laten we het zo zeggenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
voel je je sexueel aangetrokken tot nikky?

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen
ik zou het niet erg vinden als ik lego moest kopen bij nikky

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen
ik zou het niet erg vinden als ik lego moest kopen bij nikky

momenteel voetbal ik nietquote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef nikky het volgende:
[..]
bij welke club voetbal jij

Aan wie heb je een hekel?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
nog een nog een nog een!
een T please!

wat heb jij gedaan tijdens de gay pride in amsterdam vorig jaar?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
nog een nog een nog een!
een T please!

Wanneer heb je voor het laatst gelogen tegen een meisje en waarom?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:51 schreef HyperViper het volgende:
een T alstu

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:52 schreef nikky het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan tijdens de gay pride in amsterdam vorig jaar?

Tegen mijn ex, zeggen dat ik moe was omdat ik geen zin in sex had :') en ik was echt moe!quote:Op zondag 23 mei 2004 04:52 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gelogen tegen een meisje en waarom?

aan Pino, kutvogelquote:Op zondag 23 mei 2004 04:51 schreef Zoet het volgende:
[..]
Aan wie heb je een hekel?

wanneer heb je voor het laatst gehuild en waarom?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef Zoet het volgende:
Geef mij ook maar iets, maar wat als ik nou niet wil?
Mag ik dan niet meer posten in dit topic of mag ik 1 joker inzetten?

Dat is toch niet liegen? Dat is gewoon zeggen dat je geen zin hebt omdat je moe bentquote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tegen mijn ex, zeggen dat ik moe was omdat ik geen zin in sex haden ik was echt moet !
!

Maak een foto van jezelf, in je ondergoedquote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef Zoet het volgende:

nee je moet het doen... je kunt wel zeggen dat je niet met je gezicht op de foto wilt of naakt en dat soort dingenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef Zoet het volgende:

Eh, afgelopen donderdag, omdat ik me KUT voeldequote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef Caesu het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst gehuild en waarom?

heb er geen moeite meequote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef sir_dalord het volgende:
d's zijn zo moeilijk te verzinnen...

Het was wel degelijk liegen, want ik sprak niet de waarheid.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef Zoet het volgende:
[..]
Dat is toch niet liegen? Dat is gewoon zeggen dat je geen zin hebt omdat je moe bent

*klik* gemaakt!!quote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maak een foto van jezelf, in je ondergoed![]()

en hier plaatsen natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 04:55 schreef Zoet het volgende:
[..]
*klik* gemaakt!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |