abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19311887
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 09:31 schreef FuifDuif het volgende:
Maar je had het al kunnen weten, want volgens mij weten velen nu wel dat ik uberhaupt nog geen seks heb gehad.
Mag ik vragen hoe oud jij bent, of vind je dat een te persoonlijke vraag?
Gezien sommige antwoorden die jij geeft, denk ik niet dat jij nog een puber bent (maar goed, kan ook zijn dat je gewoon volwassen kan praten )
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 10:58:56 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19311903
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Cafun het volgende:

[..]

Gezien sommige antwoorden die jij geeft, denk ik niet dat jij nog een puber bent (maar goed, kan ook zijn dat je gewoon volwassen kan praten )
k l o o n
pi_19311911
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:13 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weleens een vriendin geneukt om voor elkaar te krijgen dat ze de afwas deed
Was dat je vriendin of was het een goede vriendin?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:11:37 #29
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19313112
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk ook dat het vooral vrouwen zijn die het doen en dat verklaart tevens de toenname van vrouwen op hogere posities. Zo zie je maar weer dat dat doorgaans niets met capabiliteit te maken heeft, maar alles met seksuele verlangens van de mannelijke meerderen.
h0hoh0 gaan we weer....

Wat ben jij een fokking attentionwhore! Jij krijgt nooit sex met een normaal denkend meisje.
Proud Powerpauper
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:13:01 #30
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19313138
quote:
Ik denk ook dat het vooral vrouwen zijn die het doen en dat verklaart tevens de toenname van vrouwen op hogere posities. Zo zie je maar weer dat dat doorgaans niets met capabiliteit te maken heeft, maar alles met seksuele verlangens van de mannelijke meerderen.
Volgens mij, fuifduif, ben jij gefixeerd in de orale fase met een naderende penisnijd Christus te paard jongen, waar haal je de domheid vandaan? Waarom zouden vrouwen minder capabel zijn, gewoon even een vraagje?

Ik heb nog nooit seks gehad om iets anders te bereiken dan seks. Ik glimlach wel lief tegen politieagenten en conducteurs enzo. Dat zijn meer bambi-ogen dan seks-appeal, overigens. Maar het werkt wel
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19314107
quote:
Ten eerste: wat heeft de toename van het aantal vrouwen op hogere posities met seks voor succes te maken? Heb jij soms bronnen waarin wordt bevestigd dat er een evenredige toename van seks voor succes is aan de kant van de vrouwen??? Jij met je drogredenen

En trouwens, waarom zou iemand een of andere kluns op een hoge positie zetten na een potje seks als hij weet dat-ie daardoor failliet zal gaan. Als zo iemand dat doet, heeft hij zélf niet eens de capaciteiten om een bedrijf draaiende te houden
pi_19314489
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 09:31 schreef FuifDuif het volgende:
Calvobbes, meestal geef ik tegenwoordig nu wel direct een antwoord op mijn eigen vragen. In dit geval ben ik dat vergeten, dus ik zal mijn vraag alsnog nu zelf beantwoorden:

Nee, ik heb nooit seks gehad voor een succes. Maar je had het al kunnen weten, want volgens mij weten velen nu wel dat ik uberhaupt nog geen seks heb gehad.
en we weten allemaal ook WAAROM
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19314593
quote:
wat een typische FD posting is dit zeg alsof alle vrouwen met een hoge functie dat bereikt hebben door zich omhoog te neuken! ik zal je eens iets uitleggen (of iig een poging wagen) vrouwen zijn in veel dingen beter dan mannen en vice versa door de voordelen die een vrouw heeft op een man ben ik van mening dat een vrouw beter leiding kan geven dan een man, waarom?

A. vrouwen kunnen beter meerdere dingen tegelijk doen
B. vrouwen zijn minder op macht belust dan mannen waardoor je over het algemeen beter een vrouw als bazin kan hebben (ja ik spreek uit ervaring)
C. vrouwen kunnen beter tegen stress

uiteraard zijn er ook vrouwen en ongetwijfeld ook mannen die zich omhoog hebben geneukt ook hier spreek ik uit ervaring maar dat terzijde, de ware reden dat vrouwen meer en meer hoge functies krijgen is omdat vrouwen tegenwoordig ook een carriere wil ipv zoals vroeger standaard huisvrouw te zijn.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:49:27 #34
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_19314648
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Maar het werkt wel
Gaan ze hard genoeg op de vlucht, ja?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_19314702
Even een vraagje aan fuifduif en zijn twaalf klonen.
Hoe oud ben je eigenlijk? Zal vast wel al ergens ter sprake zijn gekomen, maar heb het gemist. Ik weet nu niet echt in wat voor licht ik je topics moet bekijken. Ben benieuwd!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:54:11 #36
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_19314735
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 09:53 schreef BladE-l----- het volgende:
Ik heb wel eens een collega gehad die zich hogerop neukte.
Maar dat was gigantische slet.
Verschrikkelijk incapabel ook, trouwens. Was wel duidelijk dat ze geen teamleider werd vanwege haar capaciteiten op de werkvloer.
Ik als man zou het nooit doen, maar ik kots ook op wijven die het wel doen.
Haar capaciteiten op de werkvloer waren waarschijnlijk juist prima
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:54:31 #37
53866 moniek
met i-e-k
pi_19314741
ik ben geen slet.
dat is een nee, fuifduif
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_19314759
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Cafun het volgende:
Ik ben 23. Maar wat insinueer jij? Dat je ervan uitgaat dat alleen pubers nog maagd kunnen zijn en je eigenlijk op oudere leeftijd al seks moet hebben gehad?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:56:13 #39
53866 moniek
met i-e-k
pi_19314770
quote:

[..]
Christus te paard jongen,
Odi et amo.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:56:42 #40
53866 moniek
met i-e-k
pi_19314781
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ben 23. Maar wat insinueer jij? Dat je ervan uitgaat dat alleen pubers nog maagd kunnen zijn en je eigenlijk op oudere leeftijd al seks moet hebben gehad?
beetje gefrustreerd?
Odi et amo.
pi_19314790
* pAin antwoord op alles nee

Daarbij heb ik nog nooit een vrouwelijke leidingegevende gehad!

Enne fuifduif, waarom zouden vrouwen minder capabel zijn binnen het bedrijfsleven om op een hoge functie te komen, afgezonderd dat ze zich omhoog neuken?? Ik noem een paar voorbeelden:

- Sylvia Toth van dat uitzendbureau (Content geloof ik); heeft het toch helemaal gemaakt in de uitzendbranche, twee na grootste uitzendbureau van Nederland, zit in het bestuur van de KNVB en nu in de vastgoedindustrie
- Saskia Stuiveling, president van de Algemene Rekenkamer; als je president van de Algemene Rekenkamer bent, dat toch 1 van de belangrijkste financieel economische hulpmiddelen in Nederland, als vrouw in dit stoffige mannenwereldje, dan heb je het imho toch echt wel gemaakt!
- Jolanda Tijhuis, directrice van Delta Lloyd Schade; ook weer een mannenwereldje, het verzekeringswereldje en toch directrice van een groot onderdeel van een grote verzekeringsmaatschappij
- Scarlett Kwekkeboom, directrice van een installatiebedrijf en zakenvrouw van het jaar 2002

Dan sluit ik de vrouwelijke ministers en staats secretarissen nog uit, dat word ook niet zomaar!!!

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ik vind vrouwen op de top trouwens wel een goede zaak, die weten echt echt wat ze willen en doen het vaker beter dan hun mannelijke collega's, aangezien vrouwen aan de top echt een drive hebben om hun in te zetten voor een bedrijf, of dat nou van hun zelf is of niet maakt geen hol uit....

En van waar de vraag als je zelf notabene nog nooit sex hebt gehad?? Ooit in de verleiding gekomen??
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:57:36 #42
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_19314802
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Je bent gewoon een 23 jarige puber!
pi_19314816
quote:
Volgens mij, fuifduif, ben jij gefixeerd in de orale fase met een naderende penisnijd Christus te paard jongen, waar haal je de domheid vandaan? Waarom zouden vrouwen minder capabel zijn, gewoon even een vraagje?
Ik denk dat hun denkvermogens niet toereikend zijn. Uiteraard zijn er uitzonderingen. Maar geen nood, andersom denk ik dat mannen niet geschikt zijn voor de meer emotionele beroepen/functies: bedrijfspsycholoog bijvoorbeeld, of verzorgende, verpleging enzovoort.
quote:
Ik heb nog nooit seks gehad om iets anders te bereiken dan seks. Ik glimlach wel lief tegen politieagenten en conducteurs enzo. Dat zijn meer bambi-ogen dan seks-appeal, overigens. Maar het werkt wel
Hoe bedoel je het werkt wel? Als je dat niet zou doen, zou je dan zomaar een bekeuring krijgen denk je? Maakt het uit hoe je naar een politie-agent of een conducteur kijkt, wanneer je niets verkeerds gedaan hebt?
pi_19314872
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:14 schreef Daphne85 het volgende:
Ten eerste: wat heeft de toename van het aantal vrouwen op hogere posities met seks voor succes te maken? Heb jij soms bronnen waarin wordt bevestigd dat er een evenredige toename van seks voor succes is aan de kant van de vrouwen??? Jij met je drogredenen

En trouwens, waarom zou iemand een of andere kluns op een hoge positie zetten na een potje seks als hij weet dat-ie daardoor failliet zal gaan. Als zo iemand dat doet, heeft hij zélf niet eens de capaciteiten om een bedrijf draaiende te houden
Je moet niet vergeten dat het eigenlijke denkwerk dan niet door de vrouw in kwestie gedaan wordt, maar door een man. Dus als bijvoorbeeld vrouw X op een hoge managementpositie zit doet meneer Y haar werk. Op die manier worden er vliegen in één klap gevangen: enerzijds laat het bedrijf zien dat ze ge-emancipeerd is en staat voor gelijke kansen en anderzijds voorkomt de incapabiliteit van vrouw X dat het bedrijf om zeep geholpen wordt, omdat het niet vrouw X is die het eigenlijke werk doet, maar meneer Y. Het seksuele zit hem erin, dat mevrouw X op die positie mag blijven en zo de schijn hoog houdt dat ze een hoge en belangrijke positie heeft, zolang ze meneer Y seksueel blijft bevredigen.
pi_19314875
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:57 schreef Bertin het volgende:

[..]

Je bent gewoon een 23 jarige puber!
correctie het is een 23 jarige aandachtstrekker met de nadruk op TREKKER
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:02:28 #46
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_19314890
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:01 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

correctie het is een 23 jarige aandachtstrekker met de nadruk op TREKKER
trek·ker (de ~ (m.), ~s)
1 truck
2 hendel aan een vuurwapen
3 iem. die een trektocht maakt
4 trekvogel
5 iem. die een wissel afgeeft => trassant
6 publiekstrekker
7 rubber veger
pi_19314924
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef UltraBrain het volgende:
Even een vraagje aan fuifduif en zijn twaalf klonen.
Hoe oud ben je eigenlijk? Zal vast wel al ergens ter sprake zijn gekomen, maar heb het gemist. Ik weet nu niet echt in wat voor licht ik je topics moet bekijken. Ben benieuwd!
LOL, twaalf klonen als in twaalf apostelen. Ik geef je een plusje voor je creativiteit.

Ik ben 23.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:03:57 #48
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_19314932
ruk·ken1 (onov.ww.)
1 kort, hard trekken => snokken
2 [inf.] zich aftrekken

Rukken is een betere definitie
pi_19314933
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef Bertin het volgende:

[..]

trek·ker (de ~ (m.), ~s)
1 truck
2 hendel aan een vuurwapen
3 iem. die een trektocht maakt
4 trekvogel
5 iem. die een wissel afgeeft => trassant
6 publiekstrekker
7 rubber veger
ik bedoel trekker (het was een woordspeling) in de zin van rukken maar ja aandachtsrukker klinkt niet
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:06:23 #50
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_19314977
snok·ken (onov.ww.)
1 [Belg., niet alg.] rukken [Belg., niet alg.]

vanaf nu is het snokken dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')