Heb jij een penis?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
vraag jij dan eens een t-vraag!
Amour le toilette..quote:Op zondag 23 mei 2004 03:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ben benieuwd
]quote:Op zondag 23 mei 2004 03:53 schreef HyperViper het volgende:
http://website.leidenuniv.nl/~s0206032/muziek/calimero.mp3
voor nikky
ok, doe ik even beter mijn bestquote:Op zondag 23 mei 2004 03:53 schreef ActaniA het volgende:
[..]
nee en nu een fatsoenlijke t vraag
hmm lange tijd...nope sorry dan nietquote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, doe ik even beter mijn best
stel, je komt het meisje waar je vroeger heimelijk verliefd op was tegen en het klikt goed. Na een avondje uit wilt ze met je naar bed maar je hebt al een tijd lang verkering met een leuke meid.
Zou je vreemd gaan of niet? let wel, het is het meisje waar je vroeger elke nacht van droomde
goede vraag trouwensquote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, doe ik even beter mijn best
stel, je komt het meisje waar je vroeger heimelijk verliefd op was tegen en het klikt goed. Na een avondje uit wilt ze met je naar bed maar je hebt al een tijd lang verkering met een leuke meid.
Zou je vreemd gaan of niet? let wel, het is het meisje waar je vroeger elke nacht van droomde
Neem een geluidsbestandje op waarin je vertelt waarom de wereld niet zonder vogels kan!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
ik wil ook nog een D
nou ben ik het beuquote:Op zondag 23 mei 2004 03:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Neem een geluidsbestandje op waarin je vertelt waarom de wereld niet zonder vogels kan!
nou, pak die van nikky dan maar:quote:Op zondag 23 mei 2004 03:59 schreef Caesu het volgende:
doe mij eens een D dan.
hij moest toch gesteld worden, zeg maarquote:Op zondag 23 mei 2004 04:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sir_Dalord!!
momenteel verliefd?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:58 schreef defender het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, en dan heb ik graag een T
pfff, heb alleen een nog een wat serieuzere vraag:quote:Op zondag 23 mei 2004 04:02 schreef Shirley het volgende:
Ja,schiet op met die truth,ken ik naar m'n nest.
In het leven? Op zich loopt bijna alles zoals ik wil. Gelukkig? Bijna..iets schort er nog aan,maar dat komt vast ook nog wel goed.In ieder geval gelukkiger dan een tijd geleden. Ben een positief mens.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
pfff, heb alleen een nog een wat serieuzere vraag:
is alles gelopen zoals je gehoopt had? met andere woordne, ben je gelukkig?
nou, gelukkig dan maarquote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
In het leven? Op zich loopt bijna alles zoals ik wil. Gelukkig? Bijna..iets schort er nog aan,maar dat komt vast ook nog wel goed.In ieder geval gelukkiger dan een tijd geleden. Ben een positief mens.
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
In het leven? Op zich loopt bijna alles zoals ik wil. Gelukkig? Bijna..iets schort er nog aan,maar dat komt vast ook nog wel goed.In ieder geval gelukkiger dan een tijd geleden. Ben een positief mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |