abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2004 @ 13:01:18 #26
23152 Lucille
Smartass
pi_19510583
Ja doen
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 30 mei 2004 @ 13:28:28 #27
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19511089
Leuk! Dan gaan jullie zeker winnen! Wel 'vergeten' te zeggen dat je reiservaring hebt natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 30 mei 2004 @ 15:35:07 #28
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19513627
Hahaha, dat lijkt me wel een goede!
Reiservaring: Praktisch geen. Ben tot mn 24e jaarlijks met mijn ouders meegeweest naar de camping en pas daarna durfde ik het aan om een weekendje te gaan kamperen in Belgie.
Zoiets?
pi_19513973
Mag ik eerlijk bekennen dat ik dat hele programma nog nooit gezien heb?

Vanavond Nederland 3, 23.27-0.07, VPRO: On the edge of the wordl.
7-delige serie alternatieve reisprogramma's. De Denen Thomas en Mikael trekken erop uit met de digitale camera. Afl. 1: Nieuw Guinea.

Alsdus de VPRO-gids

Ook nog nooit gezien, maar klinkt wel leuk
  zondag 30 mei 2004 @ 16:09:24 #30
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19514294
Dino!! Jij cultuurbarbaar!!!
Dat VPRO programma klinkt wel leuk, alleen een beetje een rottijdstip!
Nouja, misschien blijf ik er wel wakker voor!
  zondag 30 mei 2004 @ 16:24:39 #31
23152 Lucille
Smartass
pi_19514596
Vanavond op NET5, 20:30-21:40 Making of Peking Express

In deze speciale aflevering een kijkje achter de schermen van dit unieke programma. Want niet alleen de deelnemers kwamen tijdens de opnames voor de nodige ontberingen te staan. Ook het productieteam had het geregeld zwaar te verduren.
pi_19514754
Zoals de vier peperdure terreinwagens die bij een grens in beslag werden genomen, en nu door de geheime dienst van één of ander obscuur ex-sovjet staatje gebruikt worden

For the record. Idols had ik ook nog nooit gezien, tot de meeting bij Lucille
  zondag 30 mei 2004 @ 17:44:13 #33
23152 Lucille
Smartass
pi_19516463
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
For the record. Idols had ik ook nog nooit gezien, tot de meeting bij Lucille
Ik ook niet
pi_19526562
quote:
Op zondag 30 mei 2004 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Zullen we ons opgeven??
Deal!
pi_19526683
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Vanavond Nederland 3, 23.27-0.07, VPRO: On the edge of the wordl.
7-delige serie alternatieve reisprogramma's. De Denen Thomas en Mikael trekken erop uit met de digitale camera. Afl. 1: Nieuw Guinea.
Net gezien en: mijn hemel, waar zijn ze aan begonnen.

In deze eerste aflevering zijn ze de jungle ingetrokken met zeven dragers en een gids die nog nooit in dit gebied geweest is. Ze gaan naar een gebied waar nog steeds praktiserende kannibalen wonen die nog nooit een blanke hebben gezien.

De aflevering eindigde toen vijf van de dragers gevlucht bleken te zijn, omdat ze het niet verder aandurfden. Met de tenten. En met het grootste deel van het eten.

Fascinerend om te zien, maar niet aan te raden. In een vooruitblik op de volgende aflevering zag je één van de twee vertellen, kennelijk in een kannibalendorpje, dat-ie nog nooit in z'n leven zo bang was geweest en er alles wat ie had voor over zou hebben als ze 'm zouden laten gaan. Gezellig!
  maandag 31 mei 2004 @ 11:32:50 #36
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19530901
Een gids die er nog nooit geweest is? Dat is echt stom als je de jungle in gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_19534151
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je het naar je zin gehad Case_??
En heb je de astronaut nog gevonden op de kerk in Salamanca??
Jazeker heb ik het naar mijn zin gehad. Ik kijk terug op een geslaagde vakantie. Morgen weer werken...
En die astrounaut heb ik gezien. En de kikker trouwens ook. Allemaal grappige dingen.
pi_19538796
quote:
Op maandag 31 mei 2004 11:32 schreef YPPY het volgende:
Een gids die er nog nooit geweest is? Dat is echt stom als je de jungle in gaat.
Mja, maar het gebied is zo onbekend dat er uberhaupt geen gids was te vinden die er geweest was. Er was er wel eentje die dat beweerde, maar die bleek te liegen.
  maandag 31 mei 2004 @ 17:15:32 #39
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19539141
Wordt het programma nog herhaald ook toevallig??
Ik heb het gister niet gezien!
  maandag 31 mei 2004 @ 17:20:39 #40
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19539297
Ze willen trouwens maar 3 dingen weten van Peking Express:
* Wat is de naam van de persoon met wie je een duo wilt vormen?
* Wat is jullie relatie tot elkaar?
* Waarom moeten we jullie, volgens jou, als duo meenemen op dit avontuur?

Nou, die eerste 2 is niet zo moeilijk, maar verzin eens wat leuks voor die laatste??
pi_19539576
Ehm... KIOT.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2004 17:29:52 ]
  maandag 31 mei 2004 @ 17:47:33 #42
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19540057
Jullie zijn twee totaal verschillende personen hebben jullie gemerkt hier (beetje overdrijven natuurlijk), ook irl bleek dat jullie weinig overeenkomsten hebben. Dat is jullie kracht, jullie vullen elkaar erg goed aan. Wat de een niet weet of kan, doet de ander wel. Zoiets? Jullie verschillende persoonlijkheden kunnen botsen, wat goed is voor de kijkcijfers.
*OUD heilige*
pi_19540094
k_man als een publiekstrekker voor het volgend seizoen, ik zie het wel zitten.
pi_19552684
En toen was het 1 juni...

Hoi allemaal
Ik ga jullie weer een paar daagjes vervelen

En als ik uitgeslapen ben alles weer lekker bijlezen... heb weer heel wat gemist zie ik wel... K_Man in Parijs, Liejannuh in Istanbul en Rome (bedankt voor de tips, heb er erg veel aan ), BHFH een nieuwe job in Belgie, Hik een nieuwe lover? Ik ben gisteren laat thuisgekomen en heb vandaag héérlijk de hele dag in bed gelegen, en vanavond kwam een paar uurtjes langs en hebben we lekker gewandeld in de Drunense duinen. Ik zit tijdelijk in de kamer van mijn beste vriendinnetje en heb een boek van 600 blz gevonden dat ik van plan ben om deze week helemaal uit te lezen.... Mmmmmm En nu slapen
  dinsdag 1 juni 2004 @ 07:34:33 #45
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19553867
Succes met bijslapen Vogue!

Ik begin hier een lichtelijk ochtendhumeur te ontwikkelen!
Had mn pasje niet bij me en dus kan ik dan het gebouw niet in. Gelukkig kon ik wel de fietsenkelder in, want er reed iemand vlak voor me. Alleen wilde de portier de deur naar het gebouw in de fietsenkelder niet open doen voor me en moest ik omlopen. Regels zijn regels.
Nu kan ik best tegen regels, maar niet als iedereen vand e bewaking me zo ongeveer kent (ben EHBO'er hier) en ook niet om kwart over 7 's ochtends!!!!!!!
Het heeft me ongeveer 10 minuten gekost om binnen te komen. Daar word je toch niet vrolijk van, zo 's ochtends vroeg?????
Dus nu ga ik lekker met mn deur dicht zitten allemaal dingen doen ofzo. Weet alleen nog niet wat!
pi_19561729
Wat een zielig verhaal Liejannuh.
Beetje stom dat ze je wel kennen en toch niet doorlaten.

Oh ja, straks gaan we door de magische grens van 100.000 posts in TRV.
We zijn volwassen geworden vandaag.
pi_19565803
quote:
Op maandag 31 mei 2004 17:48 schreef Lucille het volgende:
k_man als een publiekstrekker voor het volgend seizoen, ik zie het wel zitten.
De nieuwe Reinier.
pi_19565830
quote:
Op maandag 31 mei 2004 17:47 schreef YPPY het volgende:
Jullie zijn twee totaal verschillende personen hebben jullie gemerkt hier (beetje overdrijven natuurlijk), ook irl bleek dat jullie weinig overeenkomsten hebben. Dat is jullie kracht, jullie vullen elkaar erg goed aan. Wat de een niet weet of kan, doet de ander wel. Zoiets? Jullie verschillende persoonlijkheden kunnen botsen, wat goed is voor de kijkcijfers.
Jah, klinkt best OK. Alleen zijn we wel zo verschillend?
pi_19566095
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:10 schreef k_man het volgende:

[..]

De nieuwe Reinier.
Pcies
pi_19566587
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Jah, klinkt best OK. Alleen zijn we wel zo verschillend?
In veel opzichten wel denk ik. Hmm, altijd lastig om dan precies aan te geven wat dan de verschillen zijn.
Ik denk dat Liejannuh eerder zou overleggen om beslissingen te nemen (en dus met een opsomming van mogelijkheden komt), terwijl jij denk ik meteen met de argumenten komt waarom een bepaalde beslissing moet worden genomen. Niet dat de een beter of slechter is, maar tis een andere manier van benaderen.
Liejannuh is ook een stuk expressiever. En hoewel ik het mis kan hebben denk ik ook dat jij meer waarde hecht tijdens het reizen aan comfort, vooral qua slaapgelegenheid/onderdak.
Overeenkomsten zijn er natuurlijk ook (het reizen an sich natuurlijk en de behoefte om naar gebieden te gaan die nog niet platgetreden zijn).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')