu ik zo lees dat niet alleen ik er last van heb! Weten ze eigenlijk wel dat ze 'misburns' maken??
juist die van seizoen 4??? die zijn nog niet echt uitquote:Op zondag 30 mei 2004 00:57 schreef Fratz het volgende:
en uiteraard zat ik nog op een terrasje toen het begon... gelukkig heb ik de dvd's!
hey wij (ik en Thetallguy) hadden dat ook. Maar na een paar keer was het overquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:39 schreef blablasjit het volgende:
ik heb geen idee... ik heb er nu weer 1 die het niet doet kom net terug uit de winkel
maar het zijn alleenmaar de intro's die vast lopen!
en weer van de 1e en derde disc.. grrr.. maar ze gaan er nu wel over die fout heen met een hapering...
ik heb er nu 1 waarvan er 1tje happert maar zowel me pc als mijn dvd speler lezen over die fout heen. Maar over zien gaan doe ik het niet. Wel stom dat gewoon alles een misburn is en dat het in de winkel blijft liggen :S Zullen toch meer mensen aant ruilen zijn enzo!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef Mryc het volgende:
[..]
hey wij (ik en Thetallguy) hadden dat ook. Maar na een paar keer was het over![]()
ow okay haha. dan vatte ik het verkeerd op! Waren indd dvd seizoenen 3 en 4 er al... of hmmz toch maar niet dan heb ik geen geld meer hahaaa hmmz... toch liever de dvd'squote:Op zondag 30 mei 2004 11:02 schreef Fratz het volgende:
nou eigenlijk bedoelde ik dan ik dan in ieder geval nog wat dvd's heb om naar te kijken als troost
had ik seizoen 3 en 4 maar alvast op dvd..
Mwah het lijkt of ie het willekeurig doet, soms hapert ie wel soms niet enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 15:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb er nu 1 waarvan er 1tje happert maar zowel me pc als mijn dvd speler lezen over die fout heen. Maar over zien gaan doe ik het niet. Wel stom dat gewoon alles een misburn is en dat het in de winkel blijft liggen :S Zullen toch meer mensen aant ruilen zijn enzo!
Yep, heb um helemaal gezien, speciaal voor naar huis gegaan vanaf een feestje (goed excuus)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef blablasjit het volgende:
waarom is er bijna niemand vanaaf die kijkthet is zo'n goede (lees leuke) aflevering! Tenminste dat is mijn mening!
Horatio?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:11 schreef Dafje33 het volgende:
Jazeker, maar ik vond iemand anders nog veel cooler![]()
eindelijk iemand gevonden die dat ook vindquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef khazad het volgende:
C en H passen wel bij elkaar
haha die vind ik totaal niet bij mekaar passenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef Dafje33 het volgende:
Neuh, ik zie dat niet echt voor me.
C & H? Nee, dan nog eerder Grissom en Cahterine!
Ik heb echt zin om het weer te zien. Maar ziet er vanuit dat ik weer niet thuis ben vanaaf. haha wat een NON die hard fan ben k toch weerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:18 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaaaaah, lekker CSI kijken!
Enneh, bij past dan Greg?![]()
haha geen idee? nog geen gepaste girlie voorbij gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:08 schreef Dafje33 het volgende:
Sorry, moest natuurlijk: "Enne, bij wie past dan Greg?" zijn![]()
Uhhhhhhhh, Sara en Greg vind ik nog niet zo gek......quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:17 schreef blablasjit het volgende:
haha geen idee? nog geen gepaste girlie voorbij gekomen
ikzelf heb der ook aan gedacht maar ik vind sara niet echt veel bijzonders. .. vooral in seizoen 4 niet. ik vond der in het eerste seizoen beter!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh, Sara en Greg vind ik nog niet zo gek......
Ik heb ook meer het idee dat ze achter Grissom aan zit, maar die ziet meer in z'n insekten dan in haar....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:21 schreef blablasjit het volgende:
ikzelf heb der ook aan gedacht maar ik vind sara niet echt veel bijzonders. .. vooral in seizoen 4 niet. ik vond der in het eerste seizoen beter!
johquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb ook meer het idee dat ze achter Grissom aan zit, maar die ziet meer in z'n insekten dan in haar....![]()
joepie de poepie. kan je vanaaf alvast een voorproefje op de tv kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:01 schreef miss_bleu het volgende:ik krijg morgen mijn DVD box van seizoen 1 binnen
Eindelijk compleet
ja iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
joepie de poepie. kan je vanaaf alvast een voorproefje op de tv kijken
uhuhquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja iddop rtl5
ik moet nog een kwartier ofzo geloo fik. maar daarna ga ik ook al hangen. ben een beetje te laat gaan slapen van de weekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:35 schreef miss_bleu het volgende:
moet nog even werken tot 21.00
en dan lekker in mijn bed hangen en CSI kijken
Ik schrok net op tijd wakkerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef blablasjit het volgende:
ik heb het gemist was in slaap gevallen op me bed/bank
'Who Are You?' season 1 episode 6quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:16 schreef blablasjit het volgende:
welke aflevering was het? Ik heb me gids van afgelopen week al weg gegooid!
dit is correct... volgende week de herhaling van seizoen 3 afl 1!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:59 schreef khazad het volgende:
Ik meende de aflevering in de aankondiging ook te herkennen. Zijn ze dan toch weer geswitched naar herhalingen?
edit:
De aankondiging was die van aflevering 1 van serie 3 ('Revenge Is Best Served Cold').
De aflevering van vandaag was nummer 10 van serie 4 ('Coming Of Rage')
wees blij dat je niet in Amerika woont... CBS maakt er een groter zooitje van hoor! dan kun je nogbeter RTL hebben!quote:Op zondag 6 juni 2004 11:51 schreef khazad het volgende:
Bij RTL zitten een aantal prutsers. Ze kopen goede series, maar houden er een interessante manier van uitzenden op na. Al moet ik zeggen dat SBS Broadcasting daar ook een handje van heeft...
nee dat kan volgens mij niet. mar voor de zekerheid gewoon ff mailen en dan komt het goed. die webshop van free record shop zit op 200 meter van mijn huisquote:Op maandag 7 juni 2004 18:02 schreef miss_bleu het volgende:
naja mailtje naar freerecord shop dan maar.
Of kan je met je ontvangen box via de webshop gewoon naar een fr in de buurt?
mailen ging bij mij ook goed! ???quote:Op maandag 7 juni 2004 22:23 schreef miss_bleu het volgende:
dat word bellen, mailen kan niet
gebeld, krijg meteen een nieuwe terug gestuurd. En deze gaat via een antwoordnummer terugquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
mailen ging bij mij ook goed! ???
das mooi! ik heb gemailt en toen retour afzender met een briefje erbij en dat ging ook goed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gebeld, krijg meteen een nieuwe terug gestuurd. En deze gaat via een antwoordnummer terug
Is dat een vraag?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:01 schreef Mumin-troll het volgende:
Yep je bent fan:) je gaat vast kijken vanavond?
Geen idee hoe het zit, maar ik heb even de site van RTL bekeken, en ik zie inderdaad nu op vrijdag HH op RTL5, gewone afl. op zaterdagavond op RTL4, en op maandag idd CSI.! Er staat niet bij dat het hier een herhaling betreft.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:05 schreef Mryc het volgende:
Hey, hoe zit dat eigenlijk met maandag? Dan komt om half negen op rtl 4 de tweede aflevering van seizoen 3, maar wanneer is de eerste dan uitgezonden? Leuk zoveel CSI in de week, maar ksnap er helemaal niks meer van :S?
uhm ma, di, vr en za.... lol... jammer dat het aar 1x miami isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:46 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit, maar ik heb even de site van RTL bekeken, en ik zie inderdaad nu op vrijdag HH op RTL5, gewone afl. op zaterdagavond op RTL4, en op maandag idd CSI.! Er staat niet bij dat het hier een herhaling betreft.![]()
![]()
Het maakt mij niet uit hoor, hoe meer CSI, hoe liever het mij is!!
"Life(, Steward,) is filled with dissappointment."quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef Dafje33 het volgende:
Je kunt nu eenmaal niet alles hebben in het leven!![]()
Vanaf a.s. zaterdag komt Wolff ipv CSI, dus vandaar de programmering van CSI op maandag, maargoed komt mij dat ff goed uitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
uhm ma, di, vr en za.... lol... jammer dat het aar 1x miami is![]()
Hoef ik dus op zaterdag ook niet meer thuis te blijven... Dus Maandag CSI:LV, Dinsdag CSI:M en vrijdag CSI:L drie keer in de week is niet evrkeerd tochquote:Op zondag 13 juni 2004 12:27 schreef Mryc het volgende:
[..]
Vanaf a.s. zaterdag komt Wolff ipv CSI, dus vandaar de programmering van CSI op maandag, maargoed komt mij dat ff goed uit, heb nog niks van seizoen 3 gezien dus
offtopic maar wolff? wanneer dan op zaterdag, want 12 juni was het nog niet iig.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:36 schreef Fratz het volgende:
daar zit ik dus helemaal niet op te wachten hè, CSI op maandag. en bovendien, wat moeten we met dat suffe wolff op zaterdag!
klopt. maar vanaf aanstaande zaterdag komt wolff erop in plaats van ons geliefd CSI.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:46 schreef Aranka het volgende:
[..]
offtopic maar wolff? wanneer dan op zaterdag, want 12 juni was het nog niet iig.
weet niemand dit ?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef Revision het volgende:
is CSI:miami nou seizoen 2 van CSI of is dat een lostaande serie?
Losstaands, spinoff, niet bijelkaar horend verder, enzquote:Op maandag 14 juni 2004 22:26 schreef Revision het volgende:
[..]
weet niemand dit ?![]()
vooral met grissom in dat bankie die lip aant lezen was en ineens volop antwoord gafquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Mumin-troll het volgende:
Ik vond de aflevering van gister hardstikke goed, 1 van mijn favo's. Grissom is cool!
jah want ik probeerde wat te kopen daaro ennuh... bij de laatste site waar je alles moest invullen kon je alleen een adres van us of canada invullen met een note erbij dat je alleen daar leveren...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:37 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ja, CBS site...
Aaahh jammer hee, leveren ze écht alleen aan Noord Amerika en Canada??
Balen hee...
nice. lucky you!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:28 schreef Dafje33 het volgende:
Ik heb nog bekenden daar in de states, dus ik kan het nog via hen proberen!![]()
Mazzelaar!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:28 schreef Dafje33 het volgende:
Ik heb nog bekenden daar in de states, dus ik kan het nog via hen proberen!![]()
daarom vraag ik ook niks... word er zelf helemaal doorgedraait van als ik zoiets moet doen... blabla en dat gezeik er om heen... koop maar lekker dingen voor jezelfquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:40 schreef Dafje33 het volgende:
Ik ben bang als ik er met één begin, er dan veel zullen komen![]()
Maar ik zal eens hengelen....
H zijn zonnebril. tof!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:08 schreef Cavemania het volgende:
Deze is ook wel gaaf
[afbeelding]
Echt wel balen dat we het hier niet kunnen krijgen
Ik ben blij dat de eerste serie weer uitgezonden wordt: deze aflevering had ik de 'vorige keer' gemist. 'k Weet ook niet meer precies hoe het allemaal zat met Millander. Nee, ik hoef geen spoiler, ik ga gewoon weer lekker elke week kijken. CSI op vrijdag bevalt me prima!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:03 schreef blablasjit het volgende:
stomme wolff! ten eerste heb ik die aflevering al gezien ten tweede tipt het niet aan CSI...
wat vonden we btw van de aflevering van gister. Vond deze wel leuk... de tweede aflevering met Paul Millander
MIllander heeft die kerels in bad vermoord. Een trauma uit zijn jeugd toen zijn vader vermoord werd.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:20 schreef Sanneke het volgende:
het liep allemaal uit op RTL 5 dus ik weet de ontknoping niet. Hoe zat t nou met die kerel die in de auto van de weg af was geduwd? En wie had die ene man nu vermoord in het bad? Kan t zo snel niet terugvinden op de CBS/CSI site.
17 augustus en dan wordt ie 48. Voor dit soort dingen moet je ff op de site kijken van CSI staat alles op bij personnel.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:40 schreef blablasjit het volgende:
he? weet iemand op welke datum grissom jarig is?
dit is bedoelt als hint! grrquote:Op zondag 20 juni 2004 22:40 schreef blablasjit het volgende:
he? weet iemand op welke datum grissom jarig is?
grr heb ik weer die net gemist natuurlijk! ben er weer op fokquote:Op maandag 21 juni 2004 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
ik weet niet of het al ergens gemeld is, maar woensdag, bij Oprah is er een kijkje in het huis van Marg Helgenberger, Catherine Willows in CSI.
word een laat nachtjequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
vanavond is de herhaling, rond twaalf uur. je hebt nog een kans.
Echt duidelijk te merken dat ze te veel geld heeft. Zo gedraagt ze zich ook! wel leuk huisje *jaloers*quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:53 schreef Dafje33 het volgende:
Hmmm, moet er gewoon uit om kwart voor zeven, dus ik kijk niet....
Maar ik ken haar wel volgens mij uit andere films/series. Daar zal za haar mooie huis ook wel aan over gehouden hebben.![]()
bij mediamarkt heb ik 27 euro betaald!quote:Op zondag 27 juni 2004 14:01 schreef Riesjard het volgende:
Weet iemand of de CSI dvd's ergens te huur zijn???? (in ieder geval niet bij Videoland)
Ik vind 37 euro per half seizoen ietsje te duur
op internet bij play 21quote:Op zondag 27 juni 2004 20:05 schreef blablasjit het volgende:
[..]
bij mediamarkt heb ik 27 euro betaald!
Per half seizoen???quote:Op zondag 27 juni 2004 20:05 schreef blablasjit het volgende:
[..]
bij mediamarkt heb ik 27 euro betaald!
jep per half seizoen... 26,99 pleuroquote:Op maandag 28 juni 2004 10:17 schreef Riesjard het volgende:
[..]
Per half seizoen???
Ik had hem opgenomen, maar de laatste vijf minuten mistenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef Dafje33 het volgende:
Oe, rustig hier!
Ik vond die aflevering met die goochelaar geweldig, en gelukkig wist ik ook niet meer precies hoe hij afliep.
Hoe ging dat ook alweer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:08 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ook die ene waar Grissom alleen die moordzaak oploste in een dorpje waar hij niet zo gastvrij werd ontvangen, en zijn koffertje werd gestolen. Leuk hoe hij het heeft opgelost.
wijzig: oh ja, dit is een reactie op mijn favo episode
Volgens de tvgids (en de online tvgids op rtl.nl) komt het wel deze vrijdag. De episode:quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:17 schreef Sanneke het volgende:
geen! het is alleen nog op maandag en disndag, sinds een week of 3!
hoorayquote:Seks, leugens en larven
Amerikaanse misdaadserie Met William Petersen als Gil Grissom, Marg Helgenberger als Catherine Willows, Gary Dourdan als Warrick Brown, George Eads als Nick Stokes, Jorja Fox als Sara Sidle.
Grissom en Sara onderzoeken een lichaam dat in de woestijn is gevonden. Warrick en Catherine onderzoeken een kunstroof. Warrick wordt ervan verdacht gegokt te hebben tijdens werktijd.
dat was met die onthoofding, een lichaam was in een verlaten dorpje in het zand gestopt dacht ik. Het hoofd werd naar het lab gestuurd. Grissom ging ernaar toe en werd niet zo vriendelijk ontvangen door de plaatselijke sherrif .quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna mee eens!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hoezo echte leven?is acteur-/hollywood-werk niet echt?
Laat ze gaan, en schrijf er eventueel nieuwe rollen voor in de plaats, al valt het te betwijfelen of die (2) nieuwe acteurs/karakters wel worden geaccepteerd (aangezien ze dan toch als vervangers worden gezien). Je kunt ze ook 'gewoon' meer geld geven (hebben Marg en William -Gil en Cath- dat ook niet eerder gedaan?), bezuinig dan maar op CSI Miami / CSI New York. Oudjes gaan voor is hier het motto![]()
Of je kunt ze ook laten gaan er geen nieuwe rollen eraan toevoegen. Hebben Warrick, Greg, Brass, Cath en Grissom meer <lines>![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
andersom juist!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:03 schreef khazad het volgende:
geen Jorja Fox meer in CSI
van George Eads is het niet zo erg
Ik bedoel in de serie dus , kun je hun vertrek er heel logisch in verwerken, collega's komen en gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hoezo echte leven?is acteur-/hollywood-werk niet echt?
Laat ze gaan, en schrijf er eventueel nieuwe rollen voor in de plaats, al valt het te betwijfelen of die (2) nieuwe acteurs/karakters wel worden geaccepteerd (aangezien ze dan toch als vervangers worden gezien). Je kunt ze ook 'gewoon' meer geld geven (hebben Marg en William -Gil en Cath- dat ook niet eerder gedaan?), bezuinig dan maar op CSI Miami / CSI New York. Oudjes gaan voor is hier het motto![]()
Of je kunt ze ook laten gaan er geen nieuwe rollen eraan toevoegen. Hebben Warrick, Greg, Brass, Cath en Grissom meer <lines>![]()
coolquote:Op maandag 19 juli 2004 21:08 schreef Thetallguy het volgende:
Morgen komt de DVD box 3.1-3.12 uit
Heb em vandaag gekochtquote:Op maandag 19 juli 2004 21:08 schreef Thetallguy het volgende:
Morgen komt de DVD box 3.1-3.12 uit
Bron?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:04 schreef flubz het volgende:
Goed nieuws
Jorja Fox is terug gehaald naar CSI!!!!!!
George Eads verwacht zelf eind deze week alweer op de set te staan
Dat had ik begrepen ja, maar omdat er 2 karakters zouden verdwijnen (wat in jouw posts hierboven herroepen wordt), leek het erop dat ze onderdeel van het team zou wordenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:31 schreef flubz het volgende:
en wat betreft reiko die gaat alleen een bijrolletje spelen in het lab
24 was me te duur toen ik wist dat er een tweede seizoen aankwam. Nog steeds is seizoen 1 in de 60 euriquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:27 schreef blablasjit het volgende:
24 (L) CSI (L) ik vind alles prima
en wat mag er niet op fok besproken wordenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:04 schreef flubz het volgende:
haal je ze van edonkey network zelfde kwaliteit maar zonder ondertiteling heb nu seizoen 4 al
1 seizoen 24 is nog altijd goedkoper dan 1 seizoen CSIquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
24 was me te duur toen ik wist dat er een tweede seizoen aankwam. Nog steeds is seizoen 1 in de 60 euri
CSI heb ik nu alles van wat er is (siezoen 1 t/m seizoen 3 deel 1). Blijft een steengoeie serie.![]()
![]()
Maar het begint me wel een aardig kapitaal aan dvd's te worden.
Misschien dat ik de Dead Like Me serie ook nog ga kopen , maar ik heb die nog niet gezien met nederlandse ondertiteling.
Dit weekend eens de extra's van seizoen 3 bekijken. Die van seizoen 2 zaten goed in elkaar.
psiez ! .. Wanneer komt 2e deel van seizoen 3 trouwens uit ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:40 schreef Thetallguy het volgende:
Maar CSI komt mooi in delen uit zodat het minder geld in 1x is
geen idee... bij welke aflevering zitten we ergens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
wat is er trouwens de laatste twee afleveringen met Nick aan de hand? eerst komt ie na een half uur ineens in beeld, en gisteravond niet eens?
koel drankje en ventilator.. zo zit ik al enkele dagen achter me pcquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:06 schreef Dafje33 het volgende:
Ga hem zo bekijken vanaf video, met een koel drankje en de ventilator erbij!![]()
nummer weet ik zo 123 niet, maar ging over een jongetje dat zijn broer heeft vermoord, en een taxirijder die die vermoorde jongen heeft aangereden. daar is hij voor aangevallen door een aantal jongeren en is overleden aan zijn verwondingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
geen idee... bij welke aflevering zitten we ergens?
is die al in nederland te koop dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef Freaky_pauwie het volgende:
JEUJ!
Van t weekend seizoen 3, deeltje 1 aangeschaft!!
hehe in de stad waar ik woon hebben ze er tweequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja de mediamarkt is inderdaad goedkoper dan de FRS. Alleen balen dat ik helemaal naar Rotterdam moet voor de dichtsbijzijnde Mediamarkt. In Breda hebben we er geen![]()
Verhuis er 1 naar Breda danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hehe in de stad waar ik woon hebben ze er twee
in Breda komt er binnenkort ook eentjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verhuis er 1 naar Breda dan![]()
Soms best oneerlijk dat sommige steden er 2 hebben. In Breda is ruimte zat voor zo'n winkelmaarja.. ontopic: CSI seizoen 3 deel 2? wanneer komt die uit??
MM in Breda?! Echt?! Waar en wanneerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
in Breda komt er binnenkort ook eentje
denk dat deel 2 pas uit komt als RTL alles herhaald heeft
In het nieuwe gedeelte bij de woonboulevard (IKEA), wanneer, géén idee, zo snel mogelijk, hoop ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:24 schreef Kuukske het volgende:
MM in Breda?! Echt?! Waar en wanneer
Ik dacht ik ga eens CSI kijken want CSI miami was ook wel leuk.. Er was die ene dude, nick somethin', die had bewijs tegen hem vanwege dat vermoorde hoertje/vriendin. Dat bleek niet waar omdat het touw waarmee ze gewurgd was het dna van de pooier was waarmee ze eerder op de avond ruzie had. De bommen zijn gelegd door een jochie dat is de zoon van een gast die niet voor het 2e reclame blok in beeld was. F.P. betekend fair play. Ik vond het echt een enorm zwakke aflevering maar was te lui om te zappen. Was ik nou maar blijven zitten achteraf, dan was er tenminste nog een sexfilmquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:55 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was gisteren CSI aan het kijken en ineens werd ik wakker in een sexfilm. Volgens mij ben ik in slaap gevallen
Wat gebeurde er na het tweede reclameblok?
Ik werd ook niet wakker van de geweldige sexfilm, maar van de telefoon. Toen ik naar de tv keek was er een weinig boeiende film bezig met ineens een blote mevrouw.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:15 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga eens CSI kijken want CSI miami was ook wel leuk.. Er was die ene dude, nick somethin', die had bewijs tegen hem vanwege dat vermoorde hoertje/vriendin. Dat bleek niet waar omdat het touw waarmee ze gewurgd was het dna van de pooier was waarmee ze eerder op de avond ruzie had. De bommen zijn gelegd door een jochie dat is de zoon van een gast die niet voor het 2e reclame blok in beeld was. F.P. betekend fair play. Ik vond het echt een enorm zwakke aflevering maar was te lui om te zappen. Was ik nou maar blijven zitten achteraf, dan was er tenminste nog een sexfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |