true, ik heb zo'n last van m'n buik, ik heb zo'n hoofdpijn, last van m'n voet, last hier, last daar.... maar als je als man een keer bekaf bent of ergens last van hebt dan "verpest je het weer" etc etc.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:51 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Fucking bullshit.
Dat verhaaltje doet de ronde maar vrouwen zijn gewoon ALTIJD ziek. Om GEK van te worden. Minimaal 2 weken per maand ziek, zwak misselijk bla bla
Jank jank, ik ben een vrouw en ik heb: kwaal 1 kwaal 2 kwaal 3 kwaal 4 kwaal 5 etc
quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:58 schreef Tomek het volgende:
Omdat het sukkels zijn, en er komen er steeds meer van.
Ik ben best stoer en sterk maar niet echt NET. Toch ben ik grappig en slimquote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:49 schreef alfilious het volgende:
Wie NET stoer of sterk is ... moet slim of grappig zijn![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
Wat ik me afvraag, wat is dat met die moderne vent van tegenwoordig? Is het zo moeilijk te accepteren dat je man bent????
Tuurlijk, een vent kan best eens janken, eens in zijn voor romantiek of wat dan ook. Maar een vent blijft een vent en doet mannendingen. Dus leest niet de Elle of Libelle, maar de Kijk of Voetbal International.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
GF VI-lezer is en van de elle en libelle![]()
Echte mannenbladen... HMMMMmm..quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
Wat ik me afvraag, wat is dat met die moderne vent van tegenwoordig? Is het zo moeilijk te accepteren dat je man bent????
Tuurlijk, een vent kan best eens janken, eens in zijn voor romantiek of wat dan ook. Maar een vent blijft een vent en doet mannendingen. Dus leest niet de Elle of Libelle, maar de Kijk of Voetbal International.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:07 schreef Pearly het volgende:
[..]![]()
Edit : mwaaa.. flauw grapje van me GF ... ik zal het nooit meer doen!
Dat komt omdat het overgrote deel van de maatschappij nog steeds in hokjes denkt. Mannen horen zus en zo te zijn, vrouwen horen zus en zo te zijn. Het probleem zit hem dus niet bij jou maar bij de mensen die nog steeds zo denken. Iedereen is anders, je kan dan wel man of vrouw zijn maar dat ben je alleen lichamelijk. Geestelijk behoor je tot de mens, en niet tot man of vrouw, ras dit of dat etc. al die hokjes zuigen!quote:Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden.
Waarom zou je willen klagen, zwak willen zijn en zelfmedelijden willen hebben?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef Limsdealer het volgende:
Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden.Als je als man al te veel klaagt, krijg je al snel reacties van dat je geen "zelfmedelijden" mag hebben en zo, terwijl ze dat van meisjes wél accepteren. Waarom behandelen ze meisjes en vrouwen toch helemaal anders in zo'n situatie, hebben ze er veel meer respect voor. Waarom mogen zij wél "zwak" zijn, klagen, "zelfmedelijden" hebben, enz.
Kortom, waarom, in godsnaam, moeten mannen altijd zo superieur zijn??
![]()
Je klaagt nu dat anderen bevestigen dat jij niet bent zoals zij het graag gezien zouden hebben.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef Limsdealer het volgende:
Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden.Als je als man al te veel klaagt, krijg je al snel reacties van dat je geen "zelfmedelijden" mag hebben en zo, terwijl ze dat van meisjes wél accepteren. Waarom behandelen ze meisjes en vrouwen toch helemaal anders in zo'n situatie, hebben ze er veel meer respect voor. Waarom mogen zij wél "zwak" zijn, klagen, "zelfmedelijden" hebben, enz.
Kortom, waarom, in godsnaam, moeten mannen altijd zo superieur zijn??
![]()
Nadenken staat gewoon niet in hun woordenboek omdat ze niet zo snugger zijn dat lijkt me duidelijk. Ik ken het principe op zich ook wel. Op mijn oude school zat je de eerste jaren in gemengde klassen met ook mavo/lbo ers. Dat zie je inderdaad dat het sfeertje een stuk minder is dan wanneer je met alleen maar VWO-ers in de klas zit. Stoer doen een grote bek etc zijn heel belangrijk bij dat soorten groepen. Er is een simpele oplossing voor gewoon niet meer met die lui omgaan. Zoek de mensen op waar jij het mee kan vinden en laat de rest links liggen.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:18 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ja, dat zal waarschijnlijk wel, in hogere milieus denken ze veel meer na van:"Maar WAAROM is dat en dat zo?" Terwijl ze in lage milieus gewoon niet nadenken, gewoon alles nemen zoals het is. Maw de woorden WAAROM en NADENKEN staan niet in hun woordenboek.
Dat heeft een rede.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:57 schreef stay_fun het volgende:
Dacht je dat dat alleen in lage milieus voorkomt. Moet je voor de aardigheid eens in de hoogste regionen van grote bedrijven kijken. Daar telt net zo hard, hoe groter/slimmer (en stoerder) je bek, hoe meer je gerespecteerd wordt.
Daar zitten ze ook echt niet op "jankerds" te wachten
hehequote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Echte mannenbladen... HMMMMmm..
De Kijk wordt gelezen door mijn kleine broertje,
De Kijk organiseert Chips en Cola middagen om feedback te krijgen over hun magazine
De Kijk is geen mannenblad.......
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |