Met spuitverf van de hemaquote:Op zondag 23 mei 2004 16:31 schreef hifonics het volgende:
waar heb je het mee gespoten? en zou je niet je zadel en handvaten even weghalen voordat je begint
zitten toch nie vastgeroest he anders ken je dalijk weer heel je fiets uitmekaar halen om de roestschade op je nieuwe metallic lak te fiksenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:34 schreef Boink het volgende:
[..]
Met spuitverf van de hema![]()
En Zadel wilde niet los, en het stuur ook niet
ik wel Optische Tuning!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:26 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik noem je fiets spuiten niet echt tuning.![]()
Zegt wie?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:39 schreef bonfie het volgende:
Tuning = Motorische Tuning, Optische tuning valt daar buiten...
tuning is volgens mij wel een breder begrip dan alleen de motorquote:Op zondag 23 mei 2004 19:39 schreef bonfie het volgende:
Tuning = Motorische Tuning, Optische tuning valt daar buiten...
Styling en Tuning zou je het als je perse een onderscheid wilt maken het beste kunnen noemen.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:51 schreef jacco het volgende:
[..]
Zegt wie?
Op de laatste foto is de linker van mij, de rechter is van een vriend van mequote:Op zondag 23 mei 2004 22:54 schreef hifonics het volgende:
fiets is lachen man
wist niet dat het er 2 waren
Als je der 1 kan fixen moet zet ik hem eronderquote:Op maandag 24 mei 2004 11:41 schreef alki het volgende:
je voorwiel moet 13"zijn das pas pimp'in
is wel stoer maar als je nogal eens beetje plat door de bocht gaat ga je met je trapper op de grond en daarna met je smoelwerkquote:Op maandag 24 mei 2004 12:58 schreef EminemRulezz het volgende:
Ga je hem ook verlagen ?
Hehehequote:Op maandag 24 mei 2004 13:05 schreef Delnooz het volgende:
Jezus wat een taartschep zeg die achterspoiler! Dat heeft echt geen nut zo. Puur sier, daar heb je geen fuk aan, daar krijg je echt niet meer downforce van hoor, echt zo sneu van die ventjes die dneken dat ze meteen stoer zijn als ze een taartschep op hunn ding hebben
Om maar een standaardreactie te geven![]()
![]()
![]()
Zouden ze die ook in oranje hebben?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:17 schreef hifonics het volgende:
deze is ook wel stoer
http://www.halfords.nl/sh(...)s&product_id=608071#
http://www.halfords.nl/sh(...)e=26610+Fietsvlaggenquote:Op maandag 24 mei 2004 15:08 schreef Boink het volgende:
Juist! Iemand enig idee hoeveel dat kost?
Vet man ! Sta je volgend jaar ook in de RAI ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:03 schreef Boink het volgende:
Zo, vandaag het vlaggetje en de houder voor de gastoeter erop gezet. De houder gaf nog wat problemen en ben er uiteindelijk toch nog bijna 2 uur mee bezig geweest.
[afbeelding]
Het is moeilijk te zien maar de houder zit in het midden van het stuur.
*zucht* neeej tuurlijk niet..doh....dat is toch de auto rai en dit is een fiets doh...quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:35 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Vet man ! Sta je volgend jaar ook in de RAI ?
Dan bouw je toch een auto ervan ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef Delnooz het volgende:
[..]
*zucht* neeej tuurlijk niet..doh....dat is toch de auto rai en dit is een fiets doh...![]()
Trouwens wel sneu dat je alleen maar optische styling doet en nog niks aan tunig hebt gedaan, kun je er geen vet kartonnetje + wasknijper op vast maken en een grote tandwiel voor of achter voor een betere topspeed ofzo? heb je al fatsoenlijke trommelremmen? en dat stuurtje, heb je niet ergens een momo liggen ofzo? dit is een beetje sneu zo hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |