Hoe weet je dat nou?!?!?! Hoe weet je dat er plannen worden gemaakt voor wereldoverheersing?!?!?!?! (quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, de NWO moet zorgvuldig zijn strategie plannen. En aangezien wij niet aanwezig zijn bij de vorming van de plannen, kunnen we slechts gissen of wat, wanneer en hoe.
Morgen Prinsjesdag, dus de rellen zullen morgen wel beginnenquote:
Al sinds 9-11 toch ? De "War On Terror" weet je wel. Inmiddels 16 Nlse soldaten gesneuveld.quote:
Lijkt er op dat alle belangerijke of ingrijpende data met numerologie te maken heeft. Voornamelijk met standen van Venus tov Aarde.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, de NWO moet zorgvuldig zijn strategie plannen. En aangezien wij niet aanwezig zijn bij de vorming van de plannen, kunnen we slechts gissen of wat, wanneer en hoe. Voor hun maakt het niet uit wanneer de aanval komt, het zal altijd zijn op een moment dat voor hun goed is. Zij zitten er tenslotte achter. En bovendien, heb jij een aanval nodig om het te geloven? Zie je niet wat er verder gebeurd?
Bekijk docus als Terrorstorm, End game: Blueprint for Global Enslavement, America: Freedom to Facsism enzquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?!?!?! Hoe weet je dat er plannen worden gemaakt voor wereldoverheersing?!?!?!?! ()
Heb je bronnen, inside intel?
kosten op papier ... zal wel over de miljard zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Al sinds 9-11 toch ? De "War On Terror" weet je wel. Inmiddels 16 Nlse soldaten gesneuveld.
http://www.nos.nl/nosjour(...)ghanistan_doden.html
En de financiele kosten,tot dusver 650 miljoen Euro.
Geef maar toe, camera schoonmaken was een smoes. Je wilt gewoon een Molotovcocktail maken.quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef ToT het volgende:
Tja dat War on terror....tjezus zeg: ik wilde een literfles ethanol kopen bij de apotheek voor het reinigen van de lenzen van mijn digitale camera, voor het ontsmetten van wondjes, voor het reinigen van diverse onderdeeltjes enz.
Kreeg ik echt bijna niet mee: mocht niet meer verkocht worden i.v.m. terrorisme!!!
Een paar maand geleden kon ik het nog probleemloos kopen!
Waar gaat dit heen zeg?!?
....en de Maya Kalenderquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lijkt er op dat alle belangerijke of ingrijpende data met numerologie te maken heeft. Voornamelijk met standen van Venus tov Aarde.
heb je de video gezien die Resonancer heeft gepost. Hele andere kijk op het geheel. Het is wel wat bizar maar is voor mij dan een eyeopener. De numerologie gaat zo immens ver. Het is gewoon eng. En ja mayakalender komt voorbij. Zo veel zaken vallen op eens op een hun plaats. Zo als je jaartjes geleden hier hebt gezegd van boeken lezen. 12e planeet gelezen?quote:
Naar totale controle dmv RFID scanz0rz etc.quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef ToT het volgende:
Tja dat War on terror....tjezus zeg: ik wilde een literfles ethanol kopen bij de apotheek voor het reinigen van de lenzen van mijn digitale camera, voor het ontsmetten van wondjes, voor het reinigen van diverse onderdeeltjes enz.
Kreeg ik echt bijna niet mee: mocht niet meer verkocht worden i.v.m. terrorisme!!!
Een paar maand geleden kon ik het nog probleemloos kopen!
Waar gaat dit heen zeg?!?
oh niets dat was even een vrije associatie van me met ethanol en terrorismequote:Op maandag 15 september 2008 22:23 schreef ToT het volgende:
Tja molotov cocktail....volgens mij is benzine daar beter voor dan ethanol. Misschien dat ethanol weer een grondstof is voor een krachtiger explosief of vergif of zo?
Kijk, nu je dus tegen zaken aanloopt wat je zelf aangaat dan wordt het vervelend. Jaartjes geleden riepen we ach zo'n vaart gaat het allemaal niet lopen. Jy bent gek dat je dat denkt. Bla bla. Ja toch?!quote:In ieder geval gaat dit me gewoon echt te ver! Als je bepaalde boodschappen niet meer kunt kopen omdat je als goedbedoelende Nederlandse burger misschien Allah Hakbar-gillend een aanslag zou kunnen gaan plegen.....?
Meer dan x flessen zonnebloem olie is ook verdacht. Je dieselauto er mee volgoeien?!!. Zonnebloemolie is ook nog eens beter dan diesel. En schoner natuurlijker Ach ja...quote:Op maandag 15 september 2008 22:34 schreef ToT het volgende:
Welk ministerie zou voor zo'n verbod gezorgd kunnen hebben? Het lijkt me wel ff interessant om daar een mailtje naar te sturen om ze om uitleg te vragen.
oh heb je de fles niet mee gekregen !?quote:Op maandag 15 september 2008 22:34 schreef ToT het volgende:
Welk ministerie zou voor zo'n verbod gezorgd kunnen hebben? Het lijkt me wel ff interessant om daar een mailtje naar te sturen om ze om uitleg te vragen.
Op pagina 84 van the atlantean cons.. zie je een foto van Beatrix.quote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heb je de video gezien die Resonancer heeft gepost. Hele andere kijk op het geheel. Het is wel wat bizar maar is voor mij dan een eyeopener. De numerologie gaat zo immens ver. Het is gewoon eng. En ja mayakalender komt voorbij. Zo veel zaken vallen op eens op een hun plaats. Zo als je jaartjes geleden hier hebt gezegd van boeken lezen. 12e planeet gelezen?
Dit is ook wel een must read. The Atlantean Conspiracy. Wat Illuminati door de eeuwen heen heeft uitgespookt.
De lijst van connecties met elkaar is gigantisch. Alles wordt behandeld. Sommige zaken zijn echt bizar en dient voor mezelf verder uitgezocht te worden.
Oh, Ian Xel Lungold heeft wel een aardige lezing over de Maya Calendar.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Op pagina 84 van the atlantean cons.. zie je een foto van Beatrix.
Grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |