Kijk eens waar ik naartoe link in mijn post.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:
vage cover wel hij staat ook op www.ipecac.com natuurlijk
Mwahahahaha.... Is dit de Fok!adoration kru met Patton? Zo ja, dan had hij het verdomd goed in de gaten voordat de foto genomen werd....quote:
Dat zou je als volgt empirisch kunnen vaststellen: Ze zouden je niet gevraagd wordenquote:Stel dat hypothetische vragen niet zouden bestaan hoe zou je dat dan emperisch kunnen vaststellen?
erm nee, maar ik vind het wel een geweldige fotoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Mwahahahaha.... Is dit de Fok!adoration kru met Patton? Zo ja, dan had hij het verdomd goed in de gaten voordat de foto genomen werd....![]()
Oeh is die al uit 25 februari toch ?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:11 schreef -Beestje- het volgende:
oe meneer patton doet hiphop
nu op de 3voor12 luisterpaal General Patton vs The Exutioners - Joint special operations task force
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:26 schreef OProg het volgende:
Ik heb hem vorige week ofzo al gewoon in de winkel zien liggen!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:59 schreef search64 het volgende:
Yes ik heb em. De nieuwe Fantomas! Ga em nu heel vaak luisteren, en dan zal ik wel een reviewtje schrijven.
2 nummers heb ik al gehoord en die zijn iig erg gaaf iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:12 schreef search64 het volgende:
Ik kon niet wachten. Ik koop em uiteraard wel als ie uit is.
Wat ik tot nu toe gehoord heb, is in ieder geval al supervet! Vergelijkbaar in structuur met hun eerste, veel superstrakke staccato dingen, en ach je moet het gewoon horen.
ja daar dusquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:12 schreef search64 het volgende:
Ik kon niet wachten.
Jawel hoor. Jij niet, maar ik wel. Gewoon bij muziek zoeken op Fantomas, zie je vanzelf "SUSPENDED ANIMATION -LTD-" staan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja daar dus! (zoeken via el cheapo anders kom je er niet )
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:47 schreef search64 het volgende:
Is besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |