quote:Op maandag 24 mei 2004 04:06 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat, dat een gevolg is van een gebrek aan modjes of een overmaat van dronken mensen
Th@nksquote:Op maandag 24 mei 2004 04:08 schreef Jikpunth het volgende:
* Proost
(nuchtere fok!ker) kan niet zuipen tijdens werktijd he
Dank je Megumiquote:Op maandag 24 mei 2004 04:09 schreef Megumi het volgende:
Proost PS.
Lief aanbod. Maar moet straks weer werken.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je Megumi
Jij ook een biertje?
Ik doe een onderzoek naar het adsorberen van wijn proteinen mbv bentoniet en alternatieve technieken.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
Th@nks
Wat voor werk doe je?
Owquote:Op maandag 24 mei 2004 04:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lief aanbod. Maar moet straks weer werken.
En in gewoon Nederlands is dat?quote:Op maandag 24 mei 2004 04:12 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik doe een onderzoek naar het adsorberen van wijn proteinen mbv bentoniet en alternatieve technieken.
Pak idd maar een bakkie koffie.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow
Koffie dan ofzo?
Het voorkomen van neerslag in wijn op produktie schaal, ik zit in Australië dus het is voor mij dagquote:Op maandag 24 mei 2004 04:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En in gewoon Nederlands is dat?
En moet dat juist s'nachts
Dat ie je smaken zalquote:Op maandag 24 mei 2004 04:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Pak idd maar een bakkie koffie.
Oke, das duidelijkerquote:Op maandag 24 mei 2004 04:16 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Het voorkomen van neerslag in wijn op produktie schaal, ik zit in Australië dus het is voor mij dag
Ik vind het 's nachts voornamelijk gezellig omdat er dan zo'n gezellig klein kliekje hier zit, tegenover de grote onpersoonlijke drukte overdagquote:Op maandag 24 mei 2004 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ga maar van beide stellingen uit
* Nog een biertje pakt
Zal wel lukken. Gaat dus goed met de katjes.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ie je smaken zal
de kittens maken zulke lieve geluidjes
Overdag kom ik bijna niet meer in OvjLquote:Op maandag 24 mei 2004 04:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het 's nachts voornamelijk gezellig omdat er dan zo'n gezellig klein kliekje hier zit, tegenover de grote onpersoonlijke drukte overdag
Al vind ik het in deze reeks overdag ook wel gezellig
same herequote:Op maandag 24 mei 2004 04:08 schreef Jikpunth het volgende:
* Proost
(nuchtere fok!ker) kan niet zuipen tijdens werktijd he
Zeker welquote:Op maandag 24 mei 2004 04:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zal wel lukken. Gaat dus goed met de katjes.
Mwah ik zit hier (als ik wakker ben) overdag ook gewoonquote:Op maandag 24 mei 2004 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Overdag kom ik bijna niet meer in OvjL
Moet zeggen dat ik dat best wel mis
quote:Op maandag 24 mei 2004 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
de kittens maken zulke lieve geluidjes
Misschien een troost, ik zeg wel dat k een biertje neem maar ik drink alleen als ik uitgaquote:Op maandag 24 mei 2004 04:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
same here
Ik hoorde hier altijd bij de NB en de mensen van de nacht.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik zit hier (als ik wakker ben) overdag ook gewoonmaar dan trek ik toch weer naar de vaste groepjes/topics toe.
Hehequote:Op maandag 24 mei 2004 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien een troost, ik zeg wel dat k een biertje neem maar ik drink alleen als ik uitga
Zit nu netjes aan het water.
een bietje zitten liegen hier tegen onsquote:Op maandag 24 mei 2004 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien een troost, ik zeg wel dat k een biertje neem maar ik drink alleen als ik uitga
Zit nu netjes aan het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |