abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19397950
Dat zeker.
M'n pa is ook in het appartement geweest en von dt ook heel mooi uitzien.
Heb het er gisteren ook met m'n ma overgehad, en zij zei ook dat t over een jaar waarschijnlijker moeilijker is om uit huis te gaan dan nu.
pi_19398454
niet geheel ontopic maar veel sterkte in deze moeilijke periode die je tegemoet komt.
ik heb net me oma aan deze ziekte verloren en ik had een erg hechte band met haar.
koester de tijd in iedergeval die je nog hebt met hem
pi_19401955
Kanker... vandaag precies een week geleden is m'n opa er aan overleden. Sorry, voegt niet veel waarde toe aan dit topic, maar wou het wel ff melden. Het is geen fijne ziekte..
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:30:25 #29
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19402672
Je studiefinanciering zal wel veranderen...
Houdt daar rekening mee.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:32:42 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_19402749
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef Xebrozius het volgende:
Houdt daar rekening mee.
Daar heb je een punt!
pi_19403175
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef Xebrozius het volgende:
Houdt daar rekening mee.
Da's geen probleem meer, heb een full time baan
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:53:48 #32
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_19414973
Een neef van mijn vriend heeft longkanker. Hij is nog maar 38 jaar en heeft een vrouw en 2 zoontjes van 10 en 12. De gezinssituatie is daar vreselijk gespannen. De kanker is vorig jaar ontdekt en de man heeft pas een aantal chemokuren ondergaan. Onlangs is de chemo gestopt, de tumor is toen veel kleiner geworden. Gisteren kregen we echter het bericht dat de tumor weer bijna op zijn oude grootte terug is, ook de uitzaaiingen zijn weer op volle sterkte terug En dat binnen 4 weken ongeveer. Nu begint het hele circus weer van voor af aan: ziekenhuis in, ziekenhuis uit, ziekte en misselijkheid door de chemo enz. enz. Als ze hem nog kunnen helpen tenminste. De familie is echt ten einde raad. Ik vind het echt verschrikkelijk voor ze, die kinderen verdienen het niet om zo jong al hun vader kwijt te raken.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met de situatie bij jou thuis.
pi_19494300
De beslissing is gemaakt!!!!
Vanaf 16 Juni kan ik in het nieuwe appartement
pi_19494956
Nou, Dadra ik heb alle reacties gelezen en de fokkers hadden goede argumenten om wel te verhuizen. Ik wil daar nog aan toevoegen dat het best fijn voor je zal zijn om je terug te kunnen trekken.Je kunt net zo vaak en lang bij je ouders zijn als ze je echt nodig hebben. Wat goed dat ze helemaal achter je staan!
Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
dat viel toch wel mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')