Maak me niet zo verlegen, ik schaamlip me dood joh!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij spankt echt de kroon qua betrouwbaarheid.
Te traag.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vette hardcore is er opgezet..
Ik las een tijdje terug op de slettensite dat olijfolie ook erg goed werkt voor je kontje als je glijmiddel op is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon een vette hap halen bij die McDonalds en die op strategische plekken afvegen wil ook wel helpen.
"Heb ik van horen zeggen"..
Je cunt ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maak me niet zo verlegen, ik schaamlip me dood joh!.
Altijd nat in ieder gat!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Te traag.
Maar ik pas me wel aan.
Ah, u bent nog nat van de vorige, zie ik?
Yoghurt kan ook, bij gebrek aan beter.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug op de slettensite dat olijfolie ook erg goed werkt voor je kontje als je glijmiddel op is.
Zo zie ik ze je graag.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Altijd nat in ieder gat!
Hmz.. dat ritme, die pik.. hebben wij niet al eens geneukt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Te traag.
Maar ik pas me wel aan.
Ah, u bent nog nat van de vorige, zie ik?
Well duh. Alleen is tweede persing dan wel beter dan eerste persing.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:35 schreef Shirley het volgende:
Ik las een tijdje terug op de slettensite dat olijfolie ook erg goed werkt voor je kontje als je glijmiddel op is.
Die gat ik ook al gepost.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je cunt ook te ver gaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hmz.. dat ritme, die pik.. hebben wij niet al eens geneukt?
Oh, je bent al een half uur bezig!
Zo wordt het natuurlijk niks met de Inso1000.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef Insomaniac het volgende:
Hmz.. dat ritme, die pik.. hebben wij niet al eens geneukt?
Oh, je bent al een half uur bezig!
Je geeft les?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De smaakpupillen
Oh! Ik schaam me bloot.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die gat ik ook al gepost.
Rim jij dan? Ik hou daar niet zo van. Dat geslurp aan m'n anusje.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Well duh. Alleen is tweede persing dan wel beter dan eerste persing.
En natuurlijk altijd knoflookvrij nemen. De smaakpupillen willen namelijk ook wat.
Les aan pupillen, een bus vol hockeydames. You say potato, I say Let's get it on ladies.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:38 schreef Dagonet het volgende:
Je geeft les?
Alleen als er tijd voor is en de dame in kwestie het wil natuurlijk. Ik heb ook mijn grenzen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef Shirley het volgende:
Rim jij dan? Ik hou daar niet zo van. Dat geslurp aan m'n anusje.
Heel leuk! En net zo geil als mij.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen als er tijd voor is en de dame in kwestie het wil natuurlijk. Ik heb ook mijn grenzen.
Heb je een leuke moeder?
[Seth]quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh! Ik schaam me bloot..
Ik weiger dan ook te lachen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[Seth]
Je hoeft je niet te schamen, foutjes komen bij iedereen wel eens voorhuid.
[/Seth]
Die was écht slecht..
Wie heeft het meeste geld van jullie beiden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:45 schreef Shirley het volgende:
Heel leuk! En net zo geil als mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |