ja, en dat is vies!quote:Op zondag 23 mei 2004 05:24 schreef Zoet het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan je eigen poep geroken?

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ja, en dat is vies!

ja, ik amuseer mequote:Op zondag 23 mei 2004 05:25 schreef nikky het volgende:
[..]
waarom kreun jij zo?

He verrdorrrriequote:Op zondag 23 mei 2004 05:29 schreef nikky het volgende:
[..]
neee wij kiezen wel

zeg, nou moet je door zo'n zoetsappig gedicht niet ineens mijn mannelijkheid in twijfel trekkenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:26 schreef nikky het volgende:
[..]
zou jij voor een geldbedrag met een man naar bed willen? ( ervanuitgaande dat je hetero bent )

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeg, nou moet je door zo'n zoetsappig gedicht niet ineens mijn mannelijkheid in twijfel trekken
voor een geldbedrag met een man naar bed?
daar ga ik vrij eerlijk in zijn
als het geldbedrag een miljoen of meer bevat zal ik, hoewel het idee mij absoluut ranzig lijkt(no offence natuurlijk), dat best doen (maarre, ik laat niks in mijn mond steken zeg maar)![]()

Zolang ie maar niet snurkt en van me afblijft welquote:Op zondag 23 mei 2004 05:26 schreef nikky het volgende:
[..]
zou jij voor een geldbedrag met een man naar bed willen? ( ervanuitgaande dat je hetero bent )

Dus wel in je kont maar niet in je mond?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeg, nou moet je door zo'n zoetsappig gedicht niet ineens mijn mannelijkheid in twijfel trekken
voor een geldbedrag met een man naar bed?
daar ga ik vrij eerlijk in zijn
als het geldbedrag een miljoen of meer bevat zal ik, hoewel het idee mij absoluut ranzig lijkt(no offence natuurlijk), dat best doen (maarre, ik laat niks in mijn mond steken zeg maar)![]()

kom zeg, het enige waar ik mijn kont voor gebruik is om te ontlasten. Als dat wordt 'bevuild' dan poep ik het gewoon eruit..quote:Op zondag 23 mei 2004 05:34 schreef Zoet het volgende:
[..]
Dus wel in je kont maar niet in je mond?
Ik dacht juist eerder andersom (als je over miljoenen praat)

als ik je drop op een onbewoond eiland en je moet kiezen tussen een grote groep geile bosnegers of een lego pakket...wat zou je kiezenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:35 schreef nikky het volgende:
ik wil een T

(Bosnegers)quote:Op zondag 23 mei 2004 05:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als ik je drop op een onbewoond eiland en je moet kiezen tussen een grote groep geile bosnegers of een lego pakket...wat zou je kiezen
[afbeelding]

doe me dan maar een zooi bosnegersquote:Op zondag 23 mei 2004 05:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als ik je drop op een onbewoond eiland en je moet kiezen tussen een grote groep geile bosnegers of een lego pakket...wat zou je kiezen
[afbeelding]

Heb je wel eens met een meisje gezoend?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef nikky het volgende:
nog een T

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef Zoet het volgende:
http://www.fancy.nl/phoru(...)ath=000B0451&depth=2

dat wil ik ook wel es wetenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef Zoet het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een meisje gezoend?

idemquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel es weten

same herequote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idem

Paint je piemol maar na.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
mag ik een paint-D?

beeld mijn eerder genoemde vraag en het antwoord van nikky uit d.m.v paintquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
mag ik een paint-D?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |