Oke, wat een mensenkennis, daar kan ik niet tegenop.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kutsmoes, einsteijn.
Deksels.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oke, wat een mensenkennis, daar kan ik niet tegenop.
Nog wat kleding nodig?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Deksels.
nog niet geslapen, de hele avond kickboxen op eurosport gekeken, dus ben nogal gaar....quote:Op zondag 23 mei 2004 04:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een uitverhoudingsvermogen
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
nog niet geslapen, de hele avond kickboxen op eurosport gekeken, dus ben nogal gaar....
Ik zapte er ook voorbij, wat is de lol er van?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
nog niet geslapen, de hele avond kickboxen op eurosport gekeken, dus ben nogal gaar....
oh, dan lamaar...quote:Op zondag 23 mei 2004 04:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Klootzak, ik hoop dat je onder een auto komtquote:Op zondag 23 mei 2004 03:33 schreef Steijn het volgende:
Er zit sinds enkele weken een merel in onze druivenstruik, ze heeft er een nestje gebouwt. Vanochtend (zaterdag dus) was het weer zo ver er zat weer een kat onder. Likkebaardend keek hij naar de merel. Tevens begon het beest aan de struik te trekken. Ik heb normaal al een hekel aan katten maar nu ging het tuig echt te ver.
Ik storm naar buiten en ik maak een schoppende beweging richting de kat. Het fatsige Whiskasmonster was al dermate langzaam dat deze schop raak was. Een hoop gemiauw maar het beest schoot weg. Het zou me echter niets verbazen als hij overlijdt. Ik vind dat ik correct gehandeld heb. Mensen met katten moeten hun kat gewoon binnen houden.En maar huilen als er weer eens een kat is vermoord, nou ik begrijp de mensen die dat doen eigenlijk heel erg goed.
![]()
Daar is TS te schijterig voorquote:Op zondag 23 mei 2004 12:04 schreef Silencer666 het volgende:
Als je nou volgende keer de EIGENAAR van die kat schopt ipv de kat dan wordt er nog wat aan gedaan ook...
Hoe vind ik die?quote:Op zondag 23 mei 2004 12:04 schreef Silencer666 het volgende:
Als je nou volgende keer de EIGENAAR van die kat schopt ipv de kat dan wordt er nog wat aan gedaan ook...
Hang een briefje op bij de plaatselijke supermarkt met een beschrijving van de kat en de mededeling dat je deze een mooie schop hebt verkocht. Als de eigenaar het leest, vindt hij jou wel. Kijken of je de week overleeft.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoe vind ik die?
Wie is hier nu agressief?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:40 schreef leonard_jaag het volgende:
Mocht ik TS tegenkomen en zien schoppen of slaan naar een dier...
dan schop ik TS het ziekenhuis in!!
Ongeloofelijk dat mensen dieren kunnen mishandelen.. de eerste die ik zie (eigenlijk de tweede
omdat mijn overbuurman een kopstoot heeft gehad, nadat mijn zwart monstertje een trap kreeg!!)
heeft het met mij te doen.
Het zijn BTW altijd de kneuzen die hun agressie op beesten afreageren!!! Losers
En hoe denk jij dan over die merels? Je bent de dierenambulance niet waardig met zo'n reactie. Zeker een kattenliefhebber, blind voor kritiek op hun gedrag en als het dan mis gaat achteraf komen zeiken.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:57 schreef gammapooka het volgende:
Zullen we jou ff een trap verkopen ?
Medewerker Dieren Ambulance Hoorn
Katten horen binnen. Het zijn toch huisdierenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:11 schreef pitom20 het volgende:
Katten horen buiten vuile kutsteijn. Jij moet dood.![]()
Het gaat er in dit geval om dat je dat beestje een trap verkoop.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
En hoe denk jij dan over die merels? Je bent de dierenambulance niet waardig met zo'n reactie. Zeker een kattenliefhebber, blind voor kritiek op hun gedrag en als het dan mis gaat achteraf komen zeiken.![]()
Ik pats er niet mee.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:07 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Het gaat er in dit geval om dat je dat beestje een trap verkoop.
Jij staat vol trots te vertellen dat je dat beestje pijn heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |