Dat is correct!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:42 schreef SODA het volgende:
In Embrace of the Vampire dacht ik?
Heeft ze meer dan 1 paar dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Meen je dat nou? Heb toch wel heel wat beter van haar gezien
9 date scenequote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:31 schreef Eluc het volgende:
Hintje?
Zou best kunnen anders. Zit dacht ik ook een lena in... en ook een telefoonsex-scene.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:04 schreef kinky_queen het volgende:
moana chimes doet me denken aan PUNCH DRUNK LOVE , maar dat issum ook niet
![]()
kinky_queen+1quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:04 schreef kinky_queen het volgende:
moana chimes doet me denken aan PUNCH DRUNK LOVE , maar dat issum ook niet
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Willie Wonka And The Chocolate Factory.
Als iemand stop roept is het gevecht afgelopen (met dank aan sok)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Je mag niet over FC praten (2x)
Geen shirt en geen schoenen dragen
Ben je er voor het eerst, moet je meteen vechten
(hoeveel waren het er ook al weer?)
Geen probleem, hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:03 schreef scanman01 het volgende:
(met dank aan sok)
Dat is erg aardigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen probleem, hoor.
Ik help graag de beginners
Zijn er wel een aantal fout, maar je hebt er wel 5quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:36 schreef kinky_queen het volgende:
HET MEISJE MET HET RODE HAAR
DE AVONDEN
FLESH AND BLOOD
ABEL
LEK
DE LIFT
ABELTJE
KARAKTER
Wel!quote:Op zondag 23 mei 2004 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
is t dan wel barbara stanwyck
Ik heb haar beste foto's uitgekozenquote:Op zondag 23 mei 2004 12:03 schreef dolle_hond het volgende:
hier ziet ze er veel beter uit dan in double indemnity
Hmm, Edward G Robinson en Doris Day, James Brown en FL?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
initialen:
JB
EGR
DD
FL
Heb t opgezocht, dit ist goede antwoord. Dus scanman, nieuw vraagje dan maar ?quote:Op zondag 23 mei 2004 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Scarlet Street van Fritz Lang?
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Scarlet Street van Fritz Lang?
scarlet street is uit 1945quote:Op zondag 23 mei 2004 19:52 schreef Phennim het volgende:
iets van na WO2 als 't kan
kwam in USA op 28 december 1945 in de bioscoopquote:Op zondag 23 mei 2004 20:10 schreef Phennim het volgende:
van na 7 Mei 1945?![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:53 schreef Phennim het volgende:
Jack Frost
Diabolique
Kids?
Ja, echt super irritant.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Hebben julie de tekst ook opeens gecentreerd in beeld?
Neequote:Op zondag 23 mei 2004 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Hebben julie de tekst ook opeens gecentreerd in beeld?
Het is weer voorbij idd... pffffquote:Op zondag 23 mei 2004 21:08 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ja, echt super irritant.
Edit: nu niet meer
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misery?
Neequote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef Phennim het volgende:
[..]
![]()
SaintOfKillers +1
Had je het ook zo snel geweten als ik "Shining" had verwijderd?
Nopequote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef California het volgende:
Jennifer Jason Leigh.
Negatiefquote:Op zondag 23 mei 2004 21:53 schreef scanman01 het volgende:
In het kader van roepen wat je als eerste denkt: Daryl Hannah?
Zou kunnen, maar ze is het niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:01 schreef Eluc het volgende:
Doet mij nog met meest denken aan Nicole Kidman...
Neinquote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jenna Elfman
Nonquote:Op zondag 23 mei 2004 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zeg maar wat, gwen stefani
Helaasquote:Op zondag 23 mei 2004 22:18 schreef mamamiep het volgende:
Natalie Portman?
Is die blond geweest?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:18 schreef mamamiep het volgende:
Natalie Portman?
Er is haarverf uitgevondenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:20 schreef sweek het volgende:
[..]
Is die blond geweest?
Voor de rest lijkt ze er wel wat op, ja.
Ik zou het denken, jaquote:Op zondag 23 mei 2004 22:22 schreef CeeJee het volgende:
Kirsten Dunst ?
Dat snap ik hoor... ik vraag het alleen maar, omdat ik haar redelijk goed ken en nog nooit blond heb gezien.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:22 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Er is haarverf uitgevonden.
Welke film heeft men het over ?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou het denken, ja
CeeJee +1
quote:I've seen this movie twice and I think that it's amazing. First in Paris, then recently with a bunch of friends at the Toronto film festival. Word must be out because the screening was sold out -- the line was down the street and around the block. The plot is totally original -- it's a sci-fi thriller -- with complicated twists and turns, amplified byvibrant direction.
is amazing. He's like the Hitchcock everyman, he does it in a deadpan American accent, and he's in
every scene. The key to the movie is that everything seems really ordinary but in fact he has no control over his actions and ultimately starts to lose his mind -- yeah there's the thriller element (it's a tightly wound plot) but there's a
psychological element as well that anyone working a 9-6 BS job understands. I thoughtmight get a nomination out of this movie. He's that good.
performance is the right tone. She's the requisite femme fatale, but she's got a pivotal role. The visuals are stunning. I would highly recommend this movie. Hope you get a chance to see it!
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
minorety report ?
De box is inderdaad erg groovy, en past perfect bij de film.quote:Much like this directors previous effort,
is a stylishly filmed, one concept movie.
I thought it was rather protracted plot wise, and the dialogue was pretty stunted, and not particularly realistic. However it was shot with an extremely moody atmosphere with really nice sets and costumes, there is very little action and minimal special effects, which makes a nice change, since most directors now seem to think that wire stunts and time lapse effects are a pre-requisite for a Sci-Fi movie, and like,
succeeds on a purely aesthetic level.
I watched it because as a matter of course I watch every sci-fi movie that gets made, and it didn't leave me totally flat, but it seems to me thatusually gets a better performance out of his cinematographer than he does out of his cast. And he ignores gaping holes in the plot, and patchy writing in favour of very effective atmospherics and sleek futuristic eye candy sets.
Its a reasonable piece of escapism, and in England comes in a really groovy box which has multiple 3D reflections of yourself when you look at it, which is worth it alone.
waar zie jij een rebecca?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:12 schreef dolle_hond het volgende:
en is het een D of een M bij rebecca
Dat is geen Rebeccaquote:Op maandag 24 mei 2004 14:56 schreef dolle_hond het volgende:
op 6
quote:Op maandag 24 mei 2004 15:55 schreef Sannetie het volgende:
halloa allemaal![]()
3. Guy Pearce ?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:16 schreef dyonvbaal het volgende:
nr. 8 speelt die niet in FX mee? film over zo'n vent in een special effects studio die voor de politie werkt...
Is ook bekend van een Spielberg produktie (door hem geschreven, maar niet geregisseerd).quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef Sannetie het volgende:
die laatste zat volgens mij in een serie golden wing, wings of zo iets..daar was tie generaal ofzo iets
hij zit ook in Sweet November, maar ik heb de dvd thuis liggenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Hij speelde vorig jaar mee in een film waarvan het verhaal ook al eens door Spielberg is verfilmd. De rol die hij speelt werd in die Spielberg film gespeeld door Dustin Hoffman
Staat op mijn HDD, moet ik nog kijken.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:33 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij niet.
Hij speelde vorig jaar mee in een film waarvan het verhaal ook al eens door Spielberg is verfilmd. De rol die hij speelt werd in die Spielberg film gespeeld door Dustin Hoffman
Correctquote:Op maandag 24 mei 2004 17:54 schreef dolle_hond het volgende:
.IPsT
UHI..
pushing tin
Nee, 4 is Liev Schreiber. Hij speelde Cotton Weary in de 3 Scream films.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:11 schreef dolle_hond het volgende:
is 4 dan echt charlie sheen
Liev Schreiberquote:Op maandag 24 mei 2004 18:11 schreef dolle_hond het volgende:
is 4 dan echt charlie sheen
Inmiddels een stuk minderquote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef TFM het volgende:
Hoezo.. ben je bang dat je het goed hebt??
jongerquote:Op maandag 24 mei 2004 20:37 schreef Retarded het volgende:
hele wilde gok.. (echt wild)
Sean Connery?
Is het wel een acteur? Of gewoon scriptwriter?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:41 schreef TFM het volgende:
Finally
ok..ik zoek een persoon.... Wie??
- Heeft een eigen stripwinkel
- heeft voor verschillende strips het verhaal geschreven
- doet mee in een videoclip...
Succes!
Het is volgens mij allemaal wel zo, alleen over dat laatste twijfel ik een beetje...quote:Op maandag 24 mei 2004 21:47 schreef TFM het volgende:
[..]
![]()
Volledige naam pleasequote:Op maandag 24 mei 2004 21:48 schreef Jolan het volgende:
Goedenavond.
Ik weet 'm, ik weet 'm! Silent Bob!
Ja, dude! ik weet niet hoe die gast heet!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:49 schreef TFM het volgende:
[..]
Volledige naam please![]()
want ik vroeg niet naar de naam van een personage![]()
Sorry danquote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ja, dude! ik weet niet hoe die gast heet!![]()
Dat is Jay.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:52 schreef mamamiep het volgende:
Heet die niet Jason nogwat?
Nee.. Jason Lee -waar je misschien op doelt- speelt wel in een aantal films van Kevin Smith..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:52 schreef mamamiep het volgende:
Heet die niet Jason nogwat?
Maakt niet uit, Eindhoven heeft geantwoordquote:Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is Jay.
Jason Mewes
En die natuurlijk ookquote:Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is Jay.
Jason Mewes
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:54 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Eindhoven heeft geantwoord. Maakt niet uit wie uit Eindhoven natuurlijk
.
Contact?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:06 schreef victorinox het volgende:
Naar welke film wordt er hier gerefereerd
[afbeelding]
Dat had ik al door ja. Coole seriequote:Dit komt trouwens uit de tekenfilmserie Futurama.
Nope...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:10 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Contact?
Nope...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef sweek het volgende:
Close Encounters of the Third Kind?
En ik had dat ook doorquote:Op maandag 24 mei 2004 22:06 schreef victorinox het volgende:
Dit komt trouwens uit de tekenfilmserie Futurama.
Het huis is zoals ie er normaal uitziet in de serie, alleen de kleur/structuur is veranderd.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
En ik had dat ook door
Is het wel een sci-fi film of hebben ze een 'huis' uit een normale film veranderd?
Nope...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Citizen Kane?
Dat is goed.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef TFM het volgende:
The Wizard Of Oz ...?
-follow the yellow brick road-
Lijkt me niet al te moeilijkquote:There's really only one good part of, but it's a REALLY good part. It's one of those scenes that you see in a movie and you tell your friends about it for years, you constantly spout off hilarious quotes from that scene that you remember laughing so hard about, you develop inside jokes about the scene with the friends who were lucky enough to be there to watch it with you, and you may even begin to regularly consume certain types of alcoholic beverages that you saw enjoyed by the main characters in that scene. The earth-quakingly memorable scene (indeed, as I said before, the only good scene in the entire film) is the one that begins immediately after the opening credits and ends approximately 117 minute later just before the screen fades and the end credits roll.
Not laughing? To hell with you, that's funny! And the movie's even funnier! Every character inis developed perfectly to serve the purpose of the story. These characters truly have personality, especially
,
, and even
geeky assistant,
. They may occasionally be stereotypical characters, but they fit perfectly with the story, augmenting it even though it's already complex and interesting. This movie has an excellent plotline that is punctuated with endlessly hilarious dialogue, and peppered with well-developed and interesting characters.
delivers a spectacular performance as
, flawlessly capturing the slacker attitude and lazy lifestyle that that character lives. His love for White Russians has made that drink a staple at my house, and is now among my favorite alcoholic drinks.
Dat was wel snel ja.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lost In Translation?
En bedanktquote:Op maandag 24 mei 2004 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lost In Translation?
Ja, ik hou ze bij, ben de afgelopen tijd alleen op vakantie geweest, vandaar dat ze niet gepost zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:46 schreef TFM het volgende:
Wordt er eigenlijk nog ergens door iemand scores bijgehouden??
Geen kritiek hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 23:01 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ja, ik hou ze bij, ben de afgelopen tijd alleen op vakantie geweest, vandaar dat ze niet gepost zijn.
tja, je bent altijd nogal een mierenneuker geweest wat dat betreft... soms vergeet je dat het een spelletje isquote:Op maandag 24 mei 2004 23:12 schreef TFM het volgende:
[..]
Geen kritiek hoor![]()
lijkt me sowieso niet echt een klus die je voor je plezier graag doet..
Maar het wordt door mij gewaardeerd iig![]()
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....................quote:Op maandag 24 mei 2004 23:19 schreef TFM het volgende:
Hij heeft wel wat weg van : Chris Cooper
Wilde gok omdat ik hem nog nooit gezien heb:
Wolfgang Petersen?
En hup!quote:Op maandag 24 mei 2004 23:57 schreef Retarded het volgende:
William Friedkin?? Die regisseerde iig Exorcist (Blair) en Rules of Engagement (Jackson)..
Foei!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:42 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb 11 pagina's doorgebladerd op freerecordshop.nl
lijkt de reactie van een man welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:26 schreef Sannetie het volgende:
geen idee wie ut is....maar ze ziet er wel lekker uit![]()
dat nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:47 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken haar van gezicht wel. Heeft zij ook in Z gespeeld?
haar moeder was dan ook de STeR in die filmquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:31 schreef mamamiep het volgende:
Ik zie haar voor me als psychiater en als liefje. Maar niet als bruid.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
niet dat ik weet
gaan we nou echt wachten tot scanman weer online komt![]()
Misschien dat ik haar daar van kenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb haar al eens eerder gevraagd in een deel ooit door mamamiep geopend
antwoorden toen:
mamamiep - Ik heb geen idee, volgens mij heb ik haar nog nooit gezien
laat haar nog eens kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Mijn moeder denkt dat het Ali MacGraw is
Ze kent haar van Love story denkt ze, maar verder weet ze geen films
he TMquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef twentemeisje het volgende:
Hee filmvriendjes, hier een groet uit St. Lucia aan de Indische Oceaan (Zuid-Afrika), waar het heerlijk vertoeven is!
Denk niet dat ze vanavond nog avondeten krijgt danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laat haar nog eens kijken
vorige keer werd er ook eerst Ali McGraw gegokt en is dus fout
Moet het thuisfront natuurlijk zo nu en dan geruststellen... twee meiden alleen op pad door donker Afrika, daar worden sommige papa's en mama's niet erg blij vanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
he TM![]()
zin in een puntje
is het daar zo slecht dat je gaat internetten
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:03 schreef twentemeisje het volgende:
Eergisteren bijvoorbeeld... we waren naar een wildpark geweest en hebben de verkeerde uitgang genomen, toen hebben we er 4.5 uur over gedaan om terug te komen, in het donker over onverlichte grindweg.... terwijl het park op een half uur rijden van ons hotel lag![]()
![]()
![]()
dank je SoKquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Katharine Ross
Moesten er geen films bij?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:19 schreef dolle_hond het volgende:
wie is dit? en noem 3 films met haar OF noem 5 films met haar zonder haar naam te noemen
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat aspect zelfs zelf vergeten was.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:57 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Moesten er geen films bij?
Gun het SoK wel natuurlijk, maar dan moet hij wel een nieuwe vraag stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |