abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19680616
heel mooi Xanthe gefeliciteerd
pi_19683521
Dank je.
pi_19692951
WAUWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEfeliciteerd joh! Super.
pi_19695063
Dank je katinka , jou eerst volgende IVF volg je mij hoor!
Hoe gaat ie met je trouwens?
pi_19697478
vanavond beginnen met de Gonal-F, dus over 18 dagen (althans zo was het de vorige keer) punctie. Dat gaat dus best snel ineens.
Heb gisteren lekker gefeest, supermooi weer gehad en voel me nu een beetje gammel (overvemoeid?) Leuk zo'n feestje, maar altijd wel een hoop werk...
Nu weer aan 't werk.

Geniet van je plusje en ik ben inderdaad van plan jouw voorbeeld te volgen!
pi_19697496
Zo rond de periode van mijn 1e echo dus

Tja vermoeid... ik kon daar ook last van hebben als ik zo
met de hormonen bezig was.
Heb nu vooral opvliegers...
Zo'n mega warm gevoel in mijn gezicht , dat ik het gevoel heb dat ik een knal
rood hoofd heb en de zweet druppels er elk moment uit kunnen komen.
Maar dat zal wel komen door die andere hormonen
Zo ff de apotheek , huisarts en het ziekenhuis bellen.
pi_19798080
Ik heb eigenlijk niks te melden, behalve dat ik na morgen lekker een weekje vrij ben. Lekker de tijd voor mezelf, lekker relaxen! De hectiek van mijn werk bezorgde me de vorige keer dubbel stress, dus vandaar dit maar es een keer ontspanning.
Hopelijk lekker weer......en precies over een week de eerste keer echo+bloed.

Xanthe, alles goed?
pi_19799518
Lekker hoor Katinka , geniet er maar van dat weekje vrij.
Ja hier is alles nog goed , ben rustig en wacht dus rustig af tot ik de
1e echo krijg , heb ik wel zin in.
Ben er eigenlijk niet steeds mee bezig , heel anders dan de vorige keer.
pi_19839715
Mooi, des te beter. Hopelijk werkt dat bij mij ook; ik ben er nu ook veel minder mee bezig. Het gebeurd me regelmatig dat ik bijna zou vergeten te spuiten 's avonds. Alles went he?
Nou de punctie nog. brrr. Nog 1,5 week (oeps!).
pi_19841073
Voor je het weet zit je alweer in je wacht weken.
Ik vond het prikken de eerste dagen wel gaan , maar na een dag of 8 werd ik er zat van
en het rare is dat je je er dan extra tegen gaat verzetten op de 1 of andere manier.
Maar gelukkig heb ik nooit zo onwijs lang hoeven prikken.

Ondertussen wel steeds buikpijntjes , maar geloof dat die vrij normaal waren , maar toch rinkelt er af en toe een alarm bel , zal nog wel komen door de miskraam van februari.
Nou ja we gaan er nog steeds vanuit dat het goed gaat.
Mijn vriendje heeft min of meer al gezegd om van zijn 13e maand een nieuwe en goeie wasmachine te gaan kopen. Die hebben we dan ook wel nodig omdat de berg was natuurlijk een stuk groter word met zo'n kleintje erbij.
We zitten in elk geval heerlijk vooruit te kijken
pi_19866989
Mooi zo, geniet er maar van! Je kunt je nog zorgen genoeg maken hoor...en van te voren zorgen maken is zonde van de energie. Heel fijn een goeie wasmachine, goed voornemen.

Ik kijk trouwens met je mee uit naar die eerste echo! Wat denk je, zijn het er 2? Of is dat niet reeel?

En voor wat betreft het lange prikken; ook dat went. Ik prik nu al weer 17 dagen, waarvan 7 zelfs 2x per dag. Het enige is dat ik eigenlijk naar andere plekjes zou moeten gaan zoeken, want mijn buik ziet er inmiddels uit als een speldekussen.
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 22:34:37 #37
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19867343
Hey speldekussen Na jouw berichtje in het tweede streepjestopic kon ik het toch niet laten om hier ook even uit de lurkstand te springen.

Ik hoop dat je een paar prachtige, grote eitjes mag scoren over anderhalve week. Wel lekker dat je nu een weekje vrij bent. Mooi de gelegenheid om jezelf eens grandioos te verwennen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_19867609
Hahaha een speldekussen!
Ik weet wat ik jou zou moeten geven als je zwanger zou raken!

Ja een 2-ling is een heel reeële kans , 2 grote eitjes ten tijde van de eisprong 23 en 23,5 mm (groot voor mijn doen he?)
De eerste dagen had ik ook echt een gevoel/stemmetje die zei dat het een 2-ling zou zijn.
Maar dat gevoel/stemmetje heb ik niet meer gehad na die eerste dagen , maar dat is het zelfde dat ik dus niet steeds bezig ben met mijn zwangerschap.
Heel anders dan de 1e keer , toen kan ik de hele dag wel zeggen "ik ben lekker zwanger" op zo'n sliep uit melodietje , erg kinderachtig dus
Het lijkt wel of het me op dit moment minder boeit , ik leef mijn leven , geef toe aan vermoeidheid als dit lukt en doe gewoon mijn dingen.
De kwaaltjes herrinneren me eraan dat ik zwanger ben maar dat is ook alles....

Nou meis , je gaat me nu wel volgen hoor!
Vraag me af hoe het ondertussen met Sanne gaat.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:22:12 #39
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19869183
Xanthe, ik weet nog goed dat ik bij mijn zwangerschap in het begin ook sterk het idee had dat het een 2-ling zou worden. En in beginsel had ik gelijk (alleen is alleen van Saskia het hartje gaan kloppen, haar evt. 2-ling broertje/zusje heeft 't niet gered). voor 't eerst dat ik het zo opschrijf en besef me nu pas dat ze ook nog een broertje of zusje had kunnen hebben

Katinka, ik ken dat speldekussen gevoel Is het geen optie om in je bovenbeen te prikken? (Ik prikte de decapeptyl (om de cyclus stil te leggen) altijd in m'n bovenbeen en de stimulerende prik (puregon in mijn geval) in mijn buik. Dat verdeelde de boel een beetje. Succes alvast voor donderdag! (mocht ik 't vergeten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_19873320
Raar is dat he? Dat een gevoel soms zo kan kloppen.
Misschien ook moeilijk om te beseffen dat je er 2 had kunnen hebben , maar die ene nemen ze je nu in elk geval niet meer af! Je hebt een mooi meissie en het voordeel van een 1-ling is dat je die alle aandacht kunt geven.

Voor mezelf geld in elk geval hoe leuk een 2-ling ook kan zijn , het lijkt me zo ontzettend zwaar , zeker omdat ik er vaak alleen voor zal komen te staan.
Mijn vriend werkt nog in ploegen , onregelmatig weg en slaapt op rare tijdstippen.
Volgens mij zou ik het erg moeilijk vinden om daar dan een goede balans in te vinden.
Onregelmatig leven van mijn vriend , de 2-ling en het huishouden en de dieren....
Denk dat met een 1-ling de boel beter te reorganiseren valt.
Ben dus stiekem wel erg blij als het er maar 1 zou zijn.
Maar dat neemt niet weg dat een 2-ling niet welkom zou zijn , maar zal meer mijn ritme hierin moeten gaan zoeken.
Maar er is natuurlijk geen probleem zo groot of er is wel een oplossing voor....
pi_19918733
hey Slaapmeisje, dankje; ik ben mezelf inderdaad ontzettend aan het verwennen; 2 dagen een beetje aangeklooid, (caffeine vrije) koffie hier, thee daar; morgen met mijn zus shoppen, donderdag eerste echo en verder shoppen (ik heb nog steeds geen zomerkleren gekocht) en vrijdag een dagje beautyfarm HEERRRRLIJK!
Ik kan gewoon niet kiezen uit alle relaxprogrammas (kost een paar lieve centjes,
maar tis natuurlijk voor een zeer goed doel .

E.T. ik overdreef nogal hoor met mijn speldekussen. Maar ja die plek op mijn buik is zo vertrouwd; het wordt misschien wel es tijd voor een andere plek erbij. Ik moet zeggen nu ik de Gonal met een nieuwe pen mag spuiten (ipv die dikke injectienaalden) zijn de kraters en kuilen een stuk minder.
Maar die pregnyl doe ik het liefst in mijn buik omdat ik daar het meeste last van heb, dus ik zal morgen eens proberen in mijn been te spuiten om de komende week mijn buik te laten herstellen.
Bedankt voor de tip
  dinsdag 15 juni 2004 @ 20:31:31 #42
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19919179
katinka, per dag afwisselen links en rechts van je navel doe je wel he? (en dan kun je ook nog volgens het schema: 'linksonder-rechtsonder-linksboven-rechtsboven' werken)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_19922536
prcies, zover was ik al wel (en ook nog eens gonal en lucrin kruislings)
Door die dikke naalden had ik even de associatie met een speldekussen

Enige klacht op dit moment is mijn heup (ik lijk wel oma?); vorig jaar met skieen gevallen (mijn rechterbeen bleef staan terwijl ik over de kop vloog). Ik heb toen wel een 'knoep' gevoeld, maar heb er verder geen last van gehad. Nu heb ik het laatste halfjaar veel minder gesport en langzaam maar zeker krijg ik steeds meer last van die ene heup
Nu ben ik op laag niveau wat meer aan het trainen, om toch mijn spieren weer wat aan te sterken; maar daar wordt het niet beter van (BAAL). Bij wat naar buitengerichte bewegingen knoept mijn heup (klinkt niet fijn) en dat gaat echt wel zeer doen. Dus morgen maar even naar de doc. Hopelijk kan hij me geruststellen. Je snapt dat ik zo vlak voor de PU geen rare berichten wil krijgen..
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:14:17 #44
7206 Masscheroen
aka Slaapmeisje
pi_19944897
Hai katinka! Jij hebt morgen dus ook je eerste echo? Dan liggen we waarschijnlijk simultaan met de benen wijd morgen want ik heb morgen weer mijn 1e follikelmeting om te bepalen wanneer we weer een samenlevingstest mogen doen. Dan wordt 9 juli helemaal een belangrijke dag voor ons want dan gaan we eindelijk alle uitslagen bespreken en krijgen we hopelijk een behandelplan. Het zal waarschijnlijk IUI worden en dat hoop ik eigenlijk wel als ik die verhalen over hormonen spuiten zo lees brrrrrr.

Groetjes en veel succes morgen,
Slaapmeisje
Mag ik mijn eigen naam weer trug?
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:29:30 #45
1087 Merisse
broddeltante
pi_19948313
Ehh Slaapmeisje moet je niet ook hormomen spuiten bij IUI of is dat niet altijd. Volgens mij deed Xanthe het wel.
Succes morgen Katinka en Slaapmeisje!
Katinka, misschien vind je het ook wel leuk in dit topic mee te kletsen "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat".
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_19948425
Hi Slaapmeisje, hoe laat lig jij morgen? Ik tussen 8 en 9 uur (wel vroeg; moet om 6 uur mijn bedje uit!!!) Ah, dus spannende tijden breken aan voor je...net als voor ons eigenlijk. Maar over die IUI, dat heb ik ook gedaan (niet om je te ontmoedigen hoor!) en daar moest ik ook al spuiten (ai?) Ik weet niet of dat altijd zo is...Dat ging toen met een (Puregon)pen en dunne kleine opzetnaaldjes. De eerste keer is een beetje eng; maar als het je helpt zwanger te worden steek je dat naaldje echt zo in je vetrolletje hoor! En daarna voel je je echt

Vanochtend naar de doc geweest voor mijn heup; waarschijnlijk een blokkade in mijn kapsel/pezen/aanhechtingen. Het knoepen wordt meestal veroorzaakt door pezen die overelkaar schieten. Maar het is in iedergeval niet goed...Ik kan mijn been niet vrij zonder pijn bewegen. En hij vond nog een ander standje waarvan ik door het plafond ging Maar hoogstwaarschijnlijk wordt het fysiotherapie. Om uit te sluiten dat het in het gewricht zelf zit (slijtage ofzoiets) heb ik een rontgenfoto moeten laten maken. Gelukkig kon dat meteen. Over 2 dagen heb ik de uitslag. Maar het is zeer waarschijnlijk een kwaal door die valpartij (op mijn leeftijd...) dus ik ben wel gerustgesteld. Nou maar hopen dat mijn follikeltjes niet geroosterd zijn door die stralen (kon volgens de doc geen kwaad...)!

Maareh, succes morgen en ik ben benieuwd naar de datum van de test. Hopelijk wel de laatste keer! Je hebt er nu toch genoeg gedaan.

Goed topic trouwens dat van jou met die roze wolk. Heb nog niet alles gelezen, maar ik herken bijna alles (helaas) zo! Ook dat nieuwe topic van Merisse zal ik nog wel eens komen binnenkort..
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:34:03 #47
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19948445
Weet ik eigenlijk niet Merisse. Volgens mij hangt het van je situatie af en wat er aan de hand is. Ik geloof zelfs dat Xanthe mocht kiezen tussen wel of geen hormoonstimulatie in samenhang met IUI.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_19948449
Nou Merisse, bijna telepathie?!
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:37:35 #49
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19948555
In ieder geval heb ik vetrolletjes genoeg om die spuit in te zetten katinka Ik moet zelf pas om 10.10 uur bij de fertikliniek zijn, maar ik ga daarvoor eerst nog even naar kantoor en vandaaruit naar de dokter. Tja dit is de 3e samenlevingstest en hopelijk wel de laatste zeg. De eerste keer was ie negatief en de tweede keer was er te weinig materiaal Het helpt natuurlijk ook niet mee dat de zwemmertjes van Slaapvriendje een te hoge viscositeit hebben...

Geen simultaan echo, maar estafette echo dan maar morgen
  Moderator woensdag 16 juni 2004 @ 22:10:36 #50
5428 crew  miss_sly
pi_19949684
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Weet ik eigenlijk niet Merisse. Volgens mij hangt het van je situatie af en wat er aan de hand is. Ik geloof zelfs dat Xanthe mocht kiezen tussen wel of geen hormoonstimulatie in samenhang met IUI.
Mijn zusje heeft in januari IUI gedaan (als lesbisch stel waren ze op hulp aangewezen en KID was na 9 keer nog niet gelukt) en die had geen hormoonstimulatie. Alleen de eisprong werd begeleid met een injectie (ik ben er al even uit, maar volgens mij de HCG-injectie) , zodat men zeker was van het moment van de eisprong en het inbrengen goed kon timen. Leuk detail is dat de eerste IUI meteen raak was en ze nu 25 weken zwanger is

Sterkte morgen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')