Heb jij een penis?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
vraag jij dan eens een t-vraag!
Amour le toilette..quote:Op zondag 23 mei 2004 03:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ben benieuwd
]quote:Op zondag 23 mei 2004 03:53 schreef HyperViper het volgende:
http://website.leidenuniv.nl/~s0206032/muziek/calimero.mp3
voor nikky
ok, doe ik even beter mijn bestquote:Op zondag 23 mei 2004 03:53 schreef ActaniA het volgende:
[..]
nee en nu een fatsoenlijke t vraag
hmm lange tijd...nope sorry dan nietquote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, doe ik even beter mijn best
stel, je komt het meisje waar je vroeger heimelijk verliefd op was tegen en het klikt goed. Na een avondje uit wilt ze met je naar bed maar je hebt al een tijd lang verkering met een leuke meid.
Zou je vreemd gaan of niet? let wel, het is het meisje waar je vroeger elke nacht van droomde
goede vraag trouwensquote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, doe ik even beter mijn best
stel, je komt het meisje waar je vroeger heimelijk verliefd op was tegen en het klikt goed. Na een avondje uit wilt ze met je naar bed maar je hebt al een tijd lang verkering met een leuke meid.
Zou je vreemd gaan of niet? let wel, het is het meisje waar je vroeger elke nacht van droomde
Neem een geluidsbestandje op waarin je vertelt waarom de wereld niet zonder vogels kan!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
ik wil ook nog een D
nou ben ik het beuquote:Op zondag 23 mei 2004 03:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Neem een geluidsbestandje op waarin je vertelt waarom de wereld niet zonder vogels kan!
nou, pak die van nikky dan maar:quote:Op zondag 23 mei 2004 03:59 schreef Caesu het volgende:
doe mij eens een D dan.
hij moest toch gesteld worden, zeg maarquote:Op zondag 23 mei 2004 04:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sir_Dalord!!
momenteel verliefd?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:58 schreef defender het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, en dan heb ik graag een T
pfff, heb alleen een nog een wat serieuzere vraag:quote:Op zondag 23 mei 2004 04:02 schreef Shirley het volgende:
Ja,schiet op met die truth,ken ik naar m'n nest.
In het leven? Op zich loopt bijna alles zoals ik wil. Gelukkig? Bijna..iets schort er nog aan,maar dat komt vast ook nog wel goed.In ieder geval gelukkiger dan een tijd geleden. Ben een positief mens.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
pfff, heb alleen een nog een wat serieuzere vraag:
is alles gelopen zoals je gehoopt had? met andere woordne, ben je gelukkig?
nou, gelukkig dan maarquote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
In het leven? Op zich loopt bijna alles zoals ik wil. Gelukkig? Bijna..iets schort er nog aan,maar dat komt vast ook nog wel goed.In ieder geval gelukkiger dan een tijd geleden. Ben een positief mens.
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
In het leven? Op zich loopt bijna alles zoals ik wil. Gelukkig? Bijna..iets schort er nog aan,maar dat komt vast ook nog wel goed.In ieder geval gelukkiger dan een tijd geleden. Ben een positief mens.
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Neem een geluidsbestandje op waarin je vertelt waarom de wereld niet zonder vogels kan!
hij komt eraan nogsteeds aan het uploadenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, waar staat ie?
een stevig bestandje zeg maar, nikky heeft haar best erop gedaanquote:Op zondag 23 mei 2004 04:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
hij komt eraan nogsteeds aan het uploaden
Dat zekerquote:Op zondag 23 mei 2004 04:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
een stevig bestandje zeg maar, nikky heeft haar best erop gedaan![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
een stevig bestandje zeg maar, nikky heeft haar best erop gedaan![]()
heb je wel eens overspel gepleegd?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:08 schreef sir_dalord het volgende:
zijn er nog leuke t-vragen in de aanbieding?
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:15 schreef Steijn het volgende:
He nikky, je hebt een nieuw icoon. Wist je dat?
nee, ook niet eens bijna...quote:Op zondag 23 mei 2004 04:14 schreef ActaniA het volgende:
[..]
heb je wel eens overspel gepleegd?
zou je van geloof veranderen voor de liefde van je leven??quote:Op zondag 23 mei 2004 04:16 schreef Afwezig het volgende:
Ik ben ook wel in voor een beetje Truth or dareIemand nog wat te truthen ?
Als dat een voorwaarde is welquote:Op zondag 23 mei 2004 04:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zou je van geloof veranderen voor de liefde van je leven??
bijvoorbeeld, door jehova getuige te worden of joods
waarom lig jij nog niet op bed?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:18 schreef ActaniA het volgende:
truth
hij is leuk, hij is leuk..quote:Op zondag 23 mei 2004 04:16 schreef nikky het volgende:
http://website.leidenuniv.nl/~s0206032/muziek/vgels2.mp3
drentsquote:Op zondag 23 mei 2004 04:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hij is leuk, hij is leuk..
en vooral dat samenspel... je hebt het verkeerde beroep gekozen nikky![]()
oftopic
wat is het accent dat ik hoor?
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:21 schreef Steijn het volgende:
Ik lig dubbel![]()
zit doelloos te internettten en nog te weinig behoefte om te slapenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:19 schreef nikky het volgende:
[..]
waarom lig jij nog niet op bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |