abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2004 @ 00:15:49 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_19351979
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_19355005
Supergaaf spel is dat! Het schijnt dat als je blijft doorrijden je op een gegeven moment een vrachtwagen tegenkomt die stilstaat bij een startlijn!!

---
Dit is een klassieker:

http://www.planettribes.com/allyourbase/index.shtml

---
en nog wat meer:

'Extreme Watersports'
18+ ?!?

Hier een screenshot:

(..)
Slalom:
How it's supposed to work: the object is to speed around six buoys on one ski starting out with only fifteen feet of rope. Each pass shortens the rope making each successive buoy harder to pass.
How it really works: wait thirty seconds for the event to load up. Wait for a five second countdown. Ski for two seconds. Fall down. Wait a minute to return to the Extreme Pro Shop.
Total Gameplay Time: 2secs
Total Time Wasted: 1min, 37secs
(..)

http://pc.ign.com/articles/161/161834p1.html

---
Een andere nominee: Varmit Hunter

Je bent een redneck die op beesten moet schieten die je tuin leegeten. Een echte monstershooter dus!

enge man in tuin

hebbes!

Waar zitten die beesten? Wat een grote tuin trouwens

There are certain things a game must do to be an acceptable, passable game. There are certain things a hunting game must do to be an acceptable, passable hunting game. Varmint Hunter not only fails miserably at meeting any and all of the above criteria required for decency in our industry, it actually lowers the bar for everyone else. Varmint Hunter is mystically bad at everything. It's as if someone studied the foul art and then put serious effort into sucking.
(..)
No hunting, no action, no fun, no good. Varmint Hunter is one of those things that archaeologists will find ten thousand years from now and use to gauge and gawk at the stupidity and zaniness of 21st century society.

----
Panty Raider

Gaaf! Je moet foto's maken van ongewillige fotomodellen!

To draw the elusive "babe" out of hiding, Nelson has to use a limited supply of pick up lines and bait. Have fun wasting brain cells as you comb the levels while shrieking "Everyone under 100lbs into the pool!" and "There's a party in my pants and everybody's invited," tossing toilet bowls, tic-tacs, mirrors and gold cards about as you go.

[ Bericht 40% gewijzigd door Keromane69 op 24-05-2004 04:55:18 ]
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  maandag 24 mei 2004 @ 04:08:48 #28
16743 hp22
Bagger.
pi_19355033
!!!!!!!!!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_19355134
ROFL

Het kan NOG erger

Deep Sea Trophy Fishing, een spel dat een jaar of 5 oud is. Doet er niet toe, qua gameplay had het volgend jaar op de E3 kunnen worden geintroduceerd.

Simpel: Je bent iemand die een boot gaat huren om vis te vangen. Je kunt kiezen uit vier boten die van elkaar verschillen door een etiketje op het dek. Verder kun je kiezen wat voor aas je aan de hengel doet. Vervolgens... wachten tot je beet hebt. Je vangst komt in het logboek te staan en kun je saven.

Ge-wel-dig concept!

Deep Sea Trophy Fishing fails in every department, from its uninspired graphics to its vacuous, mind-numbing, pointless gameplay. Every excursion follows the same boring routine: pick a boat, choose your bait (based on the type of fish you're after, which in turn is largely determined by the boat you selected), toss some chum, cast the line, and catch a fish. And in a cruel twist of fate, hooking a really big one is the greatest torture of all -- it means you'll spend five, six, or seven minutes simply holding the mouse button to reel it in. Sure, you've got to keep an eye on the line tension so your fish doesn't snap the line, but you'll master that little challenge in about 30 seconds

---

Swamp Buggy Racing (1999)

never, under any circumstance, should you buy or play this game. Although I'm sure the game was under-budgeted (or, as I'm beginning to suspect, perhaps not funded at all), the unbelievably small selection of tracks and cars simply isn't acceptable. Similar to the other excremental dregs floating in the bargain bins of local retail stores (such as the now legendary "Extreme" series of sports games), the entire Swamp Buggy Racing experience feels like one bad undergraduate Computer Science project taken way too far. When you get down to it, there's really not that much you can say. Occasionally, you'll play a game that's so bad it's good. This isn't the case with Swamp Buggy Racing. It's just....bad. Even though the back of the box urges you to "plunge yourself into the middle of the fun," I would vehemently suggest otherwise
  maandag 24 mei 2004 @ 11:38:44 #30
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19358523
jezus wat un lelijke games
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  maandag 24 mei 2004 @ 11:54:17 #31
17030 Damusic2me
-yeah you to-
pi_19358923
wat een gaaf topic is dit.. heb er ook nog 1je toe te voegen.. prince of persia.. niet sands of time, maar de vorige.. ben ff de naam kwijt..
-this message was created with 100% recycled electrons-
pi_19360507
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:38 schreef O-DOG het volgende:
jezus wat un lelijke games
Hoezo..

games?
  maandag 24 mei 2004 @ 13:09:15 #33
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19360650
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:03 schreef Keromane69 het volgende:

[..]

Hoezo..

games?
ja zijn geen games meer eigenlijk...eerder abstrakte 'kunst'
maar anders klopt de topicname ook niet meer
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  maandag 24 mei 2004 @ 13:09:44 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_19360660
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:27 schreef Keromane69 het volgende:
Super graphics!

Ik wist niet dat er zoveel juweeltjes zijn.

Hier kun je leuke game reviews vinden:
http://www.somethingawful.com/games/

(en check out hoe er soms op gereageerd wordt:
http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2010&p=2 )
*bookmark*!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_19360673
Teefjes

Die graphics Schiiterend!!

maandag 24 mei 2004 @ 13:21:44 #36
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19360971
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:54 schreef Damusic2me het volgende:
wat een gaaf topic is dit.. heb er ook nog 1je toe te voegen.. prince of persia.. niet sands of time, maar de vorige.. ben ff de naam kwijt..
prince of persia 3D?
pi_19360997
Yes! Een titel die ik ooit kocht. Fantastisch, een vliegveld simulator: Airport Tycoon 2. En ik moest denken aan Transport Tycoon, Roller Coaster Tycoon, en dat soort titels. Hebben dus!

Je moest terminals bouwen en landingsbanen aanleggen. En volgens het doosje kon je in de hallen rondlopen en echt passagiers zien. Te gek!

Wel.. ik schrok me kapot. Ik liep door een hal en het was heel rustig. Niets te zien, gewoon een gapende ruimte. Maar in de verte zag ik iets aankomen zweven. Het was alsof het een enorme pion was van 'Mens Erger Je Niet' uit 1954 of zo. Naarmate het schepsel dichterbij kwam keek ik recht in een texturede grimas, of iets wat er voor door moest gaan. In een reflex greep ik naar een virtueel wapen, maar het was te laat. Het monster zweefde dwars door me heen. Daarna zag ik meer van die dolende zielen.

De lol van vliegveldje bouwen en vliegtuigje kijken was er na een half uur vanaf. Er was simpelweg geen plek meer. De reviewer van Pcgameworld.com heft het bij het rechte eind: dit spel is alsof je naar opdrogende verf zit te kijken. Gezien de screenshots heeft ie zich niet eens binnen gewaagd. Dan had de game misschien ook een procentje meer waardering gekregen. Voor het schrikeffect.

Airport Tycoon 2 (Q4, 2002)

http://www.pcgameworld.com/review.php/id/375/Airport_Tycoon_2
  maandag 24 mei 2004 @ 13:35:04 #38
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19361392
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:22 schreef Keromane69 het volgende:
Yes! Een titel die ik ooit kocht. Fantastisch, een vliegveld simulator: Airport Tycoon 2. En ik moest denken aan Transport Tycoon, Roller Coaster Tycoon, en dat soort titels. Hebben dus!

Je moest terminals bouwen en landingsbanen aanleggen. En volgens het doosje kon je in de hallen rondlopen en echt passagiers zien. Te gek!

Wel.. ik schrok me kapot. Ik liep door een hal en het was heel rustig. Niets te zien, gewoon een gapende ruimte. Maar in de verte zag ik iets aankomen zweven. Het was alsof het een enorme pion was van 'Mens Erger Je Niet' uit 1954 of zo. Naarmate het schepsel dichterbij kwam keek ik recht in een texturede grimas, of iets wat er voor door moest gaan. In een reflex greep ik naar een virtueel wapen, maar het was te laat. Het monster zweefde dwars door me heen. Daarna zag ik meer van die dolende zielen.

De lol van vliegveldje bouwen en vliegtuigje kijken was er na een half uur vanaf. Er was simpelweg geen plek meer. De reviewer van Pcgameworld.com heft het bij het rechte eind: dit spel is alsof je naar opdrogende verf zit te kijken. Gezien de screenshots heeft ie zich niet eens binnen gewaagd. Dan had de game misschien ook een procentje meer waardering gekregen. Voor het schrikeffect.

[afbeelding]
Airport Tycoon 2 (Q4, 2002)

http://www.pcgameworld.com/review.php/id/375/Airport_Tycoon_2
ik heb daar ooit een demo van gedownload
pi_19361686
dat spel was typisch een geval van 'hoe breng je een leuk idee om zeep'. Echt, met het gegeven is best iets te maken. Op een vliegveld gebeuren veel dingen. Verbeteringen? Sowieso grafisch natuurlijk, met iets meer dan pre-Beta dummy dolls die rechtsreeks uit de development tool komen. Gooi er mensen neer zoals in GTA of zo. En de viewpoints... wat is er nou leuker dan plaats te kunnen nemen in een aankomend of vertrekkend vliegtuig, om mee te rijden op een tank auto cq bagagekar, om te kijken bij het restaurant enzo. En qua gameplay, je geeft dan toch de mogelijkheid om op al die plekken opdrachten te geven cq klussen uit te voeren, weet ik het... Nou ja, gewoon zoals Tycoon games halverwege de jaren 90 al waren, maar dan gebaseerd op iets modernere apparatuur en mogelijkheden. Dit is eigenlijk nog maar pas uitgekomen. Schandalig dat ze er geld voor durven vragen. Als je de demo hebt gespeeld ben je er wel zo'n beetje denk ik. Bespaar je de moeite, het is nog geen Euro waard.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:58:32 #40
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_19365278
quote:
Op zondag 23 mei 2004 17:55 schreef Keromane69 het volgende:
Big Rigs also sets the standard for patches. The v1.0 patch does fix some things (all maps work, the competitor truck actually moves, and sound has appeard). Unfortunetly, the patch needs a patch.
OMG dat is wel heel erg slecht.

Doet me trouwens ook denken aan "Dead to Rights" voor de pc. De eerste retail versie had een bug waardoor je niet eens door de intro heen kwam, zie hiero (btw afgezien daarvan was dat verder wel een aardig spel)
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_19376256
Eigenlijk was het een beetje flauw van die patches, die twijfelachtige eer viel Microsoft al eerder ten deel met vroegere versies van NT.
  maandag 24 mei 2004 @ 22:44:55 #42
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_19377633

nog een leuk detail van de screen behalve de achterlichten. de cijfertjes linksbovenin die 'net' niet passen
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_19377743
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:35 schreef capibar het volgende:

[..]

ik heb daar ooit een demo van gedownload
Ik heb hem uit de budget bak gevist voor 3 euro ofzo
pi_19380612
Hehehe, ik had vroeger het plan om een Space Shuttle emulator te maken. op de Amiga. Mooie graphics van een dampende Space Shuttle op het laceer platform, 3 camera standpunten, een stopwatch. Langzaam aftellen. Bij 0 moest de speler op de vuurknop drukken en de joystick heen en weer bewegen. Natuurlijk zou ie dan exploderen, game over.

Eigenlijk had ik hem moeten maken en uitbrengen. Met een patch natuurlijk, maanden later, waarbij het ding wel opsteeg, maar dat de camera niet mee ging of zo. Knal buiten beeld. Een patch later weer een ander geintje...
  Redactie Frontpage dinsdag 25 mei 2004 @ 18:49:56 #45
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_19399792
Spider-man is ook een verschrikkelijke game en is mijn zuur verdiende centjes absoluut niet waard geweest!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_19403057
Deze?
Spiderman
pi_19441866
Wie kent dit?

Economic War

Die grijze bollen rechts zijn raketten volgens mij.
pi_19476732
Lol, lache man dit topic

Heb zelf ook wat kandidaatjes, maar geen tijd. Meer komt nog dus..
Where facts are few, experts are many.
pi_19476877
http://www.gamespot.com/pc/sports/skydive/review.html

Een 1.8 waaronder een 1 voor Gameplay, een 1 als Reviewer's Tilt en een 1 voor Value

Dat economic war krijgt trouwens nog 5jes en 6jes bij reviews dus om nou te zeggen slechtste game ooit.....
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 mei 2004 @ 18:57:12 #50
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_19478829
Fc knude World Sports Tournament
en Fc knudde world sports Tournament REMIX

ooit gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')