Ik snap die JP niet. Waarom neemt hij het café niet over? Hij brabbelde iets over werkeloosheid, o.i.d.?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:55 schreef Svensational het volgende:
Nee, Aafke had het pand waar De Engel in zit verkocht. De Engel gaat gaat gewoon door in een nieuw pand.
En teveel stress..quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:36 schreef Svensational het volgende:
Als hij het cafe over zo nemen zou dat zijn uit angst om werkeloosheid. En dat vond hij een slechte raadgever...
Hij vindt zichzelf geen ondernemer, maar een barman... tjah.. doe je niets aan he.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:07 schreef Vivi het volgende:
Wat is die JP toch een loser...staat al jaren in die kroeg maar zelf iets opbouwen ho maar
Dat zeg ik, loserquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf geen ondernemer, maar een barman... tjah.. doe je niets aan he.
Ja bestwel eigenlijk...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, loser
ja, Frommelmans is een klassieker.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef dunn0w het volgende:
Ja bestwel eigenlijk...
Hij zeurt ook steeds... maar zo heeeeel af en toe kan ik ook wel om hem lachen.
Het wordt toch niets als hij de tent gaat runnen daar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, Frommelmans is een klassieker.....
verder zal het wel voorspelbaar zijn, Carlo praat wat op hem in en JP is om...
laat het maar snel voorbij zijn, JP moet geen verhaallijntjes, hij is te onleuk daarvoor.
Als zijn old ticker het begeeft slaapt hij voor eeuwig.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:05 schreef dunn0w het volgende:
En teveel stress..... kon hij niet meer pitten.
zegt ze wie de recast wordt?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Wup: Kim Pieters staat in Televizier (klein stukje)
Haihai!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
HET IS WEER WEEKEND!!!!!!
ja mensen hier ben ik weer... geen zin om alles terug te lezen dus daar komt ie weer:
"als ik in herhaling val: sorry" & "heb ik nog wat boeiends gemist?!?"
Wup: Kim Pieters staat in Televizier (klein stukje)
Sven: Purno de Purno =
Wedden dat Lizzy en Joost volgende week weer pappie en mammie met elkaar spelen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:50 schreef dunn0w het volgende:
Uhmmm iets boeiends... Lizzie heeft gebroken met Joost.. nadat zij hem met Nico heeft gezien.. of had je de afleveringen wel gezien?
Hopenlijk is Lizzie nu naief-af dus.... dan niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wedden dat Lizzy en Joost volgende week weer pappie en mammie met elkaar spelen?
Daar heb ik me ook aan zitten irriteren ja, net zoiets als die Amsterdam site-seeing. Dat ben ik ook wel zat nu!!!!!!!! Weer een tram, weer A'dam by night, en weer diezelfde straatveger. Laat liever de scenes langer doorlopen,dan die onzin-shit!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:01 schreef Wup het volgende:
ow en nog iets onleuks vandaag....
ze schakelden steeds al door naar het beeld van de volgende scene terwijl het geluid van de vorige scene nog een tijdje doorliep.
het zal wel weer creatief zijn ofzo, maar dat experimentje mogen ze ook als niet geslaagd beschouwen.....
Maakt me niet zoveel uit of die twee weer bij elkaar komen of niet, als diequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wedden dat Lizzy en Joost volgende week weer pappie en mammie met elkaar spelen?
ze zijn gewoon vergeten zijn de recast van Claire alvast in de lijst op te nemen.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:06 schreef RealStevi0w het volgende:
Castlist seizoen 11 van Onderweg Naar Morgen:
My thoughts..quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit of die twee weer bij elkaar komen of niet, als dieNico maar verdwijnt!!!!
Komt er een recast van Claire dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ze zijn gewoon vergeten zijn de recast van Claire alvast in de lijst op te nemen.....
Ze leert het nooit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:01 schreef dunn0w het volgende:
Hopenlijk is Lizzie nu naief-af dus.... dan niet.
nope sorry... ze zegt zoiets van dat 't nog steeds leuk is bij onm, zeker vanwege huidige verhaallijnen en nieuwe tegenspeler (robert ipv robin) maar dat ze zich verder wil ontwikkelen. en over haar rolletjes in 2 films (ik typ het hele stukje nog wel eens over, heb 't nu niet bij de hand)... in de inleiding stond wel: verdwijnt waarschijnlijk uit ONM.... misschien een laatste strohalm voor je...?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:36 schreef Wup het volgende:
zegt ze wie de recast wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |