abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 08:56:57 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19383904
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:51 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Fucking bullshit.

Dat verhaaltje doet de ronde maar vrouwen zijn gewoon ALTIJD ziek. Om GEK van te worden. Minimaal 2 weken per maand ziek, zwak misselijk bla bla

Jank jank, ik ben een vrouw en ik heb: kwaal 1 kwaal 2 kwaal 3 kwaal 4 kwaal 5 etc
true, ik heb zo'n last van m'n buik, ik heb zo'n hoofdpijn, last van m'n voet, last hier, last daar.... maar als je als man een keer bekaf bent of ergens last van hebt dan "verpest je het weer" etc etc.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:58:52 #52
42555 Tomek
Take on the world!
pi_19435465
Omdat het sukkels zijn, en er komen er steeds meer van.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:42:25 #53
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_19436276
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:58 schreef Tomek het volgende:
Omdat het sukkels zijn, en er komen er steeds meer van.

Maar die 'sukkels' die krijgen wel meer voor elkaar dan wanneer je als een meisje gaat lopen huilen en zielig gaat lopen doen. Immers, brutale mensen hebben de halve wereld. Bovendien wil ik nog wel eens zien hoeveel mannelijke vrienden jij over houdt als je de hele tijd loopt te zeuren en te zeiken. Weinig mensen die daar graag mee omgaan hoor...

't Is maar wie je sukkel noemt...

[ Bericht 0% gewijzigd door HenryHill op 27-05-2004 12:57:29 (Zin iets verduidelijkt) ]
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_19436601
Ik ben niet sterk...ook niet echt bijster stoer, maar ik voel me toch wel geaccepteerd.
Misschien komt dat door m'n gedrag, over het algemeen ben ik iemand die het met iedereen wel goed kan vinden.
pi_19444403
wilde wat typen, maar wat ook alweer

pitje gesmoked daarnet
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:45:16 #56
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_19447078
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 08:49 schreef alfilious het volgende:
Wie NET stoer of sterk is ... moet slim of grappig zijn
Ik ben best stoer en sterk maar niet echt NET. Toch ben ik grappig en slim
Die zoute stokjes...
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:31:42 #57
91306 GF
Kingwood
pi_19451512
ach.. ik zou mezelf niet stoer of sterk noemen. Ik heb voldoende zelfvertrouwen en straal dat dus ook uit. Maar arrogant ben ik ook zeker niet.
Unspoken words were understood
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:50:01 #58
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_19454644
Wat ik me afvraag, wat is dat met die moderne vent van tegenwoordig? Is het zo moeilijk te accepteren dat je man bent????

Tuurlijk, een vent kan best eens janken, eens in zijn voor romantiek of wat dan ook. Maar een vent blijft een vent en doet mannendingen. Dus leest niet de Elle of Libelle, maar de Kijk of Voetbal International.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:56:52 #59
91306 GF
Kingwood
pi_19454861
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
Wat ik me afvraag, wat is dat met die moderne vent van tegenwoordig? Is het zo moeilijk te accepteren dat je man bent????

Tuurlijk, een vent kan best eens janken, eens in zijn voor romantiek of wat dan ook. Maar een vent blijft een vent en doet mannendingen. Dus leest niet de Elle of Libelle, maar de Kijk of Voetbal International.

* GF VI-lezer is
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:07:16 #60
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19456732
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef GF het volgende:

[..]

GF VI-lezer is en van de elle en libelle

Edit : mwaaa.. flauw grapje van me GF ... ik zal het nooit meer doen!

Stoer, slim, humoristisch, lomp, gek, uitstraling, zekerheid !!
Iedereen heeft wel wat! Maar je karakter over het algemeen is bij mensen die jou regelmatig zien, toch wel bekend.
Min of meer weten ze hoe ze je aan moeten pakken met bepaalde dingen die gebeuren of staan te gebeuren.

Knap vind ik het van diegene die een hoop kunnen verdoezelen .....
Ik kan dat namelijk niet. Mijn uitstraling spreekt dan ook "boekdelen" en dat is met sommige gebeurtenissen bijv. op het werk, wel eens vreselijk lastig !

Hoe verdoezel je dat in vredesnaam?
Ik probeer dat wel eens namelijk .. maar lukt gewoon niet!

[ Bericht 10% gewijzigd door Pearly op 27-05-2004 21:14:20 ]
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_19457208
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:50 schreef chocolatemoeze het volgende:

Echte mannenbladen... HMMMMmm..

De Kijk wordt gelezen door mijn kleine broertje,
De Kijk organiseert Chips en Cola middagen om feedback te krijgen over hun magazine
De Kijk is geen mannenblad.......

pi_19514539
hmmm dat van mannen hebben lagere pijngrens ?!?!?! zijn meer mannen met tatto's en piercings d8 ik... en heb nog nooit vrouwen in dingen zoals jackass mee zien doen... of neem skaters ook vrijwel allemaal mannen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 30 mei 2004 @ 16:48:52 #63
91306 GF
Kingwood
pi_19515107
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:07 schreef Pearly het volgende:

[..]

Edit : mwaaa.. flauw grapje van me GF ... ik zal het nooit meer doen!

Ik vergeef je

Ik denk dat ieder persoon een andere pijngrens heeft. Dat er veel mannelijke skaters etc. zijn zegt niet zoveel. Iedereen moet gewoon lekker zichzelf zijn
  zondag 30 mei 2004 @ 17:01:38 #64
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_19515413
Wat een onzin wordt er hier geschreven! Ik ben niet sterk, heb een lichamlijke conditie van nul. Ik ben ook helemaal niet stoer. Maar dat laatste is dus duidelijk in the eye of the beholder, want mijn ex vond mij heel stoer. En het meisje waar ik momenteel verliefd op ben, kon zich daar ook wel in vinden. Maar ik ben iig geval niet stoer in de zin van mysterieus, gesloten en zonder enige emoties. In tegendeel, ik ben heel erg emotioneel en open. Maar ik heb echt massa's vrienden. Klinkt misschien opschepperig, maar het is gewoon zo. Die 1/3de regel gaat bij trouwens ook niet op. Ik heb nou eenmaal een nogal sterke persoonlijkheid en over alles een duidelijke mening. Dus ik denk dat er niet veel mensen neutraal tegenover mij staan als ze me langer dan 5 min kennen. 60 % vindt me leuk. 10 % staat neutraal tegenover mij en 30 % heeft een hekel aan me, en terecht
Maar je moet idd niet teveel gaan klagen over dingen die niet belangrijk zijn. Klaag als je echt iets te klagen hebt. Als je toffe vrienden hebt, accepteren ze dat.
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  zondag 30 mei 2004 @ 17:24:00 #65
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19515975
quote:
Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden.
Dat komt omdat het overgrote deel van de maatschappij nog steeds in hokjes denkt. Mannen horen zus en zo te zijn, vrouwen horen zus en zo te zijn. Het probleem zit hem dus niet bij jou maar bij de mensen die nog steeds zo denken. Iedereen is anders, je kan dan wel man of vrouw zijn maar dat ben je alleen lichamelijk. Geestelijk behoor je tot de mens, en niet tot man of vrouw, ras dit of dat etc. al die hokjes zuigen!
:) :D
pi_19516591
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef Limsdealer het volgende:
Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden. Als je als man al te veel klaagt, krijg je al snel reacties van dat je geen "zelfmedelijden" mag hebben en zo, terwijl ze dat van meisjes wél accepteren. Waarom behandelen ze meisjes en vrouwen toch helemaal anders in zo'n situatie, hebben ze er veel meer respect voor. Waarom mogen zij wél "zwak" zijn, klagen, "zelfmedelijden" hebben, enz. Kortom, waarom, in godsnaam, moeten mannen altijd zo superieur zijn??
Waarom zou je willen klagen, zwak willen zijn en zelfmedelijden willen hebben?
pi_19516760
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef Limsdealer het volgende:
Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden. Als je als man al te veel klaagt, krijg je al snel reacties van dat je geen "zelfmedelijden" mag hebben en zo, terwijl ze dat van meisjes wél accepteren. Waarom behandelen ze meisjes en vrouwen toch helemaal anders in zo'n situatie, hebben ze er veel meer respect voor. Waarom mogen zij wél "zwak" zijn, klagen, "zelfmedelijden" hebben, enz. Kortom, waarom, in godsnaam, moeten mannen altijd zo superieur zijn??
Je klaagt nu dat anderen bevestigen dat jij niet bent zoals zij het graag gezien zouden hebben.

Dan kun je 2 dingen doen: of je aanpassen zodat je gezien wordt zoals anderen het graag zouden willen zien of er zelf geen probleem van maken.

En het leuke is: als je voor de tweede oplossing kiest, kies je ook een beetje voor de eerste .
pi_19517633
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:18 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Ja, dat zal waarschijnlijk wel, in hogere milieus denken ze veel meer na van:"Maar WAAROM is dat en dat zo?" Terwijl ze in lage milieus gewoon niet nadenken, gewoon alles nemen zoals het is. Maw de woorden WAAROM en NADENKEN staan niet in hun woordenboek.
Nadenken staat gewoon niet in hun woordenboek omdat ze niet zo snugger zijn dat lijkt me duidelijk. Ik ken het principe op zich ook wel. Op mijn oude school zat je de eerste jaren in gemengde klassen met ook mavo/lbo ers. Dat zie je inderdaad dat het sfeertje een stuk minder is dan wanneer je met alleen maar VWO-ers in de klas zit. Stoer doen een grote bek etc zijn heel belangrijk bij dat soorten groepen. Er is een simpele oplossing voor gewoon niet meer met die lui omgaan. Zoek de mensen op waar jij het mee kan vinden en laat de rest links liggen.
  zondag 30 mei 2004 @ 19:20:48 #69
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19518311
een ware vrouw-man battle hier!!

ik geef toe, vrouwen kunnen ook klagen nét zoals de mannen of
de mannen net zoals de vrouwen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 31 mei 2004 @ 00:26:27 #70
47580 hoM3r
Our trip.
pi_19525761
Als ik dit allemaal lees ben ik toch wel blij dat ik van nature stoer, sterk en in alle opzichten superieur ben.
pi_19525913
ik ben blij dat ik niet in een hokje zit, maar gewoon leef, doe en niet doe, wat en wanneer ik maar wil....
  maandag 31 mei 2004 @ 01:06:08 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_19526662
Eh, de pijngrens gaat pas in als men van hevige pijn gewoon knockout gaat hoor, niet overdrijven...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 31 mei 2004 @ 01:08:51 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19526714
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:57 schreef stay_fun het volgende:
Dacht je dat dat alleen in lage milieus voorkomt. Moet je voor de aardigheid eens in de hoogste regionen van grote bedrijven kijken. Daar telt net zo hard, hoe groter/slimmer (en stoerder) je bek, hoe meer je gerespecteerd wordt.

Daar zitten ze ook echt niet op "jankerds" te wachten
Dat heeft een rede.
Men wilt dat een sterk persoon BV een bedrijf leid. Of een afdeling. Het moet een sterk persoon zijn die ten alle tijden goed nichter beslissingen kan nemen. En zich niet laat leiden door emotie.

Niet van oh die jongen is zo aardig. Het feit dat hij z,n werk niet goed doet is jammer dan. Nee op pleuren. Al is het je eigen vader. Werk niet goed doen is er uit.

Iets wat iemand niet kan doen die door zich door emotie laat leiden.,
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 1 juni 2004 @ 02:19:30 #74
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_19553226
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef stay_fun het volgende:

[..]

Echte mannenbladen... HMMMMmm..

De Kijk wordt gelezen door mijn kleine broertje,
De Kijk organiseert Chips en Cola middagen om feedback te krijgen over hun magazine
De Kijk is geen mannenblad.......

hehe

Ik lees de kijk ook nooit
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  Redactie Games dinsdag 1 juni 2004 @ 02:25:54 #75
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_19553272
Ach de TS is gewoon een mietje
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')