maar voor geld??quote:Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kan lief zijn soms ja.
size?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:01 schreef sir_dalord het volgende:
nou, geef mij nog maar een truth zo vlak voor het slapen gaan...
normaal denk ik..quote:Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef Roönaän het volgende:
[..]
size?
je moet dus opmeten.. we willen de afmeting wetenquote:Op zondag 23 mei 2004 03:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
normaal denk ik..
ik heb tenminste geen japans meisje met kleine handjes nodig om goed voor de dag te komen![]()
hmmm, wordt moeilijk, heb alleen een meetlat van 30 cmquote:Op zondag 23 mei 2004 03:05 schreef nikky het volgende:
[..]
je moet dus opmeten.. we willen de afmeting weten
volgens mij overschat ik mensenquote:Op zondag 23 mei 2004 03:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Voor iemand die zomaar binnen komt vallen vind ik dit een nogal dubieuze uitspraak Nikky,quote:Op zondag 23 mei 2004 03:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Patser,quote:Op zondag 23 mei 2004 03:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hmmm, wordt moeilijk, heb alleen een meetlat van 30 cm
[afbeelding]
Die is van mijquote:Op zondag 23 mei 2004 03:07 schreef gelly het volgende:
Nog een D voor iemand : Open een topic in R&P waarin je totaal de weg kwijt bent omdat je vriendin je heeft verlaten voor je geestelijk gestoorde buurman in een rolstoel.
Laten we er niet omheen draaien,quote:Op zondag 23 mei 2004 03:07 schreef gelly het volgende:
Nog een D voor iemand : Open een topic in R&P waarin je totaal de weg kwijt bent omdat je vriendin je heeft verlaten voor je geestelijk gestoorde buurman in een rolstoel.
.
kreator is daar geband toch?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:07 schreef gelly het volgende:
Ja toch?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:08 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
idd, sorry
Lul niet zo dom uitj e nek joh. Truth is truth.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef laffer het volgende:
[..]
maar voor geld??
of ben je bang dat de fiscus mee leest
ik kom niet zomaar binnenvallenquote:Op zondag 23 mei 2004 03:07 schreef bolivian het volgende:
[..]
Voor iemand die zomaar binnen komt vallen vind ik dit een nogal dubieuze uitspraak Nikky,.
Mijn vriendinquote:Op zondag 23 mei 2004 03:07 schreef gelly het volgende:
ze heeft het topic ge-opend dus zij mag dat gerust vragenquote:Op zondag 23 mei 2004 03:09 schreef nikky het volgende:
[..]
ik kom niet zomaar binnenvallen
jahquote:Op zondag 23 mei 2004 03:09 schreef Roönaän het volgende:
[..]
wat een kuttopic zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |