Je vergeet te vermeldden dat je een zeer goed gevoel voor humor hebt..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
- loyaal
- acceptabel
- best wel
- eerlijk
- intelligent
misschien in ONZ wel ja. hier is zijn betoogje ronduit kwetsend.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:04 schreef sweek het volgende:
[..]
Humorherkenning zou oké zijn.
Ik vind het zo'n grote onzinj dat ik het niet kwetsend kan vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien in ONZ wel ja. hier is zijn betoogje ronduit kwetsend.
Dat is gek, ik post vrijwel nooit in onzin, en grappen maak ik ook niet echt vaakquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:04 schreef kibber het volgende:
[..]
Je vergeet te vermeldden dat je een zeer goed gevoel voor humor hebt..
Waarom niet dan ?quote:Voor al het boven genoemde kom je niet in aanmerking
ik voel me ook niet persoonlijk aangesproken. maar kan me voorstellen dat anderen daar iets anders over denken, derhalve zeg ik, naar onz dit trollertje. hij moet zijn plek weten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n grote onzinj dat ik het niet kwetsend kan vinden.
Maar jij bent dan ook gezegend een hetero te zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n grote onzinj dat ik het niet kwetsend kan vinden.
Ookal stond het bij Mededelingen, dan nog zou het toch duidelijk moeten zijn dat het onzin is?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien in ONZ wel ja. hier is zijn betoogje ronduit kwetsend.
Het is geen onzin, het is duidelijk wederzijdse retoriek, behandel het dan ook zo !quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:10 schreef sweek het volgende:
[..]
Ookal stond het bij Mededelingen, dan nog zou het toch duidelijk moeten zijn dat het onzin is?
Al zou ik homo zijn zou ik er nog om kunnen lachen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar jij bent dan ook gezegend een hetero te zijn
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
En dat zijn ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:26 schreef Fliepke het volgende:
zo komen al kasthomo's ook weer te voorschijn .
wat moet ik me daar bij voor stellen, dat ze zich laten vermaken door een lul die toevallig in de buurt is?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
LOL, nee in het gesticht hebben ze ook internetverbinding. Ik kan het wetenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:20 schreef dazzle123 het volgende:
Hebben ze weer een paar gekken vrij gelaten of zo?
Ik mag hopen dat je mij niet onder gekken schaart ? Ik zie er nl. geen reden toequote:Op zondag 23 mei 2004 13:20 schreef dazzle123 het volgende:
Hebben ze weer een paar gekken vrij gelaten of zo?
Ik zit niet meer op schoolquote:Op maandag 24 mei 2004 15:15 schreef MouseOver het volgende:
Lever je die essays van je nu eigenlijk ook op school in?
Dat verklaart een hoop. Een afvallige!!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op school
Ik heb wel een opleiding genoten, ik ben klaar met school met diploma vrind. Ik werk nu als semi-beheerder, niet in het Erasmus-ziekenhuis in Rotterdamquote:Op maandag 24 mei 2004 16:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Een afvallige!!
Been hier, duim daar.
Ik ook niet meer maar ik kijk niet zo boosquote:Op maandag 24 mei 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |