Oh ik hoor van iedereen dat dat even een prikje is en verder niks aan! Nou maak me maar bang...quote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Luvinsio het volgende:
uhm een verdoving in je tandvlees kan anders behoorlijk zeer doen!
gaan moet je tochquote:Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef fille_fatale het volgende:
[..]
Oh ik hoor van iedereen dat dat even een prikje is en verder niks aan! Nou maak me maar bang...![]()
Je zult moeten kiezenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:06 schreef Frasier het volgende:
Bij mij is er ook een stuk van me kies af. Loop er ook al een half jaar mee
Die kies was toch al meer dood dan levend.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:09 schreef Flying het volgende:
[..]
Je zult moeten kiezen
Kapotte kies of tandarts![]()
hoe maak je je gebit kapot...quote:Op zondag 23 mei 2004 23:06 schreef Frasier het volgende:
Bij mij is er ook een stuk van me kies af. Loop er ook al een half jaar mee
Hangt helemaal van de tandarts af die prikt. Ik ben ee keer geprikt door de kaakchirurg, dat deed ongelooflijk veel pijn, echt niet normaal.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef fille_fatale het volgende:
[..]
Oh ik hoor van iedereen dat dat even een prikje is en verder niks aan! Nou maak me maar bang...![]()
Neequote:Op zondag 23 mei 2004 23:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Als je nu met heel koud water over die kies gaat doet het dan ook pijn?
ach bij mij was er niks aan te zien de 1e keer, en meestal gaat het wel goed zonder ontstekingen enzo.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:20 schreef fille_fatale het volgende:
Bedankt...
klopt!! maar het komt allemaal vastwel in orde..quote:Op zondag 23 mei 2004 23:24 schreef fille_fatale het volgende:
Dank jullie wel voor alle succes wensen... morgen kom ik vast ook van die tandarts vandaan met een big smile op mijn gezicht omdat ik me zo onnodig druk heb gemaakt. Maarja van tevoren is het toh altijd een beetje eng. Ik denk altijd maar: een mens lijdt dikwijls 't meest om het lijden dat hij vreest.
Wel als het een groot stuk is, maar het is meestal sowieso wel handig om mee te nemen.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:31 schreef fille_fatale het volgende:
Ik heb het afgebroken stukje trouwens nog. Maarja het is al bijna een week geleden gebeurd en ik heb het niet de hele tijd in melk bewaard. Moet ik het nog meenemen?
morgen bio en nederlands en de hele heutemeteut, maar thnx!! jij ook succes!!quote:Op zondag 23 mei 2004 23:33 schreef fille_fatale het volgende:
Evie, examenstress? Heb je komende week examens? Succes!!!
heb ik ook nognooit last van gehad maar nu welquote:Op zondag 23 mei 2004 23:37 schreef fille_fatale het volgende:
examenstress op school heb ik echt geen last van gehad... ligt er natuurlijk ook aan hoe je er voor staat en of je faalangst ofzo hebt. t komt vast goed allemaal, het is goed te doen, echt waar!
quote:Op zondag 23 mei 2004 23:51 schreef gbm het volgende:
sigaretjes roken is not good![]()
en wat betreft die examens: 't valt allemaal reuze mee... ik heb het 3 jaar geleden nog gedaan en het stelt nix voor... m'n proefwerkweken waren nog lastiger...
ywquote:Op zondag 23 mei 2004 23:55 schreef Evie het volgende:
[..]thnxxxx
roken is slecht, maar stoppen tijdens mn examens lijkt me ook niet prettig vandaar
in de zomervakantie ga ik echt stoppen deze keerquote:Op zondag 23 mei 2004 23:56 schreef gbm het volgende:
[..]
yw
nee dan kan je inderdaad maar ff beter doorgaan met roken ja(maar daarna wel netjes stoppen he
)
Idd ontopic verderquote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef gbm het volgende:
laten we het maar hopen danveel succes iig strax met je examens
en nu weer ontopic voordat fille_fatale echt boos wordt
Oeh nou en als ik boos word...quote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef gbm het volgende:
en nu weer ontopic voordat fille_fatale echt boos wordt
gelukkig is het goed afgelopenquote:Op maandag 24 mei 2004 10:12 schreef fille_fatale het volgende:
Jeeeeeeeeeee ik ben weer teruhuuuug!
Sorry jongens, geen horror-verhalen... want er was echt NIKS AAN! Geen verdoving, geen pijn, niks. Het was zelfs minder erg dan een gaatje boren. In een paar minuten was het al klaar. Ik was zo blij dat het zo meegevallen was dat ik helemaal nog iets ben vergeten te vragen... wat dus wel balen is. Nouja in juni mag ik weer voor controle! Jippie...
Nou heb ik me weer lekker voor niks druk zitten maken... maar eeuwige dank voor jullie support!
Wel onder mn kunnen gemaakt voornamelijk door de stress, maar ik verwacht wel een voldoende voor degene die ik tot nu toe gemaakt hebquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:59 schreef fille_fatale het volgende:
Hee hoe ist met je examens?!?!
thnx trouwens dat je het vroegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:59 schreef fille_fatale het volgende:
Hee hoe ist met je examens?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |