quote:Op zondag 23 mei 2004 05:19 schreef Zoet het volgende:
[..]
OMG, ik heb best een hele aan gedichtjes, maar deze is echt liev![]()

Serieusquote:Op zondag 23 mei 2004 05:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:21 schreef sir_dalord het volgende:
ach, het moet dan maar, maar het blijft een link verdorie, anders heel mijn stoere reputatie naar de knoppen
http://www.xs4all.nl/~dalord/vooruitdanmaar.JPG

dank je...quote:Op zondag 23 mei 2004 05:21 schreef Zoet het volgende:
[..]
SerieusAls mijn vriendje dat zou sturen, dan zou ik dat echt
liev
vinden
![]()
En ook best goed gevonden in zo'n korte tijd.

mijn inspiratie raakt op maar ik zal even denkenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:22 schreef Caesu het volgende:
nikky heb je nog een D?

ik ook, na die laatste D ben ik toe aan een lekkere T vraagquote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik wil wel weer een T!

maak een tekeing in maakt niet uit van alle adminsquote:Op zondag 23 mei 2004 05:22 schreef Caesu het volgende:
nikky heb je nog een D?

Is goed jongenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef Zenith4ever het volgende:
ik lurk trouwens, dus dan weten jullie dat![]()

hoe kansloos van jequote:Op zondag 23 mei 2004 05:24 schreef Caesu het volgende:
mijn inspiratie is al helemaal zoek

Heb je wel eens aan je eigen poep geroken?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik wil wel weer een T!

waarom kreun jij zo?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik wil wel weer een T!

Wanneer heb je voor het laatst iemand geholpen?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ook, na die laatste D ben ik toe aan een lekkere T vraag

zou jij voor een geldbedrag met een man naar bed willen? ( ervanuitgaande dat je hetero bent )quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ook, na die laatste D ben ik toe aan een lekkere T vraag

D ga naar het fancy forum... maak daar een ongeloofelijk jankwijferig topic aan over dat je vriendje je heeft gedissed en dat je kwaad bent en dat je die biatch wilt pakken en dat je daar m raad vraagt :')quote:Op zondag 23 mei 2004 05:26 schreef Zoet het volgende:
Ik wil ook wel kiezen tussen een T of een D.

En de T?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:28 schreef nikky het volgende:
[..]
D ga naar het fancy forum... maak daar een ongeloofelijk jankwijferig topic aan over dat je vriendje je heeft gedissed en dat je kwaad bent en dat je die biatch wilt pakken en dat je daar m raad vraagt
en post een screennie hier

vannacht nog, ik bracht vreugde en blijdschap in mijn vriendengroepquote:Op zondag 23 mei 2004 05:25 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst iemand geholpen?

neee wij kiezen welquote:Op zondag 23 mei 2004 05:28 schreef Zoet het volgende:
[..]
En de T?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |