ja hoor die zijn er wel degelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:43 schreef ENoz het volgende:
Hey, ik heb net nog ff een search gedaan op dit forum maar ik kan er niks over vinden.
Maar is het mogelijk om op en of andere manier een alcohol blaastest te omzeilen ?? Ik drink eerlijk waar nooit als ik rijd maar ik verveelde me en was nieuwsgierig. (misschien kan het ooit van pas komen)
thx
nee die moet je HIER postenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:58 schreef Wolter het volgende:
8 mm?
Ik geloof er niks van. Waar heb je die info vandaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:09 schreef paullo het volgende:
Laten we even voorop stellen dat met alcohol op rijden gewoon fout is,
maar er zijn "tabletten" op de markt die je inneemt en dan kan je blazen als je teveel op hebt, en niks duid erop dat je te veel gedronken hebt.
Deze zijn getest en het werkt ook echt. Ze kosten geloof ik 25 euro ofzo.
Jaaa! Was een x op tv. een Australische jongen en een NL meisje die beiden didgeridooden (ofzo) hadden ze voor een test een stuk of wat pilsjes gevoerd. Door de adem/blaastechniek gaf de blaastest 4 van de 5 x de P (das nuchter) aanquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:01 schreef teig het volgende:
heb ook eens gehoord dat wannner je veel didgeridood dat dan die manier van blazen ook geen alcohol aangeeft. Maar weet niet of dat echt werkt!
een niet bestaand werkwoord van didgeridoo. En wat dat is:quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef MaRySe het volgende:
wat is didgerdood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |