abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2004 @ 13:34:03 #76
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19361367
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb niet de illusie om te kunnen denken een vrouw op te leggen wat zij lekker vindt. Maar je maakt mij niet wijs dat je betere seks hebt met een onbeholpen maagd dan bijvoorbeeld met mij..
Weet ik niet, want k heb nooit seks met jou gehad. Ik denk dat het een kwestie van instelling is, misschien is die bij jou goed en bij de ervaren mannen die ik heb getroffen niet.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:34:25 #77
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19361374
ik ben al geruime tijd vrijgezel, en ik heb wel periodes gehad dat ik het miste om gewoon eens lekker genomen te worden.
geen gezeik, lekker sexen.
dat is er verder in de afgelopen tijd niet van gekomen, ik heb ook niet iedere dag dat ik dat denk, maar soms heb ik zoiets van, hmm, mis het wel.

maar ik zal bijvoorbeeld dan weer niet gelijk op de eerste date met iemand de koffer induiken, ik wil iemand wel eerst wat leren kennen voordat ik dat doe.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 mei 2004 @ 13:38:23 #78
94827 het_ismij
Life is great
pi_19361493
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben al geruime tijd vrijgezel, en ik heb wel periodes gehad dat ik het miste om gewoon eens lekker genomen te worden.
geen gezeik, lekker sexen.
dat is er verder in de afgelopen tijd niet van gekomen, ik heb ook niet iedere dag dat ik dat denk, maar soms heb ik zoiets van, hmm, mis het wel.

maar ik zal bijvoorbeeld dan weer niet gelijk op de eerste date met iemand de koffer induiken, ik wil iemand wel eerst wat leren kennen voordat ik dat doe.
wow iemand met princiepes hiero,..
maaruh waar ben je niet met de eerste de beste de "koffer" in gedoken??
als je geen gezeik wil,..??
kan makkelijk,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  maandag 24 mei 2004 @ 13:39:33 #79
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19361529
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:56 schreef Cronjob het volgende:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij spreek je jezelf tegen. Je zegt dat je niet meteen met iemand naar bed gaat waar je een relatie mee zou willen, want misschien is het een klootzak die je bespeelt, maar je zegt ook dat je een goede intuitie hebt waarmee je impliceert dat je zo'n typje wel herkend. Waarom zou je niet meteen met iemand naar bed gaan waar je verliefd op bent dan?
Ik geloof dat je me niet helemaal gevolgd hebt. Ik ga meestal niet gelijk met iemand naar bed waar ik een relatie mee zou willen, omdat ik diegene eerst goed moet kennen om te bepalen of ik dat wil. Als iemand volgens mij misschien zo leuk zou kunnen zijn ga ik eerst heel veel met diegene praten enzo. Als ik weet dat iemand geen relatiemateriaal is, bijvoorbeeld als ik iemand heel leuk vind maar ik kan niet leven met een bepaald aspect van diegene (bijvoorbeeld iemand die emotioneel hel afgesloten is) kan ik daar wel seks mee hebben, maar dat is dan seks-om-de-seks, kan best heel fijn zijn enzo, maar het is gewoon anders dan als je je bloot geeft zoals je dat in een (mogelijke) relatie doet. Een one night stand kan me niet zo raken, voor een relatie ben ik kwetsbaarder, en dus pas ik goed op met wie ik op die manier seks heb. Ik heb met Tagnar meteen de eerste dag dat we samen waren seks gehad - maar toen hadden we al tientallen uren gepraat via msn en telefoon. Ik heb niks tegen gelijk seks met iemand waar ik verliefd op ben - maar dan moet ik wel zeker weten dat het goed zit tussen mij en diegene. Ik ga geen seks hebben met iemand waar ik verliefd op ben maar die mij maar mwah vind. Of alletwee verliefd of alletwee niet, anders komt er gedonder van.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:46:11 #80
94827 het_ismij
Life is great
pi_19361742
je zegt dat je geen problemen hebt met one night stands,.
maar wel "meteen" met iemand het bed in duiken in een relatie,..
i dont see the difference?
Gr33tz
het_ismij
pi_19362210
Mijn huidige vriendin was nog maagd toen ik haar leerde kennen. Ze wist werkelijk nergens wat van eigenlijk (ja, wel de gebruikelijke verhalen gehoord natuurlijk).
Ik heb haar dus eigenlijk alles geleerd, en als ik na een paar jaar terugkijk, ben ik verdomd trots op mezelf .

Ik vind het niet erg om een meisje dingen te leren, als er op een gegeven moment maar wat progressie te bespeuren valt.
pi_19362397
  maandag 24 mei 2004 @ 14:11:51 #83
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19362456
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:46 schreef het_ismij het volgende:
je zegt dat je geen problemen hebt met one night stands,.
maar wel "meteen" met iemand het bed in duiken in een relatie,..
i dont see the difference?
one night stand -> weet je van te voren dat het voor een keer is, of iig alleen om de seks gaat.
relatie -> gaat niet alleen om seks, redelijk triviaal of je gelijk seks hebt of niet.
Het gaat er om wat je voor diegene voelt op het moment dat je gaat zoenen, vind ik.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:12:57 #84
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19362482
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:09 schreef Tagnar het volgende:
kijk niet zo schijnheilig, jij daar met die bijl
  maandag 24 mei 2004 @ 14:13:39 #85
94827 het_ismij
Life is great
pi_19362492
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

one night stand -> weet je van te voren dat het voor een keer is, of iig alleen om de seks gaat.
relatie -> gaat niet alleen om seks, redelijk triviaal of je gelijk seks hebt of niet.
Het gaat er om wat je voor diegene voelt op het moment dat je gaat zoenen, vind ik.
oke daar zit wat in,..
Gr33tz
het_ismij
  maandag 24 mei 2004 @ 14:14:01 #86
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19362499
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:38 schreef het_ismij het volgende:

[..]

wow iemand met princiepes hiero,..
maaruh waar ben je niet met de eerste de beste de "koffer" in gedoken??
als je geen gezeik wil,..??
kan makkelijk,..
naast dat leer ik wel graag de persoon kennen waarmee ik dingen ga doen, want ik ben dus weer niet zo dat ik iemand 1 x neuk en dat nooit meer zie ofzo [ hmm one night stand dus ]
bovendien kan dat het geheel alleen maar lekkerder maken lijkt mij
  maandag 24 mei 2004 @ 14:37:10 #87
94827 het_ismij
Life is great
pi_19363131
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

naast dat leer ik wel graag de persoon kennen waarmee ik dingen ga doen, want ik ben dus weer niet zo dat ik iemand 1 x neuk en dat nooit meer zie ofzo [ hmm one night stand dus ]
oke daar zit indd wat in,..
het is maar net hoe je er tegen aan kijkt,..
quote:
bovendien kan dat het geheel alleen maar lekkerder maken lijkt mij
ik snap dit even niet
wat bedoel je daar mee?
Gr33tz
het_ismij
  maandag 24 mei 2004 @ 15:46:40 #88
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19364948
quote:
Op maandag 24 mei 2004 00:18 schreef Noayla_ het volgende:
Alsjeblieft geen beginner meer voor mij, gestuntel vind ik niet geil.

Zal absoluut met mijn leeftijd te maken hebben; met maagdelijke danwel bijna-maagdelijke 30+ mannen is meestal iets mis in sociaal opzicht.
Hier komt dus de waarheid aan het licht. In topics van jongens die al iets ouder zijn, maar nog volstrekt onervaren reageert men meestal van 'neuh dat maakt niets uit', 'is juist schattig' en 'ervaring hoeft niet altijd wat te zeggen'. Maar dat blijken dus slechts goedbedoelde en opbeurende praatjes te zijn, de waarheid steekt (zeer generaliserend gesproken) toch anders in elkaar, zoals ik al dacht.

Is overigens geen verwijt, want ik kan het nog begrijpen ook, maar slechts een constatering.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_19365163
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:39 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik geloof dat je me niet helemaal gevolgd hebt. Ik ga meestal niet gelijk met iemand naar bed waar ik een relatie mee zou willen, omdat ik diegene eerst goed moet kennen om te bepalen of ik dat wil.
Ik zal je inderdaad verkeerd begrepen hebben. Dacht dat je tijd nodig had voordat je met iemand naar bed ging om te bepalen of hij een user was of niet.
  maandag 24 mei 2004 @ 16:40:41 #90
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19366506
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:53 schreef Cronjob het volgende:
Ik zal je inderdaad verkeerd begrepen hebben. Dacht dat je tijd nodig had voordat je met iemand naar bed ging om te bepalen of hij een user was of niet.
Eh, nee. Users, wie verzint zoiets... Ik heb daar geloof ik wel een redelijke neus voor, ik ben nog nooit gebruikt, of in ieder geval niet expres.
  maandag 24 mei 2004 @ 16:41:47 #91
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19366543
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
Hier komt dus de waarheid aan het licht. In topics van jongens die al iets ouder zijn, maar nog volstrekt onervaren reageert men meestal van 'neuh dat maakt niets uit', 'is juist schattig' en 'ervaring hoeft niet altijd wat te zeggen'. Maar dat blijken dus slechts goedbedoelde en opbeurende praatjes te zijn, de waarheid steekt (zeer generaliserend gesproken) toch anders in elkaar, zoals ik al dacht.
Aan een van mijn eerdere posts kun je zien dat vrouwen daarover van mening verschillen. *troost*
pi_19366582
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:44 schreef het_ismij het volgende:

[..]

jij hebt ook ene hoge dunk van jezelf he,..
ja.. ik ken mn positieve kanten en tekortkomingen.
  maandag 24 mei 2004 @ 16:44:52 #93
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19366634
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:37 schreef het_ismij het volgende:

[..]

oke daar zit indd wat in,..
het is maar net hoe je er tegen aan kijkt,..
[..]

ik snap dit even niet
wat bedoel je daar mee?
als je elkaar niet kent, heb je ongecompliceerde straight to the point sex
als je elkaar leert kennen, dan leer je niet alleen elkaars gedragingen, maar ook wat die persoon heerlijk vindt, of wat niet. dat kan de sex lekkerder maken.
snap e vous?
  maandag 24 mei 2004 @ 17:04:24 #94
37769 erodome
Zweefteef
pi_19367180
Ik zie hier een paar keer staan dat je met een one night stand niet alles geeft, dat heb ik niet hoor....

Als ik met iemand het bed(bank/keuken/douche, wat dan ook ) deel an is er eerst een tijdje van aftasten, sexuele energie peilen, dan heb je ook snel door of het een egoistische macho is of iemand is die op je in kan spelen.

Dan als er daadwerkelijk sex is dan geef ik mezelf totaal, op het moment dat ik het bed deel met een man of een vrouw hou ik even van hem/haar bij wijze van spreken....
Sex blijft het beste als zielen elkaar raken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:44:49 #95
94827 het_ismij
Life is great
pi_19438571
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

als je elkaar niet kent, heb je ongecompliceerde straight to the point sex
als je elkaar leert kennen, dan leer je niet alleen elkaars gedragingen, maar ook wat die persoon heerlijk vindt, of wat niet. dat kan de sex lekkerder maken.
snap e vous?
Oke ik snap wat je bedoelt,..
maaruh k zie toch wel wat in(en ik citeer) "ongecompliceerde straight to the point sex"
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:51:34 #96
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19439437
Nou, heb niet zo heel veel ervaring met ervaren vrouwen... Maar voor allebei valt wat te zeggen... Ervaren vrouwen weten vaak beter zelf wat ze lekker vinden, en zijn waarschijnlijk ook wat assertiever... Waar onervaren vrouwen dat vaak niet hebben. Maar opzich vind ik dat ook wel wat hebben, juist omdat je ze alles nog moet 'leren' en laten meemaken... Maargoed, we gaan al een tijdje offtopic...

Over gewoon genomen worden... Tsjah, ikzelf liever niet Maar mijn vriendin wil dat nog weleens. Had daar in het begin met haar best moeite mee, omdat ik het idee had dat ik altijd helemaal de tijd voor d'r moest nemen enzo... Maarja, na meer dan een jaar ga je er toch aan wennen om het af te wisselen. En dat bevalt ook wel... Helemaal als ze goed, duidelijk laat blijken dat ze ook flink genomen wil worden...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_19439537
Als ik heel verliefd ben (ik heb van die aanvallen), dan wil ik langzame seks en lekker rustig aan doen, elkaar opgeilen en romantisch samenzijn met gedimd licht enzo. Ben ik gewoon puur geil dan wil ik genomen worden, en daar zorg ik dan ook voor. Hup, gewoon broek open bij vriendlief, even zuigen, rest van de kleren uitgooien en neuken. Zelfde geldt soms ook als ik me ergens druk over maak (wat niks met mn vriend te maken heeft), dan wil ik gewoon straigt-to-the-point seks om mijn gedachten te verzetten en om me weer bijzonder te voelen.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:00:59 #98
94827 het_ismij
Life is great
pi_19439619
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:57 schreef innovative het volgende:
Als ik heel verliefd ben (ik heb van die aanvallen), dan wil ik langzame seks en lekker rustig aan doen, elkaar opgeilen en romantisch samenzijn met gedimd licht enzo. Ben ik gewoon puur geil dan wil ik genomen worden, en daar zorg ik dan ook voor. Hup, gewoon broek open bij vriendlief, even zuigen, rest van de kleren uitgooien en neuken. Zelfde geldt soms ook als ik me ergens druk over maak (wat niks met mn vriend te maken heeft), dan wil ik gewoon straigt-to-the-point seks om mijn gedachten te verzetten en om me weer bijzonder te voelen.
sex is indd goed on je gedachten leeg te maken
puur genieten,..
Gr33tz
het_ismij
pi_19439669
Grappig is dat hoe mensen anders op dingen reageren, als ik ergens mee zit wil ik juist lieve sex, ok dat eindigt dan wel weer in hete wilde sex, maar het begin wil ik dan juist heel lief en rustig.
Lekker rustig strelen enz eerst.

als ik goed geil ben dan wil ik gewoon genomen worden, voorspel.... doggystyle
Dan maak je me echt blij
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 00:54:51 #100
19105 Noayla_
Love me tender
pi_19486832
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Is overigens geen verwijt, want ik kan het nog begrijpen ook, maar slechts een constatering.
Vergeet niet dat ik 35 ben hè; Ik heb het hier specifiek over mijn leefijdsgenoten.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')