Mooie posting, zijn liefde voor zijn meubels is duidelijk zichtbaar, erg leukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:45 schreef ook_gek het volgende:
Oke wat foto,s van de dingen die ik dan leuk vind
We weten niet hoe oud deze stoel is. Maar hij is gewoon mooi. Ik krijg er een kasteel idee bij
Ik ben gek op dit handwerk. Met alle liefde gemaakt. Stoel komt ergens uit engeland.
Hier zie je dat ze gewoon een stuk uit de tafel gehaald hebben. En die weer met iets anders ogevuld hebben. Ook dit weer handwerk
Dit is een deken kist die we in de gang hebben staan. Die zit helemaal vol met schoenen
Ook dit weer handwerk. En zit veel werk in
Dit de scharnieren van de deken kist. Ook dit weer met de hand gesmeden
Dit is een poot van de monniken tafel. Je ziet het niet heel duidelijk. Maar ook weer hier prachtig hand werk.
Ouwe foto van de monniken tafel
En een grote foto van m,n tafel. EN ja het stof is er nu af
de kleding kast waar ik het over had
Die zwarte randen zijn sier randen. En ook deze weer met de hand gemaakt
Nah, ik vind dat juist niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:47 schreef DuchessX het volgende:
Bij deze nogmaals ook_gek's posting:
[foto's van zijn diverse meubelen]
Mooie posting, zijn liefde voor zijn meubels is duidelijk zichtbaar, erg leuk
quote:Op zondag 23 mei 2004 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat juist niet.
Best oké meubels ook_gek, vooral die kledingkast en de tafel vind ik wel mooi.
Maar mijn hemel, besteed ook een beetje aandacht aan hóe ze in je interieur staan.
Bv zo'n matje onder die kist, of al die spelletjes onder de kast. En dan dat enorme plasmascherm op die tafel, met al die kabels er achter. Dat doet imo afbreuk aan de sfeer en schoonheid van je oude meubels. Jammer!
Verder leuk topic! Ben altijd wel nieuwsgierig naar het interieur achter den mens!
Heb je ook een openhaard?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:42 schreef Moonah het volgende:
Oh, en mochten jullie nieuwsgierig zijn naar míjn interieur...
Bij deze mijn lievelingsmeubel.
Een feauteuil die ik van mijn oom heb gekregen. Stad en land afgezocht naar de juiste kleur leerverf.
Mijn persoonlijke troon:
[afbeelding]
Dit is echt zo een stoel, waarbij je boos wordt als er iemand anders in gaat zittenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:42 schreef Moonah het volgende:
Een feauteuil die ik van mijn oom heb gekregen. Stad en land afgezocht naar de juiste kleur leerverf.
Mijn persoonlijke troon:
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:40 schreef thomas26 het volgende:
Hier ben ik zeer trots op. Het zijn replica's van één of andere Poolse schilder.
[afbeelding]
Wat een geweldige stoel.. en die kleur!quote:Op zondag 23 mei 2004 13:42 schreef Moonah het volgende:
Mijn persoonlijke troon:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |