Inderdaad. Welke mod wil het aanpassen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:38 schreef El_Bartos het volgende:
dude 4 = IV
Geil je hierop?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:35 schreef HyperViper het volgende:
nog een T voor mij ;D
Ik ben ermee bezig,meld me zo weer!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:39 schreef Caesu het volgende:
het wachten is op yskonijn met haar tekening
quote:en verder
verder: geen gekloot in andere subforums van fok.
als iemand niet met zijn/haar gezicht op fok wil dan is dat niet verplicht
netzoals namen van die personen zelf
D = Dare = een opdracht
T = truth = een vraag die je zo eerlijk moet beantwoorden
als bv een persoon om een D of een T vraagt dan is de eerst volgende opdracht/vraag die dan komt met de quote de opdracht die geldt.
de rest is gewoon te laat
die opdracht of vraag is dan ook alleen voor diegene bedoeld en dus niet voor het gehele topic
het is niet de bedoeling van dit spel dat iemand alleen maar D of T's weggeeft maar moet zelf ook de gok durven wagen om te vragen
van crewleden word geen misbruik van zijn/haar rechten gemaaktlets game
voor nieuw topic graag dit overnemen
Ah! Vertel eens. Welke vrouwelijke verschijning in BH2 vind je wel zo afstotelijk en braakopwekkend dat je de naam hier bijna niet ingetypt krijgt?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:42 schreef Shirley het volgende:
Jaaa....mag ik een truth!?
Toen je vroeger voor het eerst iemand vingerde, ging je toen stiekem erna (toen zij het niet zag) aan je vinger ruiken?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:41 schreef El_Bartos het volgende:
geef mij een trutje
Riannquote:Op zondag 23 mei 2004 21:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ah! Vertel eens. Welke vrouwelijke verschijning in BH2 vind je wel zo afstotelijk en braakopwekkend dat je de naam hier bijna niet ingetypt krijgt?
ik moet toegeven dat het antwoord hier op positief isquote:Op zondag 23 mei 2004 21:46 schreef Zoet het volgende:
[..]
Toen je vroeger voor het eerst iemand vingerde, ging je toen stiekem erna (toen zij het niet zag) aan je vinger ruiken?
Het was dan ook een inkopperquote:Op zondag 23 mei 2004 21:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat het antwoord hier op positief is![]()
Open een Riann-adoratie topic en plaats daarin her finest pix available.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:49 schreef Shirley het volgende:
Ik wil een dare.
* Zoet kopt hem niet inquote:Op zondag 23 mei 2004 21:49 schreef Shirley het volgende:
Ik wil een dare.
Rot op! Ik heb een reputatie hoog te houden ja! Wel iets wat te doen is. Zo'n topic is niet te maken.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:50 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Open een Riann-adoratie topic en plaats daarin her finest pix available.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |