Weet ik niet, want k heb nooit seks met jou gehad. Ik denk dat het een kwestie van instelling is, misschien is die bij jou goed en bij de ervaren mannen die ik heb getroffen niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb niet de illusie om te kunnen denken een vrouw op te leggen wat zij lekker vindt. Maar je maakt mij niet wijs dat je betere seks hebt met een onbeholpen maagd dan bijvoorbeeld met mij..
wow iemand met princiepes hiero,..quote:Op maandag 24 mei 2004 13:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben al geruime tijd vrijgezel, en ik heb wel periodes gehad dat ik het miste om gewoon eens lekker genomen te worden.
geen gezeik, lekker sexen.
dat is er verder in de afgelopen tijd niet van gekomen, ik heb ook niet iedere dag dat ik dat denk, maar soms heb ik zoiets van, hmm, mis het wel.
maar ik zal bijvoorbeeld dan weer niet gelijk op de eerste date met iemand de koffer induiken, ik wil iemand wel eerst wat leren kennen voordat ik dat doe.
Ik geloof dat je me niet helemaal gevolgd hebt. Ik ga meestal niet gelijk met iemand naar bed waar ik een relatie mee zou willen, omdat ik diegene eerst goed moet kennen om te bepalen of ik dat wil. Als iemand volgens mij misschien zo leuk zou kunnen zijn ga ik eerst heel veel met diegene praten enzo. Als ik weet dat iemand geen relatiemateriaal is, bijvoorbeeld als ik iemand heel leuk vind maar ik kan niet leven met een bepaald aspect van diegene (bijvoorbeeld iemand die emotioneel hel afgesloten is) kan ik daar wel seks mee hebben, maar dat is dan seks-om-de-seks, kan best heel fijn zijn enzo, maar het is gewoon anders dan als je je bloot geeft zoals je dat in een (mogelijke) relatie doet. Een one night stand kan me niet zo raken, voor een relatie ben ik kwetsbaarder, en dus pas ik goed op met wie ik op die manier seks heb. Ik heb met Tagnar meteen de eerste dag dat we samen waren seks gehad - maar toen hadden we al tientallen uren gepraat via msn en telefoon. Ik heb niks tegen gelijk seks met iemand waar ik verliefd op ben - maar dan moet ik wel zeker weten dat het goed zit tussen mij en diegene. Ik ga geen seks hebben met iemand waar ik verliefd op ben maar die mij maar mwah vind. Of alletwee verliefd of alletwee niet, anders komt er gedonder van.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:56 schreef Cronjob het volgende:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij spreek je jezelf tegen. Je zegt dat je niet meteen met iemand naar bed gaat waar je een relatie mee zou willen, want misschien is het een klootzak die je bespeelt, maar je zegt ook dat je een goede intuitie hebt waarmee je impliceert dat je zo'n typje wel herkend. Waarom zou je niet meteen met iemand naar bed gaan waar je verliefd op bent dan?
one night stand -> weet je van te voren dat het voor een keer is, of iig alleen om de seks gaat.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:46 schreef het_ismij het volgende:
je zegt dat je geen problemen hebt met one night stands,.
maar wel "meteen" met iemand het bed in duiken in een relatie,..
i dont see the difference?
kijk niet zo schijnheilig, jij daar met die bijlquote:Op maandag 24 mei 2004 14:09 schreef Tagnar het volgende:
![]()
oke daar zit wat in,..quote:Op maandag 24 mei 2004 14:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
one night stand -> weet je van te voren dat het voor een keer is, of iig alleen om de seks gaat.
relatie -> gaat niet alleen om seks, redelijk triviaal of je gelijk seks hebt of niet.
Het gaat er om wat je voor diegene voelt op het moment dat je gaat zoenen, vind ik.
naast dat leer ik wel graag de persoon kennen waarmee ik dingen ga doen, want ik ben dus weer niet zo dat ik iemand 1 x neuk en dat nooit meer zie ofzo [ hmm one night stand dus ]quote:Op maandag 24 mei 2004 13:38 schreef het_ismij het volgende:
[..]
wow iemand met princiepes hiero,..
maaruh waar ben je niet met de eerste de beste de "koffer" in gedoken??
als je geen gezeik wil,..??
kan makkelijk,..
oke daar zit indd wat in,..quote:Op maandag 24 mei 2004 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
naast dat leer ik wel graag de persoon kennen waarmee ik dingen ga doen, want ik ben dus weer niet zo dat ik iemand 1 x neuk en dat nooit meer zie ofzo [ hmm one night stand dus ]
ik snap dit even nietquote:bovendien kan dat het geheel alleen maar lekkerder maken lijkt mij
Hier komt dus de waarheid aan het licht. In topics van jongens die al iets ouder zijn, maar nog volstrekt onervaren reageert men meestal van 'neuh dat maakt niets uit', 'is juist schattig' en 'ervaring hoeft niet altijd wat te zeggen'. Maar dat blijken dus slechts goedbedoelde en opbeurende praatjes te zijn, de waarheid steekt (zeer generaliserend gesproken) toch anders in elkaar, zoals ik al dacht.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:18 schreef Noayla_ het volgende:
Alsjeblieft geen beginner meer voor mij, gestuntel vind ik niet geil.
Zal absoluut met mijn leeftijd te maken hebben; met maagdelijke danwel bijna-maagdelijke 30+ mannen is meestal iets mis in sociaal opzicht.
Ik zal je inderdaad verkeerd begrepen hebben. Dacht dat je tijd nodig had voordat je met iemand naar bed ging om te bepalen of hij een user was of niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me niet helemaal gevolgd hebt. Ik ga meestal niet gelijk met iemand naar bed waar ik een relatie mee zou willen, omdat ik diegene eerst goed moet kennen om te bepalen of ik dat wil.
Eh, nee. Users, wie verzint zoiets... Ik heb daar geloof ik wel een redelijke neus voor, ik ben nog nooit gebruikt, of in ieder geval niet expres.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:53 schreef Cronjob het volgende:
Ik zal je inderdaad verkeerd begrepen hebben. Dacht dat je tijd nodig had voordat je met iemand naar bed ging om te bepalen of hij een user was of niet.
Aan een van mijn eerdere posts kun je zien dat vrouwen daarover van mening verschillen. *troost*quote:Op maandag 24 mei 2004 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
Hier komt dus de waarheid aan het licht. In topics van jongens die al iets ouder zijn, maar nog volstrekt onervaren reageert men meestal van 'neuh dat maakt niets uit', 'is juist schattig' en 'ervaring hoeft niet altijd wat te zeggen'. Maar dat blijken dus slechts goedbedoelde en opbeurende praatjes te zijn, de waarheid steekt (zeer generaliserend gesproken) toch anders in elkaar, zoals ik al dacht.![]()
ja.. ik ken mn positieve kanten en tekortkomingen.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:44 schreef het_ismij het volgende:
[..]
jij hebt ook ene hoge dunk van jezelf he,..
als je elkaar niet kent, heb je ongecompliceerde straight to the point sexquote:Op maandag 24 mei 2004 14:37 schreef het_ismij het volgende:
[..]
oke daar zit indd wat in,..
het is maar net hoe je er tegen aan kijkt,..
[..]
ik snap dit even niet![]()
![]()
wat bedoel je daar mee?
Oke ik snap wat je bedoelt,..quote:Op maandag 24 mei 2004 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als je elkaar niet kent, heb je ongecompliceerde straight to the point sex
als je elkaar leert kennen, dan leer je niet alleen elkaars gedragingen, maar ook wat die persoon heerlijk vindt, of wat niet. dat kan de sex lekkerder maken.
snap e vous?
sex is indd goed on je gedachten leeg te makenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:57 schreef innovative het volgende:
Als ik heel verliefd ben (ik heb van die aanvallen), dan wil ik langzame seks en lekker rustig aan doen, elkaar opgeilen en romantisch samenzijn met gedimd licht enzo. Ben ik gewoon puur geil dan wil ik genomen worden, en daar zorg ik dan ook voor. Hup, gewoon broek open bij vriendlief, even zuigen, rest van de kleren uitgooien en neuken. Zelfde geldt soms ook als ik me ergens druk over maak (wat niks met mn vriend te maken heeft), dan wil ik gewoon straigt-to-the-point seks om mijn gedachten te verzetten en om me weer bijzonder te voelen.
Vergeet niet dat ik 35 ben hè; Ik heb het hier specifiek over mijn leefijdsgenoten.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier komt dus de waarheid aan het licht. In topics van jongens die al iets ouder zijn, maar nog volstrekt onervaren reageert men meestal van 'neuh dat maakt niets uit', 'is juist schattig' en 'ervaring hoeft niet altijd wat te zeggen'. Maar dat blijken dus slechts goedbedoelde en opbeurende praatjes te zijn, de waarheid steekt (zeer generaliserend gesproken) toch anders in elkaar, zoals ik al dacht.![]()
Is overigens geen verwijt, want ik kan het nog begrijpen ook, maar slechts een constatering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |