tnx in progress...
quote:? zo'n bijzondere piercing is dat toch niet? vriendin van me heeft er een, gewoon laten schieten hoor volgens mij
Op donderdag 09 augustus 2001 23:18 schreef reem.nl het volgende:
er moet toch wel iemand op FOK! zijn die zelf zo'n piercing heeft en er iets over kan vertellen?
is hetzelfde als gewoon door je oorlel maar dan doet deze pijn
Gadver, dat bloemkooloor.. M'n moeder vertelde er ookal over, ik weet niet of ik hem nog wel laat zitten, je zult met zo'n oor rondlopen..
Iehhhhh, ik haal 'm eruit... Bahbahbah, wat vies
quote:Deze deed juist NIET pijn en hij wordt ook niet geschoten.
Op donderdag 09 augustus 2001 23:27 schreef Taurus het volgende:[..]
? zo'n bijzondere piercing is dat toch niet? vriendin van me heeft er een, gewoon laten schieten hoor volgens mij
![]()
is hetzelfde als gewoon door je oorlel maar dan doet deze pijn
quote:Nou, ik heb het dus laten piercen. Gewoon meteen het ringetje er doorheen en klaar. Heel snel en makkelijk. Ik heb er niks van gevoeld. Wel een irritant met erop slapen, maar daar wen je aan. Na een paar weekjes (geloof ik ongeveer) is de pijn weg en kun je er gewoon op slapen. Je kunt af en toe nog wel onstekinkjes krijgen, net als bij gewone oorbellen, maar dan gewoon met lactacid erop en dan ben je er zo vanaf.
Op donderdag 09 augustus 2001 13:42 schreef reem.nl het volgende:
Heeft iemand ervaringen met dit soort piercings?
Ik ben erover aant denken om er eentje te laten zetten maar weet er nauwelijks iets van.
Of je nou het beste kunt laten schieten of piercen.
Dat soort vragen dus...tnx in progress...
Maar nu ik dat van dat bloemkooloor heb gelezen..
Maar ik heb er vrij weinig last van gehad.
Eerst had ik er zelfs 2 onder elkaar, maar de ene is een keertje in de kam bij de kapper blijven hangen en heb ik er nooit meer terug in gedaan. Eentje vind ik toch mooier achteraf gezien
Wat wil je nog meer weten?
Schijnt wel pijn te doen, geen bloemkooloren gezien overigens...
quote:Klinkt misschien raar, maar ik heb het bij een gewone, simpele juwelier laten doen. Was in een paar minuten gebeurd en niks professioneels ofzo
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:20 schreef reem.nl het volgende:
Heb net ff met www.bodypiercing-lifestyle.nl gebeld.
Ik ga hem maandag laten zetten daar
Ziet er allemaal wel professioneel uit. Ze doen sowieso alles met een naald dus dat komt goed uit.
Nu hopen dat de zenuwen niet omhoog kruipen als ik in die stoel zit maandag
succes
quote:Ik heb het nu ongeveer 3 jaar en heb er al lang geen last meer van hoor. Voel er niks van..
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:56 schreef Riann het volgende:
ik heb het nu ongeveer al een half jaartje zo'n ringetje boven in mijn oortje maaruh het doet nog steeds zeer als je er aanzit. En het scheint zo te zijn dat het je hele leven een beetje last van blijft houden. Ik heb daar meer last van gehad dan mijn neuspiercing neuspiercing helemaal geen last van gehad.succes
quote:Hmm je blijft er niet je hele leven last van houden hoor. Ik heb er ook zo een gehad (gewoon laten schieten trouwens) en ik heb er ongeveer nog 3 à 4 maanden last van gehad als ik op dat oor ging slapen.
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:56 schreef Riann het volgende:
ik heb het nu ongeveer al een half jaartje zo'n ringetje boven in mijn oortje maaruh het doet nog steeds zeer als je er aanzit. En het scheint zo te zijn dat het je hele leven een beetje last van blijft houden. Ik heb daar meer last van gehad dan mijn neuspiercing neuspiercing helemaal geen last van gehad.succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |