Hele leuke foto's, hoe oud zijn die 2?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:10 schreef D-Devil het volgende:
[CENTRAAL] KattenFotoTopic [deel 12]
Dit was de laatste post van mij, uit het oude topic hij was dus gesloten, maar wie van klein kroost houdt moet er zeker eens naar kijken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:56 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Hier mijn katten (drie) dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn 14 april geborenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hele leuke foto's, hoe oud zijn die 2?
En daar staan toch ook zoveel leuke foto's in, net als hier.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:10 schreef D-Devil het volgende:
[CENTRAAL] KattenFotoTopic [deel 12]
Dit was de laatste post van mij, uit het oude topic hij was dus gesloten, maar wie van klein kroost houdt moet er zeker eens naar kijken.
Whehe, nee hoor. Ik wilde een foto maken terwijl ze zich aan het wassen was, en dit is het resultaatquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:26 schreef Waxxer het volgende:Een kushandje en een knipoog!!
Hoe krijg je dat zo voor elkaar?? Toch niet... op de scanner gelegd?
![]()
Maar wat een leuke foto's allemaal!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:09 schreef Scandalous het volgende:
Hier verder
Uit het vorige topic :
[afbeelding]
Wat een bolletje!![]()
Serieus? Ik ben wel op zoek naar een poes (eigenlijk pas van de zomer, maarja). Is ze een binnen of buitenkat?quote:Op donderdag 20 2004 22:36 schreef powerpeewee het volgende:
Byfus is gratis af te halen.
Helaas kan 1 kat, die er al wat langer is niet met haar overweg. Alleen maar ruzie.
Hebben ?
Is zit bij ons binnen, want we wonen op een flat. Waar ze het wel naar haar zin heeft op het vechten met een andere poes naquote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben wel op zoek naar een poes (eigenlijk pas van de zomer, maarja). Is ze een binnen of buitenkat?
Ik woon zelf in een flat, dus bij mij zou ze ook binnen zitten. Ik heb wel interesse, zou je me een mailtje met wat meer info over haar willen sturen? Vind het wel leuk om wat foto's te zien. Hoe oud is ze? Hoe lang heb je haar al? Gaat ze op de kattenbak? Is ze een rustige of drukke poes? Gaat het niet goed omdat ze niet met je andere poes overweg kan, of zijn er nog andere redenen? M'n e-mailadres staat in m'n profiel.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:07 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
Is zit bij ons binnen, want we wonen op een flat. Waar ze het wel naar haar zin heeft op het vechten met een andere poes na.
Maar vroeger ( een paar maanden terug) kregen we erg het gevoel dat ze ook wel graag naar buiten wilde. Als de voordeur even open stond liep ze wel in het portiek rond of achter op het balkon.
Maar ze moet er wel aan wennen natuurlijk als ze buiten kan komen.
Maar mocht je interesse hebben, laat maar weten.
Als niemand haar wilt, blijft ze toch wel lekker bij ons. Een asiel vind ik zielig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een witte bank! Met al die beesten! Jij durft!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:04 schreef DuchessX het volgende:
...en nog een in de categorie "Mijn stoel...wat doe je!"
[afbeelding]
Diddle pikt altijd mijn bankje in...
Is dat een beetje te doen je kat aan een tuigje? Die van mij rennen al onder de bank als ik aan kom met dat ding. Zou ze graag eens mee nemen naar buiten. Tips?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:49 schreef DuchessX het volgende:
Bailey speelt lekker buiten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wasbare hoezen, zoooo makkelijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een witte bank! Met al die beesten! Jij durft!
Schitterend!! Ik wil ook heeel graag een witte kat erbijquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:06 schreef briana_muirinn het volgende:
Rooie kater met witte bank kan ook andersom hoor, geeft denk ik hetzelfde effect
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben al onze katten er van jongs afaan aan laten wennen. Omdat ze buiten de tuin niet verder buiten komen, weten ze dat als het tuigje omgaat, ze mee mogen naar plekken waar ze nog nooit geweest zijn of waar ze niet vaak komen en dat is natuurlijk erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:05 schreef LaPluche het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen je kat aan een tuigje? Die van mij rennen al onder de bank als ik aan kom met dat ding. Zou ze graag eens mee nemen naar buiten. Tips?
Wow!!! Super!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:55 schreef Lonnekje het volgende:
Hier nog een paar katachtige schattige toertelbeesten van mijn stage, na dat mijn aller liefste broer blieblie er een paar op dit forum hier boven heeft gezet...
Leeuwenwelpje van +/- 5weken oud
[afbeelding]
Cleo, Baby Serval (volwassen zijn deze 1,20m)
[afbeelding]
Ikke met Zjanouk (Volwassen Cheeta)
[afbeelding]
ben er heeeeeeeeeeeeeelemaal verliefd op!
Familie blieb zijn bikkelsquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wow!!! Super!!!
Waren ze niet euhm gevaarlijk ofzo?
Ik denk dat dat tussenstukje eerder bedoeld is om ervoor te zorgen dat de druk niet op zijn nekje komt te liggen, maar op zijn middenrif. Het riempje wordt ook aangehaakt op zijn rug en niet bij zijn nek zodat hij nooit kan stikken in het tuigje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:04 schreef briana_muirinn het volgende:
DuchessX, ik heb nog een vraagje over het tuigje dat je voor je katten gebruikt.
Bij deze zie ik dat er een 'tussenstukje' op zijn rug en op zijn buik zit, zorgt dat ervoor dat ie het tuigje niet af krijgt? Cotton heeft een tuigje met alleen een tussenstukje op de rug en hij heeft het gepresteerd om zich eruit te wurmen buiten. Heb hem vreselijk makkelijk kunnen pakken met een lekker ruikend kattesnoepje maar het is de bedoeling dat ie zich er niet uitwurmt. Misschien heb ik het tuigje niet strak genoeg gedaan, maar ik ben een beetje bang dat als ik het tuigje zo strak doe dat er geen vinger meer tussen het tuigje en zijn lijfje kan dat ie zich eraan kan bezeren.
Hij laat zich braaf het tuigje omdoen, heeft 2 keer 3 stappen achteruitgedaan met een blik van ´wat heb je nou aan me vastgeknoopt´, en trok zich er daarna niets meer van aan. Het lopen gaat ook goed, tot ie op een gegeven moment wil gaan rennen, bomen klimmen en wat al niet meer, dan probeert ie uit het tuigje te komen. Ik heb hem 1 keer dus uit wandelen genomen in de achtertuin, hij vindt het buiten zijn echt leuk maar hij wurmt zich wel los. En een losse dove kater met een parkeerplaats achter en een doorgaande weg (30km-ph) vind ik geen geslaagd idee.
schitterende foto trouwens, net of hij danst![]()
[afbeelding]
Succes hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef briana_muirinn het volgende:
Dank je wel voor je tips, ik ga straks weer proberen een wandelingetje met hem te maken![]()
Voor de zekerheid hou ik maar wat kattesnoepjes bij me. De schat is praktisch nergens bang voor, hij doet niks al zou je hem in de knoop leggen, niet dat ie netjes stilstaat als ik hem dat tuigje omdoe en hij ziet/ruikt iets interessants maar het mag allemaal wel. Dit keer neem ik het korte riempje wel, met dat 5 meter ding kan ie de struiken in schieten voordat ik met het handvat heb zitten prutsen om er de rem op te doen.
Wat een mooierd LadyS! Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:14 schreef LadyS het volgende:
meneertje ligt lekker te zonnen in de border
[afbeelding]
We hebben hem in oktober uit het asiel opgehaald en toen was hij rond de 7 a 8 maanden volgens hen.. dus...quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat een mooierd LadyS! Hoe oud is hij?
Ik mail je van het weekend even.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:23 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Ik woon zelf in een flat, dus bij mij zou ze ook binnen zitten. Ik heb wel interesse, zou je me een mailtje met wat meer info over haar willen sturen? Vind het wel leuk om wat foto's te zien. Hoe oud is ze? Hoe lang heb je haar al? Gaat ze op de kattenbak? Is ze een rustige of drukke poes? Gaat het niet goed omdat ze niet met je andere poes overweg kan, of zijn er nog andere redenen? M'n e-mailadres staat in m'n profiel.
Haha, leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:19 schreef briana_muirinn het volgende:
gave foto, die drie koppies naar links![]()
Intussen hebben we lekker een kwartiertje in de tuin rondgescharreld, de eerste minuten vond ie het tuigje maar niks. Chagrijnige kop en een tijgersluipgangmaar daarna begon hij steeds nieuwschieriger te worden en werd alles besnuffeld en het tuigje was vergeten. Hij heeft intussen ook geleerd dat als je op de rand van de vijverbak loopt en niet uitkijkt je uit kunt glijden en dat leverde hem een natte poot op. Verder hoor je natuurlijk als brandschone sneeuwwitte kat eens even lekker te gaan liggen rollen, echte modder was er niet dus dan maar wat lichtvochtig zand
![]()
Ik heb er een paar fotootjes van gemaakt, als ze zijn gelukt post ik ze nog wel![]()
Meneer heeft de smaak te pakken en zit al een half uur te mauwen bij de achterdeur dat ie best nog wel een keertje wil, morgen mag ie weer![]()
Ok, ik wacht afquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:12 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
Ik mail je van het weekend even.
Wat een schatjes!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef Yvonnetje het volgende:
Sinds een week bij ons: Tommie....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
... en Jaap...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet dat schildpad- en lapjeskatten altijd vrouwtjes zijn?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef Yvonnetje het volgende:
Sinds een week bij ons: Tommie....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
... en Jaap...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn inderdaad vrouwtjes, maar ze vinden Jaap en Tommie ook leuke namen hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 01:36 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Je weet dat schildpad- en lapjeskatten altijd vrouwtjes zijn?![]()
Ik ben fan van Harry!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Spindizzy het volgende:
En ook nog maar ff een Harrie:
[afbeelding]
Ik heb nog niks ontvangen. Heb je besloten om haar toch maar bij je te houden?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:12 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
Ik mail je van het weekend even.
Gefeliciteerd Diddlemans!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:59 schreef DuchessX het volgende:![]()
Diddle is jarig vandaag!!
![]()
Hij is 1 jaar geworden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb het zo ontzettend druk. Zit midden in de tentamens, vandaar. Ik ga je gelijk mailenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:58 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen. Heb je besloten om haar toch maar bij je te houden?
En je hebt mailquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:58 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen. Heb je besloten om haar toch maar bij je te houden?
En je hebt er weer een terugquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
En je hebt mail
Gemaild naar het adres wat in je profiel staat.
En weer een terugquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:10 schreef Bo_ het volgende:
[..]
En je hebt er weer een terug![]()
En weer terugquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:17 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
En weer een terug
Wat een mooie foto's!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef snakelady het volgende:
Lekker warm bij Linka Liggen
[afbeelding]
Het is niet eerlijk, zij is groot en ik ben klein.
[afbeelding]
Hoe moeilijk kan ik mijn eigen wassen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van wassen wordt je moe.
[afbeelding]
Ik pas precies in een hand.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef snakelady het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van wassen wordt je moe.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nog eentjequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:57 schreef Bo_ het volgende:
[..]
En weer terug![]()
Wat een scheetje is die kleine zeg. Geniet er maar lekker van, voordat je weet zijn ze niet meer zo lief en klein en gaan ze misschien wel kabels knauwen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef snakelady het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van wassen wordt je moe.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je volgende keer [ img] url [ /img] neer zet kan iedereen in een keer vanje katten meegenieten. Is al gefixtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:24 schreef Sylvester69 het volgende:
Dit zijn mijn 3 katten:
...
Wat is ie al gegroeid zeg !!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:23 schreef Brighteyes het volgende:
Julius heeft een vriendinnetje! Het is nog niet altijd van harte, maar dit was wel heel schattig! Vampy heeft hem zelfs liggen likken!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Niet alleen is dat orenbijtertje Juliusmaar ik moest ook erg lachen om de titels van je boeken in je kast
Komt mij bekend voorquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef snakelady het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:18 schreef DuchessX het volgende:
Hier nog een gekke foto van Diddle, vlak voordat hij zijn antibioticaspuitje zou krijgen. Hij had in ieder geval goed in de gaten wat er zou gaan gebeuren
[afbeelding]
Er is toch niks mooier dan en tevreden rode kat in een groen grasveldje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:58 schreef DuchessX het volgende:
Ondanks de warmte zitten de katten graag in de tuin:
Diddle:[afbeelding]
[afbeelding]
Bailey:[afbeelding]
[afbeelding]
Snuggles:[afbeelding]
[afbeelding]
Wat wordt ie groot zeg!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wat doe jij nou? Dat doe ik altijd aan de bank!
[afbeelding]
Een huis vol visite is erg vermoeiend...
[afbeelding]
Nee hoor, dat knuffeltje is helemaal niet te groot voor mij:
[afbeelding]
Precies...Ik heb niet voor niets LIT uit mijn active topics gedonderd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op die rotzooi die jij kunst durft te noemen zit hier echt niemand te wachten.
Wat eenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:12 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
Morgen krijgen we deze rakker thuis...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:01 schreef nikanoru het volgende:
Hee!! Voor de 28 duizendste keer; Je mag niet op tafel!!!!!!
[afbeelding]
[
quote:
Aaaah wat een schoonheidquote:
Wat een moppie Tulpquote:Op zondag 13 juni 2004 20:36 schreef detulp050 het volgende:
Hij is sinds gisteren bij ons en we houden nu al van hem
En hij begrijpt het principe 'kattenbak' :')
Alleen eet hij nog niet echt, terwijl hij dat bij zijn vorige huis wel deed... nog even afwachten maar...
Wat een poepie!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Mijn toekomstige huisgenote Xena, de warrior princess
[afbeelding]
Tis en blijft een dametjequote:
Heej Bluezz wat een leuke en lieve aanwinst!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Mijn toekomstige huisgenote Xena, de warrior princess
[afbeelding]
Zie het topic Hellup, jonge poesjes, daar staan er nog meerquote:Op zondag 13 juni 2004 22:08 schreef DuchessX het volgende:
Heej Bluezz wat een leuke en lieve aanwinst!
Nu verwacht ik wel veel foto's hoor!!
Hehe, die van mij vergeet ook wel es zijn tong, grappig gezicht.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:33 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
laat me slapen
Kyara!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:23 schreef snakelady het volgende:
wat een mooie rooie zeg.
Hier weer eens wat foto's van onze kattenbende.
Kyara kan zo lekker knuffelen met Linka
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle 4 voor het eerst samen op de foto.
[afbeelding]
Steffie gaat even mooi zitten wezen.
[afbeelding]
Kyara laat zien hoe mooi ze kan staan.
[afbeelding]
Lana vindt dat zij het beter kan.
[afbeelding]
Euhh....spam?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:12 schreef HAL9000S het volgende:
http://www.youthofbritain.com/chillout/
Aahhhhhh....wat lief !!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
Gisteren bij mijn zusje in de dierentuin geweest:
[afbeelding]
Ze was zo lieeeeeeef. (En ik mocht der niet eens meenemen naar huis
) .
Wat een mooie kleur heeft zequote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:04 schreef DarkElf het volgende:
schaamteloze bewerkte Eva spam
[afbeelding]
Is dat een pantertje?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
) .
Ja, is een zwart pantertje van 8 weken oudquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is dat een pantertje?
Even ergens up-loaden dan? Bij voorbeeld op http://picserver.org.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:46 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog meer foto's van der, maar ik kan ze niet hosten
Oeh BlieBlie lekker dingquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
) .
Ik moest wel even weer lachen toen ik Linka weer zag.. ze lijkt sprekend op onze Casper. Even een paar foto's ... maar hij was nog maar net wakkerquote:Op maandag 14 juni 2004 22:23 schreef snakelady het volgende:
wat een mooie rooie zeg.
Hier weer eens wat foto's van onze kattenbende.
Kyara kan zo lekker knuffelen met Linka
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle 4 voor het eerst samen op de foto.
[afbeelding]
Steffie gaat even mooi zitten wezen.
[afbeelding]
Kyara laat zien hoe mooi ze kan staan.
[afbeelding]
Lana vindt dat zij het beter kan.
[afbeelding]
heel lief hoe oud is ze?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:16 schreef MaPo het volgende:
[afbeelding]
ze ging er echt voor zitten toen ik camera erop richte![]()
8 weken, maar ze is helaas niet van onszelf (familie)quote:Op maandag 21 juni 2004 22:18 schreef Sylvester69 het volgende:
[..]
heel lief hoe oud is ze?
Dank je wel, maar je krijgt ze niet hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
aaah ik wil ook een kyara![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt mij bekend voor
Dat zit in een kat, een wilde kat spaart zijn energie de hele dag door voor het moment dat hij moet gaan jagen, dan stopt de kat elke energie in het vangen van het prooi, daarna gaan ze weer slapen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:54 schreef TheRealFalcon het volgende:
Trouwens waarom slapen katten zoveel? .. verveling?
Ik wil als kat terugkeren in mijn volgende leven.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:56 schreef snakelady het volgende:
Een kat slaapt gemiddeld 19 uur per dag, een kitten nog meer.
Wat een mooie blauwe oogjes heeft dat beest.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
) .
Lapjes zijn inderdaad erg leuk. Hobbes is trouwens ook een lapje (zusjes), maar dat weet hij op foto's vaak te verstoppen:quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef snakelady het volgende:
Die foto van Casper is super mooi.
De rest trouwens ook hoor maar Casper spant de kroon.
Ik vindt lapjeszo leuk.
(krijgt casper nou geen identiteidscrisis met zo'n mannennaam.)
wat een leuke namenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:22 schreef tinkaaa het volgende:
mijn dikkiedik en ieniemienie!
en leuke katten ook!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:14 schreef pos het volgende:
[..]
wat een leuke namen
zeker!! ik vind het schatjes, vooral die rechter heeft eenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:13 schreef tinkaaa het volgende:
[..]
en leuke katten ook!
Nope, ze gedragen zich niet zo als "echte" katten. Devons (devon rex, is dat type "krulletjeskat" zoals Toka) en Sphynxen (het type kale kat zoals Mazkenzie) lijken erg op elkaar qua karakter.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:15 schreef DarkElf het volgende:
sealpointje is lief om te zien alleen ik heb zulke beesten nog nooit in het echhie gezien... ze lijken me zo... apart
gedragen ze zich wel als " echte" katten?
oeh en die bovenste heeft een uberkjoet koppie trouwens..
Wat triest, Johannes...quote:Op zondag 11 juli 2004 09:24 schreef Johannes82 het volgende:
Ceasar
Gisteren te horen gekregen dat hij kanker heeft,knobbeltje onder zijn tong. Heeft niet zolang meer te leven, hij is net 14 jaar oud geworden. Zijn moeder is ook op 14 jarige leefdtijd aan kanker overleden..
zozo, zwembad in de tuin? Doe maarquote:
Wat een lief drummeltje zeg!!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef snakelady het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van wassen wordt je moe.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:10 schreef mvdlubbe het volgende:
rummi. Die ook heel lief is. Naast nieuwsgierig.
[afbeelding]
14 jaar is wel een mooie leeftijd, hij heeft in ieder geval een goed leventje gehad, zo moet je maar denken. Ik denk dat Ceasar waarschijnlijk ook zo denkt.quote:Op zondag 11 juli 2004 09:24 schreef Johannes82 het volgende:
Ceasar
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren te horen gekregen dat hij kanker heeft,knobbeltje onder zijn tong. Heeft niet zolang meer te leven, hij is net 14 jaar oud geworden. Zijn moeder is ook op 14 jarige leefdtijd aan kanker overleden..
Te gek zeg hoe ze op die trap zitten!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:59 schreef DuchessX het volgende:
Snuggles, Diddle, Bailey.
prachtige kat zeg !!quote:Op maandag 12 juli 2004 10:16 schreef Plunderbunny het volgende:
Vrijdag werd Djinn gebracht![]()
![]()
Wat een klote-argumentquote:Op maandag 12 juli 2004 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Xena post ik maar niet hier, ik spam haar al veel te veel in haar eigen dagboek-topic
Ik dacht dat ze dat allemaal zelf postte.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Djinn![]()
Wel ff wennen zo'n blotert
Enneh Harrie is errug mooi
Prachtig dat langharige!!
Xena post ik maar niet hier, ik spam haar al veel te veel in haar eigen dagboek-topic
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |