zo'n deur heb jij nog nooit eerder gezien?quote:
haha nee hoor, maar ik ben er echt nog nooit 1 tegen gekomenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zo'n deur heb jij nog nooit eerder gezien?
kluizenaar ofzo?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha nee hoor, maar ik ben er echt nog nooit 1 tegen gekomen
Ontwapenend he? Zo'n haha reactiequote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
...
heerlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:44 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Ontwapenend he? Zo'n haha reactie![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef DJ-Maurits het volgende:
Open er een topic over, zou ik zeggen...
Yep een echte barbapappa chillout deurquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:38 schreef nikky het volgende:
waarom is die deur zo speciaal?
alleen omdat er een hoek uit is gezaagd omdattie anders niet past
ik had een hele andere soort deur in gedachte eigenlijk
Omdat je het anders opkropt... en iedereen weet dat dat kan leiden tot vergroeide levens. Waarschijnlijk zou ze anders veranderen in een 5-hoekige deuren-maniak, die niet zal rusten voordat er alleen nog maar 5-hoekige deuren zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:47 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Waarom?
Ben jij effe stoerquote:Op zondag 23 mei 2004 02:35 schreef MaRySe het volgende:
Dude, dat heb ik ook.
Whehehequote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:53 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Omdat je het anders opkropt... en iedereen weet dat dat kan leiden tot vergroeide levens. Waarschijnlijk zou ze anders veranderen in een 5-hoekige deuren-maniak, die niet zal rusten voordat er alleen nog maar 5-hoekige deuren zijn.
Geef me dan maar één zo'n baggertopic....
Ook_gek is lievquote:Op zondag 23 mei 2004 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben jij effe stoer
Wij hebben hem voor de gangkast onder de trap
jup, het is idd een zolderkamer. Bij ons heb je aan weerszijden van de zoldertrap een kamer, en 1 daarvan is dus van mijquote:Op zondag 23 mei 2004 16:07 schreef Ixnay het volgende:
Ziet eruit als een zolderkamer Dit komt weinig voor omdat er meestal geen scheidingsmuren zitten in de zolderverdieping, en de deur meestal wel ergens inpast zonder dat het kozijn erop aangepast moet worden.
In dat schuine stuk moet natuurlijk wel een speling zitten (armschaven wordt dat genoemd).
Daarom lijkt het me niet echt tocht- en geluidsdicht enzo.
Ik ben 1.58 meter, dus daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 23 mei 2004 20:27 schreef BMWM3 het volgende:
Die deur ziet er gaaf uit. Alleen uitkijken dat je als je lang bent niet je kop stoot
ahumba, kleinquote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef Untouchables het volgende:
Dat betekent dat je ouders geen zin hadden om je een normale kamer te geven en je daarom maar in "dat kleine kamertje op zolder" propten.
Is meestal met zolders. Maar het blijft een rare deur.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ahumba, kleinIk heb hem zelf uitgekozen omdat het 1 van de grootste kamers is
Doe jij je deur vaak op slot danquote:Op maandag 24 mei 2004 10:35 schreef TheDon1985 het volgende:
Wat me nog het meeste op valt, is dat jouw deur niet op slot kan![]()
idd, ik mag geen slot op me deur van me ouders, omdat ze dat niet veilig vinden als er dan brand uitbreekt ofzoquote:Op maandag 24 mei 2004 10:35 schreef TheDon1985 het volgende:
Wat me nog het meeste op valt, is dat jouw deur niet op slot kan![]()
Dat is echt bullshit. Ze willen gewoon niet dat je met een vriendje/vriendinnetje en wat SM-spulletjes een leuke tijd hebt.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, ik mag geen slot op me deur van me ouders, omdat ze dat niet veilig vinden als er dan brand uitbreekt ofzo
Juist.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:15 schreef Byte_Me het volgende:
dat lijkt mij zo'n deur waar je heel veel hoofdpijn van krijgt. of beter gezegt, van de deuropening, of om nog specifieker te zijn, het ontbreken van een deel vd deuropening.
schaniert een beetje lastig he, als de zijkant schuin is.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:51 schreef bloempjuh het volgende:
Zou een deur met de vijfde hoek recht in het midden heel erg onstabiel zijn? Of wordt dat ons alleen maar wijsgemaakt omdat vijfhoekige deuren te moeilijk zijn?
Nu ik erover nadenk.. het geeft wel extra gedoe, zo'n 5e hoek. Als er maar een klein beetje speling in de deur zit kannie al niet meer netjes dicht..
En tóch lijkt het me wel stoer!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:19 schreef _GdR_ het volgende:
joh.
weet je dat het me geen fuk Fok! interesseert.
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, ik mag geen slot op me deur van me ouders, omdat ze dat niet veilig vinden als er dan brand uitbreekt ofzo
Idd, ik vind het ook nergens op slaan, maar goed, sommige ouders....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:14 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet erg logisch, want als er brand uit breekt op jouw kamer, dan lijkt me het erg onwaarschijnlijk dat je ouders degene zijn die het als eerste opmerken, en jou erop moeten attenderen dat je kamer in de fik staat.
En als er brand uit breekt in een andere kamer, dan kun je toch gewoon zelf je deur van slot af halen
Overigens lijkt het me sowieso onwaarschijnlijk dat je door de deur vlucht als alles in lichterlaaie staat, dwars door het vuur... dan ga je toch zeker uit het raam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |