quote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
IK heb geen betalingsbewijs.
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Met andere woorden, je hebt het geld via de post naar hem opgestuurd?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
jij bent hard genaaid zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:18 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef Soldier2000 het volgende:
lol ik krijg een mail van hem:
I didn't block you..i'm not using AIM...I'm away in south america right now on vacation for about 4 months...hope everything is well...take care...have a nice summer
Wat ik ga doen, ik weet het echt niet.
4 maanden lol!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef Soldier2000 het volgende:
lol ik krijg een mail van hem:
I didn't block you..i'm not using AIM...I'm away in south america right now on vacation for about 4 months...hope everything is well...take care...have a nice summer
Wat ik ga doen, ik weet het echt niet.
Op soldier2000 zijn kosten. Maar er zijn een hoop misselijke lui op deze wereld. Ik zou het erg lullig vinden om dit bij iemand te doen al ken je hem helemaal niet. Trouwens, al was alles in goede conditie dan zou ik nog boos zijn als ik 50 dollar meer aan verzendkosten had betaald dan nodig was. Sommige mensenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:15 schreef Nachtdier het volgende:
Zal wel aan de pizza zitten...
Dat weet ie nu onderhand wel dat ie oliedom is geweest. Maar als je echt graag iets wilt hebben en je hebt er lang op gewacht en helemaal laten overkomen uit Amerika dan is dit echt enorm zuur. Ik zou me helemaal gek balen. Alleen dat TS hem meteen positieve beoordeling gaf en great buyer would buy again from him bla bla NAdat hij erachter kwam dat hij 50 dollar meer dokte dan afgesproken was vind ik echt de doodsteek. Hoe stom kan je zijnquote:Op maandag 24 mei 2004 20:18 schreef Roellio het volgende:
Jij bent best wel dom.
nee hoezo?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef MikeyMo het volgende:
is er al opgemerkt dat het een beetje een domme actie van de TS is geweest
ja wel, maar hij heeft er alles aan gedaan om "genaaid" te wordenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er echt niemand met medelijden en zo?
De FBI heeft wel betere dingen te doen dan domme internet users helpen.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Klopt ik heb er echt alles aan gedaan om genaaid te worden, en dat heeft hij dus ook gedaan.
Ik ben nog steeds aan het wachten op een reaktie van ebay, en heb net :https://tips.fbi.gov/ gemailed.
Maar liefje, het heeft misschien niet veel nut...maar ga je enthousiaste feedback nou es wat updatequote:Op maandag 24 mei 2004 21:54 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee nu helemaal neits doen, daar schiet ik zeker iets mee op.
quote:Best Buy Ever Shipped To THE NETHERLANDS, WILL BUY MORE #1 WorldWide Seller
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |