Hij zegt alleen maar dat hij hem erg slecht zingen vond, hoef je niet direct met van zulke onzinnige psychologische theorieën te komen...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ja... effe je profiel bekeken en je geslacht en bouwjaar doen vermoede dat het bij jou toch om iets anders gaat. 4 jaar ouder dan Jim en in vergelijking met Jim redelijk een nietszeggend leven????
[afbeelding]
Kortom maak je niet zo druk over een jongen van 16 het is echt geen concurrent van je. Er zijn ook heus nog wel meisjes die jou leuk vinden.
Neuhh het is alleen opvallend dat het altijd uit houk van jongens komt geboren in de jaren 80. Dat de kritiek op Jim eigenlijk altijd uit de mannelijke hoek komt en maar zelden uit de vrouwelijke hoek. Dat mag op zijn minst opvallend worden genoemd.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat hij hem erg slecht zingen vond, hoef je niet direct met van zulke onzinnige psychologische theorieën te komen....
Iedereen die Jim slecht vindt zingen is jaloers?![]()
.
Dan weet ik niet met wat voor vrouwen jij omgaat, maar van de 15+ hoek hoor ik in mijn omgeving zelden positieve commentaren. Zelfs mijn nichtje van 12 vindt hem verschrikkelijk (al vindt zij JK dan weer leukquote:Op maandag 31 mei 2004 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Neuhh het is alleen opvallend dat het altijd uit houk van jongens komt geboren in de jaren 80. Dat de kritiek op Jim eigenlijk altijd uit de mannelijke hoek komt en maar zelden uit de vrouwelijke hoek. Dat mag op zijn minst opvallend worden genoemd.
Ik hoor maar weinig vrouwen die zich er uberhaupt druk om maken en aangezien ik bij optredens vaak bij de moeders sta vind ik de commentaren die zij leveren altijd wel leuk en meestal is het dan van oh maar hij kan best wel zingen.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan weet ik niet met wat voor vrouwen jij omgaat, maar van de 15+ hoek hoor ik in mijn omgeving zelden positieve commentaren. Zelfs mijn nichtje van 12 vindt hem verschrikkelijk (al vindt zij JK dan weer leuk.)
Hij heeft ff wat aandacht en verdient leuk, maar zoveel heeft hij sowieso niet om jaloers op te zijn hoor. Vind ik altijd zo'n makkelijk excuus om kritiek van een ander weg te schuiven.
Die leeftijden zeggen al genoeg lijkt me zoquote:Op maandag 31 mei 2004 10:57 schreef marky het volgende:
Renske(10) en Isabella (11)
Ach, de Hindfans zeggen ook genoeg over haar zullen we maar zeggenquote:Op maandag 31 mei 2004 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die leeftijden zeggen al genoeg lijkt me zo.
Een Dewi fan dusquote:Op maandag 31 mei 2004 15:17 schreef raarvogeltje het volgende:
En nee, ik ben ook geen Hindfan.
En nee, ik ben ook geen Jamaifan
Iedereen die Hind een saai zingende arrogante blob vind is toch ook jaloers?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat hij hem erg slecht zingen vond, hoef je niet direct met van zulke onzinnige psychologische theorieën te komen....
Iedereen die Jim slecht vindt zingen is jaloers?![]()
.
Houwe zo!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:25 schreef raarvogeltje het volgende:
Nee ook niet, ben alleen fan van mezelf.![]()
Alleen de mensen die geen mogelijkheid onbenut laten om de meest onzinnige dingen over d'r te zeggenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iedereen die Hind een saai zingende arrogante blob vind is toch ook jaloers?
Al was hij niet gekraakt 538 had hem toch niet gedraaid.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
aaah wat zonde![]()
Jim's nieuwe single wordt niet echt goed ontvangen op 538
Jim - This is it
Gekraakt met 66.2%
en ik hoor steeds negatieve verhalen over wat ie presteert (of ja juist niet) in de efteling
Jij hoort ook altijd totaal andere dingen over Hind dan ik.... vreemd toch???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:18 schreef BVO het volgende:
Toch leuk dat jij altijd andere dingen hoort dan de meesten..
Oh ja? Tell me.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:50 schreef marky het volgende:
[..]
Jij hoort ook altijd totaal andere dingen over Hind dan ik.... vreemd toch???
Ze kan goed zingen, oke, maar ik vind haar stem erg snel saai wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen de mensen die geen mogelijkheid onbenut laten om de meest onzinnige dingen over d'r te zeggen. (want je kan zeggen wat ze wil, maar ze kan gewoon goed zingen, itt jim wmb).
Niet zo kattigquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:20 schreef BVO het volgende:
Dat is het al meer dan 18 topics..
Om dan maar weer even met iets positiefs te komenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet zo kattig![]()
![]()
de laven vinden hem ook niets?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
en ik hoor steeds negatieve verhalen over wat ie presteert (of ja juist niet) in de efteling
weet ik niet... zag toevallig gisteren een stukje efteling show met Jim & Marieke beidequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
de laven vinden hem ook niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |