Het juiste moment voor een schone lei lijkt mequote:Goed, ik ben inmiddels afgekoeld (Jack Spijkerman doet wonderen) en ik wil mijn visie op de man in het algemeen even nuanceren
Maar jullie mogen mij niet zo pesten hoor
ik ben al zo kwetsbaar
(
). Goed: mannen zijn best aardig en ik haat ze ook niet (zoals ik al zei bestaat mijn vriendenkring grotendeels uit mannen), maar op één of andere manier is er toch iets wat ik aanstootgevend vind aan mannen, ik weet het niet. Het gaat hier niet om mannen die ik echt ken, waarmee ik irl gesproken heb, maar vooral mannen die op internet heel stoer doen. Willen cyberseksen enzo. Tja, en aangezien Fok! ook internet is, waren mijn generalisaties wellicht niet helemaal terecht
Dus misschien moet ik me toch maar bedenken dat er onder dat macho gedrag een piepklein hartje zit
Maar goed, ik begon deze mail met het exploreren van de weerzin van lesbo's tegen bi-vrouwen en het ontaardde in een felle discussie tussen de seksen (of beter: tussen mij en de man).
Als er nog mensen zijn die iets aardigs over mij te zeggen hebben, kunnen ze dat doen (), maar ik vind dat we elkaar nu wel genoeg afgezeken hebben
Dus, als je nog iets te melden hebt over het onderwerp waarom het allemaal begonnen is, zeg het dan nu, of zwijg voor altijd!
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:58 schreef DarkElf het volgende:
en gevatte one liners hebben we er al genoeg van op fok, dus
Bi-seksuele vrouwen worden minder serieus genomen denk ik ja. Ik ben zelf bi en merk gewoon dat mensen het niet (willen) snappen, je valt toch óf op mannen óf op vrouwen? Nee dus...Altijd als mensen het vragen en ik antwoord geef krijg je een reactie van 'ja ha ha geef nou gewoon toe dat je lesbisch bent' of 'zeg dan gewoon dat je alles wil en sex-obsessed bent'. Heel fijn...bovendien willen lesbische vrouwen niks met je beginnen omdat ze denken dat ze puur een uitprobeersel zijn en willen mannen niks omdat ze bang zijn door een vrouw verslagen te worden. Ik snap het echt niet. Want als ik verliefd ben, op man of vrouw, dan ben ik toch ook gewoon écht verliefd, dan denk ik niet van shit ze heeft geen pik of fuck hij heeft geen borsten. Ik ben dan verliefd op die persoon, om wat hij/zij is zonder daarbij aan het andere geslacht te denken. Dat is toch niet zo moeilijk om te geloven?quote:Op zondag 23 mei 2004 10:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet of lesbische vrouwen minder serieus worden genomen. Die indruk heb ik tenminste niet. Wel heb ik de indruk dat biseksuele vrouwen weinig serieus worden genomen ("ze snoepen van twee walletjes"), maar volgens mij is die weerzin er niet tegen lesbische vrouwen
ehm, is dit een beetje duidelijk? Ik kom net uit bed, dus ik kan nog niet zo goed formuleren
Natuurlijk, voor jezelf is deze situatie erg duidelijk, je weet dat je verliefd wordt op een persoon en niet op het geslacht dat erbij komt kijken. Het is echter niet een probleem op persoonlijk niveau. Nadat je voor jezelf heb geaccepteerd dat je voorkeur uitgaat naar een leuke partner, en niet naar het geslacht daarvan heb je de persoonlijke demonen uit de weg geruimd.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:25 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
Bi-seksuele vrouwen worden minder serieus genomen denk ik ja. ............. <knip in verhaal>. .........Ik ben dan verliefd op die persoon, om wat hij/zij is zonder daarbij aan het andere geslacht te denken. Dat is toch niet zo moeilijk om te geloven?
Dat tegenwoordig elke breezerslet die een keer gekust heeft met een meisje zichzelf "bi" noemt helpt waarschijnlijk niet echt mee met het serieus nemen van biseksuele vrouwen...quote:Op zondag 23 mei 2004 10:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet of lesbische vrouwen minder serieus worden genomen. Die indruk heb ik tenminste niet. Wel heb ik de indruk dat biseksuele vrouwen weinig serieus worden genomen ("ze snoepen van twee walletjes"), maar volgens mij is die weerzin er niet tegen lesbische vrouwen
Is dat zo?quote:Op zondag 23 mei 2004 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat tegenwoordig elke breezerslet die een keer gekust heeft met een meisje zichzelf "bi" noemt helpt waarschijnlijk niet echt mee met het serieus nemen van biseksuele vrouwen...
Wat een gelul!quote:Op zondag 23 mei 2004 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat tegenwoordig elke breezerslet die een keer gekust heeft met een meisje zichzelf "bi" noemt helpt waarschijnlijk niet echt mee met het serieus nemen van biseksuele vrouwen...
quote:Leef en laat leven. Zoen en laat zoenen!
leuk gezegdquote:Op zondag 23 mei 2004 13:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leef en laat leven. Zoen en laat zoenen!![]()
Ik voel me aangevallen als ik de indruk heb dat ik slechts een uitprobeersel ben en die indruk heb ik helaas heel vaak bij bi-vrouwen. Wat ook mee speelt is dat ik me niet kan voorstellen dat iemand seksuele gevoelens kan hebben voor een man. Ik zie mannen als vrienden, en terwijl ze bij mij soms staan te trillen op hun benen (zoals ik bij sommige vrouwen hebquote:En voel je toch niet zo aangevallen als anderen hun grenzen verkennen.![]()
Een keer zoenen met iemand en daar verder geen relatie of diepgaande gevoelens bij hebben, is niet specifiek gebonden aan een bi/lesbische combinatie. Dat gebeurt ook onder heterozoeners. De één heeft meer verwachtingen/hoop, en de ander ziet eea als slechts een avondje vermaak. Lees de topics er hier maar op na.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me aangevallen als ik de indruk heb dat ik slechts een uitprobeersel ben en die indruk heb ik helaas heel vaak bij bi-vrouwen.
Wellicht vergelijkbaar (qua walging) met het feit dat ik niet wil zoenen met mijn allerliefste als hij net kaas heeft gegeten?quote:Wat ook mee speelt is dat ik me niet kan voorstellen dat iemand seksuele gevoelens kan hebben voor een man.
Dit vind ik dus onzin. Sexuele gevoelens zijn er in allerlei gradaties. Hetero- en homosexuele mensen zijn niet zo zwart/wit ingedeeld (met als enige grijstint de 'echte' bi-vrouwen/mannen). Ik denk dat het een continuüm is, met aan de ene pool puur hetero en aan de andere pool puur homo.quote:Het is jammer voor de echte bi-vrouwen dat 'neppers' hen te schande maken, maar ja, zo is dat ook met homo's. Gay parade homo's met handtasjes en potten met tuinbroeken en opgeschoren haar zorgen ook voor een stereotype beeld van ALLE homo's/potten.
Ik heb wel meer gezegd in dit topic wat jij nu ook zegt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:20 schreef Krullie het volgende:
Zoals iemand Moonah voor mij al zei; Zoenen en laten zoenen.
En dit is belangrijk in het kader van de discussie omdat....?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:56 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ben ook les, maar dat is algemeen bekend op heel het forum dacht ik
Zeg, ik zeg toch ook niet dat ze dat niet mogenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Waarom zou een 'breezerslet' niet met een meisje mogen zoenen? Of sowieso, waarom zou het zoenen met iemand van hetzelfde geslacht slechts voorbehouden zijn aan 'echte' bi-mensen, of (volgens Viking) alleen aan lesbiënnes?
Ik geloof serieus dat ze er plezier van hebben, maar dat maakt je nog niet meteen bi...quote:Moet je per sé heavy sex hebben voordat dergelijke sexuele gevoelens serieus genomen mogen worden?
Ik geef de beestjes het liefst de juiste naam, dus heteroseksuele pubers die wat experimenteren noem ik niet bi...quote:Wat maakt het uit wat voor naam het beestje heeft. Leef en laat leven. Zoen en laat zoenen!
Voel ik me aangevallen door zoenende vrouwenquote:En voel je toch niet zo aangevallen als anderen hun grenzen verkennen.![]()
nee dat is het nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit is belangrijk in het kader van de discussie omdat....?
Ik vind biseksualiteit juist beter te begrijpen dan homoseksualiteit. Bij biseksualiteit richt je je op een extra groep (uitbreiding dus) terwijl je bij homoseksualiteit én een nieuwe groep uitkiest én de oude groep (andere geslacht) schrapt. Dat kost me meer moeite om me in in te leven.quote:Homosexualiteit is iets wat door veel mensen niet gegrepen wordt, laat staan bisexualiteit.
dat herken ik absoluut.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:50 schreef Foxxy het volgende:
Wow! Een deel twee!
Lesbische vrouwen worden minder serieus genomen (doordat er bi-vrouwen zijn)? Ik vind van niet. Wat ik wel merkte was dat ikzelf niet serieus werd genomen omdat ik 'nog maar' 17 ben en dan al ervoor uitkom dat ik lesbisch ben. Mensen denken dan dat het een fase is (vooral mijn ouders).
Ik vind het wel jammer dat er veel meisjes zijn die zich al snel 'bi' noemen omdat ze het wel interessant vinden staan. Ik heb het zelf nogal moeilijk gehad met mijn geaardheid in het begin en daarom snap ik niet zo goed dat iemand zomaar kan roepen dat ze bi is. Denkend aan het gezeik dat ik heb gehad..
Volgens mij zitten jouw ouders heel erg in de ontkenningsfase, lijkt me best kut voor je...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:03 schreef Viking84 het volgende:
En dan moest je m'n ouders nog eens hebben met hun ideale schoonzoon-verhalen.
Ze denken nog steeds dat het een fase is, dat ik door een verkeerde ervaring met een man op het mannelijk geslacht ben afgeknapt, maar ik werd pas seksueel actief op m'n 17e en mijn gevoelens voor vrouwen waren er al veel langer, dus er valt geen verband te bespeuren tussen 'afknappen op mannen' en 'op vrouwen vallen' (in mijn geval dan).
Dat is gewoon echt een domme opmerking, als je zo gaat denken zou dus iedereen eerst zowel met een man als een vrouw moeten seksen en dan pas zou je weten of je homo/hetero/bi bent?quote:Een opmerking die ik echt HEEL VAAK gehoord heb, toen ik een jaar of 15 was, is: "heb je wel eens seks gehad met een vrouw?". "Nee". "Nou, hoe weet je dan dat je lesbisch bent?".
Volgens mij ben jij een heftig sexbeest, wat gefrustreert is als jze een blauwtje loopt.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:49 schreef Viking84 het volgende:Ik voel me aangevallen als ik de indruk heb dat ik slechts een uitprobeersel ben en die indruk heb ik helaas heel vaak bij bi-vrouwen. Wat ook mee speelt is dat ik me niet kan voorstellen dat iemand seksuele gevoelens kan hebben voor een man. Ik zie mannen als vrienden, en terwijl ze bij mij soms staan te trillen op hun benen (zoals ik bij sommige vrouwen heb), doe ik altijd heel cool en relaxed tegen hen. Dus ja, bi is toch weer een heel ander wereldje. Het is jammer voor de echte bi-vrouwen dat 'neppers' hen te schande maken, maar ja, zo is dat ook met homo's. Gay parade homo's met handtasjes en potten met tuinbroeken en opgeschoren haar zorgen ook voor een stereotype beeld van ALLE homo's/potten.
Overigens, zie mijn avatar voor een man waar ik wél mee zou willen knuffelen![]()
nee, geen heftig sexbeestquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:06 schreef Lammie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heftig sexbeest, wat gefrustreert is als jze een blauwtje loopt.
Heb je weleens een vaste vriendin gehad, of ben je nog steeds aan het uitproberen met je cybersex verhalen.
Dat vind ik dus ook zo jammer: je wordt anders behandeld. Je krijgt altijd een voorkeursbehandeling: er is wat anders aan jou, dus word je ook anders behandeld. Mensen vinden je opeens interessant omdat je lesbisch bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik wel vervelend vind, is dat veel mensen liefde tussen twee vrouwen (of twee mannen, zo gij wilt) direct associeren met seks. Net alsof twee vrouwen geen volwaardige relatie kunnen hebben samen, geen emotionele band.
Een opmerking die ik echt HEEL VAAK gehoord heb, toen ik een jaar of 15 was, is: "heb je wel eens seks gehad met een vrouw?". "Nee". "Nou, hoe weet je dan dat je lesbisch bent?". Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat dat een gevoel van binnen is! Wie heeft dit soort reacties ook gehad?
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, geen heftig sexbeest
joh je bent een sensatie!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:08 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo jammer: je wordt anders behandeld. Je krijgt altijd een voorkeursbehandeling: er is wat anders aan jou, dus word je ook anders behandeld. Mensen vinden je opeens interessant omdat je lesbisch bent.Iedereen wist meteen wie ik was een paar maanden terug op school.
Ik krijg juist vaak de vraag: "Heb je het wel eens met een man gedaan?" En dan zeg ik: "nee". Dan is het meteen van: "Wil je dat dan niet?" of "Hoe weet je dan dat je lesbisch bent?"
Zucht!
[..]
speel t spel nou ff meequote:Niet?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
joh je bent een sensatie!
[..]
speel t spel nou ff mee
Ik zou dan iets terugketsen van; (als het een man in, anders verander je het natuurlijk)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:08 schreef Foxxy het volgende:
Ik krijg juist vaak de vraag: "Heb je het wel eens met een man gedaan?" En dan zeg ik: "nee". Dan is het meteen van: "Wil je dat dan niet?" of "Hoe weet je dan dat je lesbisch bent?"
Precies, dat wordt dan ook alleen door bekrompen mensen gezegd!quote:Op zondag 13 juni 2004 02:24 schreef Krullie het volgende:
[..]
Ik zou dan iets terugketsen van; (als het een man in, anders verander je het natuurlijk)
"Hoe weet je dat je een man wil zijn en geen vrouw? Je kan je toch ook om laten bouwen en een maandje in een jurk rondlopen? Nee? Maar hoe weet je dat nou als je het niet probeert?"![]()
Sommige mensen kunnen zich gewoon niet inleven in anderen, en snappen niet waarom niet iedereen is zoals zij zijn. Helaas.
Als jij "cyberseksen" daar aan koppelt kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er veel mannen op jou irl zullen afstappen.quote:Goed: mannen zijn best aardig en ik haat ze ook niet (zoals ik al zei bestaat mijn vriendenkring grotendeels uit mannen), maar op één of andere manier is er toch iets wat ik aanstootgevend vind aan mannen, ik weet het niet. Het gaat hier niet om mannen die ik echt ken, waarmee ik irl gesproken heb, maar vooral mannen die op internet heel stoer doen. Willen cyberseksen enzo.
Als je zoiets doet of wilt, als vrouw, dan wordt je wel meteen bi genoemd door iedereen. In SEX heb ik ooit een keer gezegd dat ik hetero ben, maar dat ik wel nieuwsgierig ben. Valt meteen de helft over je heen met de mededeling dat je niet moet ontkennen dat je bi bent, dat het niet is om je voor te schamen. Ja dat snap ik ook wel, dat het geen reden tot schaamte is! Maar sorry, ik wil geen relatie met een vrouw, dan ben ik toch zeker hetero?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:05 schreef Passione het volgende:
[..]
Als jij "cyberseksen" daar aan koppelt kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er veel mannen op jou irl zullen afstappen.
Verder, de helft van de bi-sexuelen geloof ik geen snars van. Zoals al eerder werd gezegd, het zijn vaak van die 16 - 17 jarige trutjes met hun acties jongens denken te versieren. En om mij heen hoor ik vaak genoeg dat een meid is geweest die met een andere meid in bed is beland, tja.. dan is het voor mij geen bi-sexueel, maar gewoon een geile donder die kaal als kanon een keer iets wilde proberen wat ze heeft gezien op TV.
Ik ben het helemaal met je eens! Aan mij werd ook gevraagd of ik het niet om de aandacht deed enzo. Dit denk ik omdat er zoveel meisjes zijn die het echt doen om de aandacht. Ik voel me dan weer beledigd, want wie wil in godsnaam al dat gezeik (ouders, buitenwereld) vrijwillig over zich heen krijgen?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:19 schreef innovative het volgende:
[..]
Bi of lesbi is inmiddels een stigma, mode geworden. Ik kan me er vreselijk aan ergeren. Ik vind het een belediging voor de echte bi's en lesbi's dat ineens iedere vrouw zichzelf erg interessant vindt omdat ze ook een vrouw durft te zoenen. Op die manier worden de échte (les)bi's met een schuin oog aangekeken, en wordt iedereen ineens een heel stuk minder tollerant. Want "het is toch maar nep en verzonnen". Geen ontwikkeling die ik aanmoedig.
Het is voor hetero's ook interessant, het is namelijk anders, en aangezien de mens van nature nieuwsgierig is... En daar heb je meteen je verklaring waarom zo veel meisjes beweren dat ze bi zijn, ze denken dat het ze interessant maakt.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef Foxxy het volgende:
Er zijn daadwerkelijk mensen die je opeens interessant vinden zoals ik al zei in deel 1 van dit topic. Het is net alsof lesbisch een of andere talent is dat je hebt, waar mensen je om bewonderen!
Ja, dat snap ik. Alleen snap ik niet dat ze al dat gezeik er voor over hebben..quote:Op maandag 14 juni 2004 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is voor hetero's ook interessant, het is namelijk anders, en aangezien de mens van nature nieuwsgierig is... En daar heb je meteen je verklaring waarom zo veel meisjes beweren dat ze bi zijn, ze denken dat het ze interessant maakt.
Het levert ze geen gezeik op eigenlijk. Tegenover je ouders en familie ed. hoef je niet uit de kast te komen, je houdt een relatie met een jongen en ze zien toch niet wat je uitvreet als je uit gaat. En tegenover vrienden hoef je je al helemaal niet te verantwoorden, want die zien het vaak als stoer of geil, moedigen het vaak zelfs aan.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:21 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Alleen snap ik niet dat ze al dat gezeik er voor over hebben..
Ken je het woordje "geil"?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef Foxxy het volgende:
Het is net alsof lesbisch een of andere talent is dat je hebt, waar mensen je om bewonderen!
Dat ken ik zeker ja..quote:Op maandag 14 juni 2004 12:13 schreef Passione het volgende:
[..]
Ken je het woordje "geil"?
Nou ja, op een gegeven moment weet iedereen in je omgeving het wel, wordt het vanzelf minder. Even doorbijten dusquote:Op maandag 14 juni 2004 12:40 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Dat ken ik zeker ja..![]()
Maarrrr, ik doelde niet op de jongens die het helemaal geweldig vinden dat je met een vrouw sekst, maar meer op de bekenden die je in de trein of stad tegenkomt (die er net achter zijn dat ik lesbisch ben) en die dan zeggen van: "Hey...euh..hey, jij bent toch lesbisch?" Ik ga toch ook niet tegen iedere hetero zeggen " Hey! Jij bent toch hetero?"
Wow..11! Wat mannen betreft ben ik er wel aardig over uit denk ik. Er zijn zat leuke mannen, maar ik word niet verliefd op ze.. Zo kun je wel bepalen of je nu bi of lesbisch bent..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:17 schreef Maeghan het volgende:
En ik ben me ervan bewust dat ik op vrouwen val sinds m'n elfde, en eigenlijk wist ik het eerder ook wel, alleen had ik er nooit bij stil gestaan... K heb er echt heel veel moeite mee gehad, en eigenlijk nog steeds wel. Ik weet ook echt niet of ik nu wel of niet op mannen val. Daar twijfel ik enorm over, en als ik denk dat ik eruit ben gebeurt er wel weer wat waardoor ik weer ga twijfelen.
Nah, echt geil word ik er ook niet van.. Heb met nogal wat jongens gezoend, maar als ik dat vergelijk met t zoenen met een meisje, dan merk ik er bij die jongens niets bij voelde.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:16 schreef Passione het volgende:
Maar kun je wel geil van ze worden dan? Of heb je weleens geflirt en dergelijke met mannen? Ik bedoel, dat kan met gemak zonder verliefdheid...
Dan zal ik me er als heteroseksuele man weer eens mee komen bemoeien!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef marsterretje het volgende:
Jeej, het is een echt lesbo-slowchat topic geworden!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef marsterretje het volgende:
Jeej, het is een echt lesbo-slowchat topic geworden!
Dat snap ik dan weer niet. Ik zou, als hetero zijnde, uberhaupt niet met een gast zoenen. Laat staan met "nogal wat". En als hetero zijnde zou ik ook niets voelen bij een lelijke meid trouwens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:26 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Nah, echt geil word ik er ook niet van.. Heb met nogal wat jongens gezoend, maar als ik dat vergelijk met t zoenen met een meisje, dan merk ik er bij die jongens niets bij voelde.
Ik snap dat welquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:33 schreef Passione het volgende:
Dat snap ik dan weer niet. Ik zou, als hetero zijnde, uberhaupt niet met een gast zoenen. Laat staan met "nogal wat". En als hetero zijnde zou ik ook niets voelen bij een lelijke meid trouwens.
Ik ben ook niet hetero! Maar ieder persoon gaat ervanuit dat hij/zij hetero is. Dus zoende ik maar met jongens, al voelde ik er weinig tot niks bij. Tot ik een keer met een meisje zoende. En geloof me dam merrk je meteen wat je bent!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:33 schreef Passione het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Ik zou, als hetero zijnde, uberhaupt niet met een gast zoenen. Laat staan met "nogal wat". En als hetero zijnde zou ik ook niets voelen bij een lelijke meid trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |