abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 november 2004 @ 00:55:05 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23416307
een erg grappige flash clip van ipecac.com

http://ipecac.com/archives/extras/page25.php
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23417598
nice
vind ook nog wat andere filmpjes daaro, gelijk maar even itempje van gemaakt op mn site..
pi_23695029
ff een kickje

ik heb vandaag Secret Chiefs 3, Book of Horizons gekocht. Er staat zomaar een grind nummer op! Het zijn leden van Mr bungle met op dat grind nummer wat hulp van Cephalic Carnage en de muziek is het beste te omschrijven als Mr bungle in oosterse sferen.

Oh zie nu net dat iemand anders die plaat al had genoemd.... toch een gave plaat

[ Bericht 26% gewijzigd door _Etter_ op 01-12-2004 15:28:53 ]
  woensdag 1 december 2004 @ 15:23:50 #129
24054 search64
Avec le grande
pi_23695073
Stoer, een nieuwe secret chiefs.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  woensdag 1 december 2004 @ 15:29:04 #130
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_23695180
Ik skip die twee metalnummers eigenlijk altijd op die cd, vind ze een beetje mislukt (of 't is mijn smaak niet). De rest is wel uitstekend.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_23695202
Op de rest van de Secret Chiefs zijn de oosterse invloeden toch ook overheersend? Die grindcore-track vind ik wel leuk eigenlijk. Moet het album nog compleet kopen.
pi_24032844
quote:
Mr. Bungle Call It a Day

Micah C. Harding reports:
It's official, but it's not like you couldn't see it coming: Obscurity-fringe favorite Mr. Bungle has been put to rest. As reported by members of the group, the decision to disband originated from that close relative of creative differences-- bad chemistry. The members of Mr. Bungle, formed from a core group of high school friends, created a sparse catalog of recording across a nearly decade-long career, including 1991's self titled debut, 1995's Disco Volante, and their most recent release, 1999's California.

Iconic experimentalist Mike Patton, frontman and founder of the outfit, spoke to Rolling Stone about the breakup. "I'm at a point now where I crave healthy musical environments, where there is a genuine exchange of ideas without repressed envy or resentment, and where people in the band want to be there regardless of what public accolades may come their way...Unfortunately, Mr. Bungle was not one of those places."

Of course, one of the base characteristics of Mike Patton has always been his prolificness; other notable undertakings include Loveage, Tomahawk, Fantomas, Hemophiliac with John Zorn, solo releases such as Peeping Tom, and, most notably, Faith No More. Ipecac, his personal label, has plans to release new material from the relentless Orthrelm and the Locust. His interests have also strayed into other means of output such as providing the score to video games (the upcoming Bully) and acting in Steve Balderson's film Firecracker.

Apparently, Patton's fame was, at heart, the cause of the personality conflicts. He further told RS, "We could have probably squeezed out a couple more records but the collective personality of this group became so dysfunctional...This band was poisoned by one person's petty jealousy and insecurity, and it led us to a slow, unnatural death. And I'm at peace with that, because I know I tried all I could."
Of is dit oud nieuws?
Aldus.
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:51:14 #133
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_24033977
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:06 schreef Z het volgende:

[..]

Of is dit oud nieuws?
Valt best mee, ik las het een weekje geleden volgens mij in nl.muziek.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:29:34 #134
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_24037677
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:21 schreef _Etter_ het volgende:
ik heb vandaag Secret Chiefs 3, Book of Horizons gekocht. Er staat zomaar een grind nummer op! Het zijn leden van Mr bungle met op dat grind nummer wat hulp van Cephalic Carnage en de muziek is het beste te omschrijven als Mr bungle in oosterse sferen.

Oh zie nu net dat iemand anders die plaat al had genoemd.... toch een gave plaat
Hij is al enige tijd uit, maar ik draai hem nog zeer regelmatig. IMO veegt Trey met deze plaat volledig de vloer aan met Patton, die veel te veel credit krijgt voor de kwaliteit van de Bungle platen. Er staan overigens twee death/grind nummers op het album, en Trey heeft ook nog een hele aparte death metal band genaamd Faxed Head. Tevens is hij verzot op Pig Destroyer (dat hoor je ook in z'n death metal nummers) en produceert hij het aankomende Impaled album.
pi_24038070
Ik vind eigenljk dat Mike Patton op het moment behoorlijk wat overgewaardeerd en daar ook handig gebruik van maakt. Z'n performance met Rahzel was wel subliem toen in Amsterdam en ook echt heel knap, maar op het gebied van het uitbrengen van platen, is het toch een beetje een domper de laatste tijd. De Hemophiliac platen waren goed, maar af en toe heb je een release van hem die toch flink tegenvalt.

Hij kan het wel-geniale muziek maken, maar hij doet het even niet.
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:52:01 #136
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_24038115
Misschien zou hij niet elke maand weer wat nieuws moeten uitbrengen of 'tig projecten tegelijk, en langer over een enkele plaat moeten doen. Eerlijk gezegd denk ik dat bij Zorn ook weleens.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_24038413
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:29 schreef Summoner het volgende:

[..]

Hij is al enige tijd uit, maar ik draai hem nog zeer regelmatig. IMO veegt Trey met deze plaat volledig de vloer aan met Patton, die veel te veel credit krijgt voor de kwaliteit van de Bungle platen. Er staan overigens twee death/grind nummers op het album, en Trey heeft ook nog een hele aparte death metal band genaamd Faxed Head. Tevens is hij verzot op Pig Destroyer (dat hoor je ook in z'n death metal nummers) en produceert hij het aankomende Impaled album.
Er is ook een project gaande met hem, Richard Devine, Dan The Automator en Massive Attack. Dat kan best interessant worden, .
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:46:12 #138
18413 Summoner
pi_24039282
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:50 schreef Seborik het volgende:
Hij kan het wel-geniale muziek maken, maar hij doet het even niet.
Het wachten is op die Fantomas cartoon music plaat om ons vertrouwen in Patton Schmatton weer enigszins te herstellen. Als labelbaas doet 'ie het natuurlijk wel erg goed, hij heeft een goede neus voor bijzondere bands en artiesten.
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:49:38 #139
24054 search64
Avec le grande
pi_24039359
Wat een negatief gedoe hier allemaal zeg. Vergeet niet dat we hier nog steeds te maken hebben met Mike Patton, en dies nog steeds een ongelofelijke koning.
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:50:19 #140
18413 Summoner
pi_24039378
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:05 schreef zodiakk het volgende:
Er is ook een project gaande met hem, Richard Devine, Dan The Automator en Massive Attack. Dat kan best interessant worden, .
Verdomd, wat een collaboratie! En zeer interessant, aangezien Mike Patton ook samen wilde werken met Robert del Naja, maar volgens eigen zeggen geen reactie op z'n bericht kreeg.
  Moderator vrijdag 17 december 2004 @ 21:23:26 #141
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24045716
Ik moet zeggen dat dat nieuwe kadaa/patton project mij ook niet echt kan boeien.. had een beetje het idee dat het heel erg opgevuld is met lalalalala stukken .. misschien moet meneer patton maar eens weer eens wat teksten gaan zingen !
pi_24047712
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet zeggen dat dat nieuwe kadaa/patton project mij ook niet echt kan boeien.. had een beetje het idee dat het heel erg opgevuld is met lalalalala stukken .. misschien moet meneer patton maar eens weer eens wat teksten gaan zingen !
Kadaa/Patton kan mij dus wel erg boeien, maar niet door de stukken van Patton. Dat'ie erop meezingt was voor mij de reden om die plaat blind te kopen, maar de muziek van Kadaa is uiteindelijk voor mij de reden geweest om deze het predikaat 'uitstekende plaat' mee te geven. Die tralalala stukken van Patton ken ik na nummer twee wel .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  Moderator vrijdag 17 december 2004 @ 22:50:35 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24047767
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Kadaa/Patton kan mij dus wel erg boeien, maar niet door de stukken van Patton. Dat'ie erop meezingt was voor mij de reden om die plaat blind te kopen, maar de muziek van Kadaa is uiteindelijk voor mij de reden geweest om deze het predikaat 'uitstekende plaat' mee te geven. Die tralalala stukken van Patton ken ik na nummer twee wel .
Er zitten leuke stukken in .. maar ik vind de cd over het geheel te vrijblijvend/kabbelend
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:50:50 #144
24054 search64
Avec le grande
pi_24049196
Ok, ik zal het nog een keer uitleggen; Mike Patton = Geniaal!

Niet überhaupt, maar toch altijd weer.
pi_24049497
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er zitten leuke stukken in .. maar ik vind de cd over het geheel te vrijblijvend/kabbelend
Dat is Kaada, ken je de eerste niet? Zo nee: Doom on you.
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:18:49 #146
24054 search64
Avec le grande
pi_24050068
Overigens vind ik Cloroform vetter dan Kaada solo.
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 00:20:18 #147
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24050113
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:01 schreef Seborik het volgende:

[..]

Dat is Kaada, ken je de eerste niet? Zo nee: Doom on you.
Ik ken hem van dat concert in de melkweg .. maar niet van cd god have mercy on my soul
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 00:21:07 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24050133
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:50 schreef search64 het volgende:
Ok, ik zal het nog een keer uitleggen; Mike Patton = Geniaal!

Niet überhaupt, maar toch altijd weer.
Dat zeg ik wel weer na de volgende Fantômas cd
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 00:32:54 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24050230
quote:
Hey, you live in New York City and need something to do on New Years Eve? How about Mike Patton and John Zorn at the Knitting Factory? They will be playing 2 sets. One at 7pm and one at 10pm. Tickets are $30 for the early show, $35 for the late one and tickets are very limited! Now THAT is how to ring in the new year, or at the very least leave some ringing in your ears
soms zou je wel eens willen dat je in new york woonde
pi_24050290
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

soms zou je wel eens willen dat je in new york woonde
* Seborik vloekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: