Post een 2 seconden fotoquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef sir_dalord het volgende:
doe maar nog maar een D

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef Zoet het volgende:
http://www.fancy.nl/phoru(...)ath=000B0451&depth=2

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef Zoet het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een meisje gezoend?

Jammer.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:42 schreef sir_dalord het volgende:
[quote]Op zondag 23 mei 2004 05:41 schreef Zoet het volgende:
[..]
Post een 2 seconden foto
ik heb geen webcam, sorry
![]()

ja, begin het nu wel te missenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:43 schreef Zoet het volgende:
[..]
Jammer.

Ik kan goed tekenenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef Zoet het volgende:
[..]
Paint je piemol maar na.

beetke grootquote:

rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zondag 23 mei 2004 05:44 schreef nikky het volgende:
[..]
beetke groot

stel, een ongelooflijk knappe jongeman komt onder je balkon staan. Hij is echt jouw ideale man: gespierd, etc. Je bent op slag verliefd.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:43 schreef Zoet het volgende:
Geef me een Tof een D

Nee.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
stel, een ongelooflijk knappe jongeman komt onder je balkon staan. Hij is echt jouw ideale man: gespierd, etc. Je bent op slag verliefd.
En hij heeft een gitaar
en hij gaat een nummer voor je zingen...
wat blijkt?? het nummer slaat he-le-maal nergens op, hij maakt vergelijkingen met vissen in het water en het gewei van een rendier... En daarbij kan hij ABSOLUUT niet zingen...
zou je dan meteen erop afknappen?
je bent vrijgezel dan

nouja zeg, ik heb mijn best gedaan op die vraag hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef Zoet het volgende:
[..]
Nee.

Dat zou een liev gebaar zijn, dan zou ik wel moeten lachen maar ik zou het wel liev vindenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef Zoet het volgende:
[..]
Nee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |