Natuurlijk, maar sommige mensen hebben te maken met een datalimiet. Dan kan een paar 100 MB'tjes per maand aan onnodige PAR-files vervelend zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 18:08 schreef Omkron het volgende:
maar als je nu eerst de pars binnehaalt.. en vervolgens gooi je quickpar op autorepair+monitoring.. dan zit je toch ten allen tijde goed..?
Dan haal je honderden MB's voor niks binnen.... Als ik dat zou doen zou dat me denk ik 15 tot 20 gig per maand aan onnodig dataverkeer kosten...quote:Op zondag 23 mei 2004 18:08 schreef Omkron het volgende:
maar als je nu eerst de pars binnehaalt.. en vervolgens gooi je quickpar op autorepair+monitoring.. dan zit je toch ten allen tijde goed..?
Zou kunnen, maar ik denk dat de meeste mensen grote bestanden 's nachts downloadenquote:Op zondag 23 mei 2004 18:14 schreef Omkron het volgende:
maar je kunt toch 5x15mb pars binnenhalen.. en .35 to .40 laten zitten.. vervolgens zelf het bestand weer maken.. ?
Ik praat meer over 20x50mb.. en dan ben je een paar uur aan het repairen, het is gewoon dom om vooraf pars binnen te halen.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:14 schreef Omkron het volgende:
maar je kunt toch 5x15mb pars binnenhalen.. en .35 to .40 laten zitten.. vervolgens zelf het bestand weer maken.. ?
Nee PAR, dat staat er tochquote:Op zondag 23 mei 2004 18:45 schreef Hayek het volgende:
gaat het hier over RAR files
Ben je nieuwsgroep-beheerder ofzo??quote:Op zondag 23 mei 2004 18:52 schreef Omkron het volgende:
toch meen ik me ter herinneren dat er ergens in een FAQ stond dat PAR files eerst zouden moeten komen.. maar misschien vergis ik me..
Je kan geen enkel argument geven dus onzin..quote:Op zondag 23 mei 2004 18:52 schreef Omkron het volgende:
toch meen ik me ter herinneren dat er ergens in een FAQ stond dat PAR files eerst zouden moeten komen.. maar misschien vergis ik me..
Je hebt toch niks aan je PAR als je geen RAR files hebtquote:Op zondag 23 mei 2004 18:56 schreef Omkron het volgende:
maar in het geval dat de data niet de server opgestuwd wordt.. zou het handig kunnen zijn om eerste de pars te doen.. toch..?
*zucht*quote:Op zondag 23 mei 2004 18:57 schreef Omkron het volgende:
en wie wordt er nog meer getikt van 'the dutch plague'.. het zogenaamde renamen naar nederlands..?
Wat boeit dat nou weer??quote:Op zondag 23 mei 2004 18:57 schreef Omkron het volgende:
en wie wordt er nog meer getikt van 'the dutch plague'.. het zogenaamde renamen naar nederlands..?
quote:Op zondag 23 mei 2004 19:05 schreef Omkron het volgende:
krijgen bv. files als 'de kevertjes'.. en dat blijkt dan iets van de beatles te zijn.. lekker herkenbaar.. (in dit geval is het nog wel te herkennen..)
Daar heb je toch FTD etc voorquote:Op zondag 23 mei 2004 19:05 schreef Omkron het volgende:
krijgen bv. files als 'de kevertjes'.. en dat blijkt dan iets van de beatles te zijn.. lekker herkenbaar.. (in dit geval is het nog wel te herkennen..)
Dat is om het spotten tegen te gaan tochquote:Op zondag 23 mei 2004 19:05 schreef Omkron het volgende:
Ik dacht omdat het anders eerder verwijdert wordtquote:Op zondag 23 mei 2004 19:08 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Dat is om het spotten tegen te gaan toch...
ik dacht eigenlijk aan A Bugs Life maarja, beatles is ook niet echt mijn generatie en ik hou me er al helemaal niet dagelijks mee bezig.quote:krijgen bv. files als 'de kevertjes'.. en dat blijkt dan iets van de beatles te zijn.. lekker herkenbaar.. (in dit geval is het nog wel te herkennen..)
Je checkt ermee of je downloads van de ng's goed zijn aangekomen en zo niet kan je ze met par-files repareren.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:15 schreef splendor het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk aan A Bugs Life maarja, beatles is ook niet echt mijn generatie en ik hou me er al helemaal niet dagelijks mee bezig.
kan iemand me misschien vertellen wat PARs precies zijn en hoe je ze gebruikt? Ik heb nu Newsbin Pro en dat werkt perfect. Ik ben er zelf al achter dat pars stukjes code zijn die niet goed op de nieuwsgroep staan, dus een soort 2e correctie om betere files te krijgen. Maar hoe gebruik ik ze? kan winrar dit?
klopt, filmmaatschappijen die nieuwsgroepen afstruinen naar hun eigen materiaal zien het zo niet, zeg maarquote:Op zondag 23 mei 2004 19:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik dacht omdat het anders eerder verwijdert wordt
ehhhh.. die zijn er al.. www.abmefaq.netquote:Op zondag 23 mei 2004 19:42 schreef kobold het volgende:
Dat kunnen we allemaal wel zo mooi willen, maar schieten we er dan iets mee op?
Gaan we een officiëel document opstellen waarin deze regels worden vastgelegd?
En je hebt ook nog zoiets als RFCs, een soort van richtlijnen. Maar ik weet niet of die er ook zijn voor nieuwsgroepen.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:00 schreef Omkron het volgende:
[..]
ehhhh.. die zijn er al.. www.abmefaq.net
Gewoon eerst de .PAR, dan de rars en dan de uiteindelijke PARS die te gebruiken zijn voor recoveryquote:Op zondag 23 mei 2004 18:03 schreef Omkron het volgende:
Wat vinden jullie.. moeten die als eerste komen of als laatste..?
Ikzelf ben van mening dat je eerst .PAR files dient te leveren en dan pas de inhoudelijke data..
Idd, op deze download ik het liefst en post ik ook meestalquote:Op zondag 23 mei 2004 19:36 schreef sioux_ het volgende:
ik wil:
1. alleen één .par file met 0 blocks om te checken
2. alle .rar files
3. daarna een x% aan .par blocks gepost over meerdere .par files
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |