Mag ik vragen hoe oud jij bent, of vind je dat een te persoonlijke vraag?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:31 schreef FuifDuif het volgende:
Maar je had het al kunnen weten, want volgens mij weten velen nu wel dat ik uberhaupt nog geen seks heb gehad.
k l o o nquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Cafun het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij bent, of vind je dat een te persoonlijke vraag?
Gezien sommige antwoorden die jij geeft, denk ik niet dat jij nog een puber bent (maar goed, kan ook zijn dat je gewoon volwassen kan praten)
Was dat je vriendin of was het een goede vriendin?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:13 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weleens een vriendin geneukt om voor elkaar te krijgen dat ze de afwas deed
h0hoh0 gaan we weer....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk ook dat het vooral vrouwen zijn die het doen en dat verklaart tevens de toenname van vrouwen op hogere posities. Zo zie je maar weer dat dat doorgaans niets met capabiliteit te maken heeft, maar alles met seksuele verlangens van de mannelijke meerderen.
Volgens mij, fuifduif, ben jij gefixeerd in de orale fase met een naderende penisnijdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk ook dat het vooral vrouwen zijn die het doen en dat verklaart tevens de toenname van vrouwen op hogere posities. Zo zie je maar weer dat dat doorgaans niets met capabiliteit te maken heeft, maar alles met seksuele verlangens van de mannelijke meerderen.
Ten eerste: wat heeft de toename van het aantal vrouwen op hogere posities met seks voor succes te maken? Heb jij soms bronnen waarin wordt bevestigd dat er een evenredige toename van seks voor succes is aan de kant van de vrouwen??? Jij met je drogredenenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
en we weten allemaal ook WAAROMquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:31 schreef FuifDuif het volgende:
Calvobbes, meestal geef ik tegenwoordig nu wel direct een antwoord op mijn eigen vragen. In dit geval ben ik dat vergeten, dus ik zal mijn vraag alsnog nu zelf beantwoorden:
Nee, ik heb nooit seks gehad voor een succes. Maar je had het al kunnen weten, want volgens mij weten velen nu wel dat ik uberhaupt nog geen seks heb gehad.
wat een typische FD posting is dit zegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
Gaan ze hard genoeg op de vlucht, ja?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Maar het werkt wel![]()
Haar capaciteiten op de werkvloer waren waarschijnlijk juist primaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:53 schreef BladE-l----- het volgende:
Ik heb wel eens een collega gehad die zich hogerop neukte.
Maar dat was gigantische slet.
Verschrikkelijk incapabel ook, trouwens. Was wel duidelijk dat ze geen teamleider werd vanwege haar capaciteiten op de werkvloer.
Ik als man zou het nooit doen, maar ik kots ook op wijven die het wel doen.
Ik ben 23. Maar wat insinueer jij? Dat je ervan uitgaat dat alleen pubers nog maagd kunnen zijn en je eigenlijk op oudere leeftijd al seks moet hebben gehad?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Cafun het volgende:
Mag ik vragen hoe oud jij bent, of vind je dat een te persoonlijke vraag?
Gezien sommige antwoorden die jij geeft, denk ik niet dat jij nog een puber bent (maar goed, kan ook zijn dat je gewoon volwassen kan praten)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Christus te paard jongen,
beetje gefrustreerd?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben 23. Maar wat insinueer jij? Dat je ervan uitgaat dat alleen pubers nog maagd kunnen zijn en je eigenlijk op oudere leeftijd al seks moet hebben gehad?
Je bent gewoon een 23 jarige puber!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben 23. Maar wat insinueer jij? Dat je ervan uitgaat dat alleen pubers nog maagd kunnen zijn en je eigenlijk op oudere leeftijd al seks moet hebben gehad?
Ik denk dat hun denkvermogens niet toereikend zijn. Uiteraard zijn er uitzonderingen. Maar geen nood, andersom denk ik dat mannen niet geschikt zijn voor de meer emotionele beroepen/functies: bedrijfspsycholoog bijvoorbeeld, of verzorgende, verpleging enzovoort.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:
Volgens mij, fuifduif, ben jij gefixeerd in de orale fase met een naderende penisnijdChristus te paard jongen, waar haal je de domheid vandaan? Waarom zouden vrouwen minder capabel zijn, gewoon even een vraagje?
Hoe bedoel je het werkt wel? Als je dat niet zou doen, zou je dan zomaar een bekeuring krijgen denk je? Maakt het uit hoe je naar een politie-agent of een conducteur kijkt, wanneer je niets verkeerds gedaan hebt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad om iets anders te bereiken dan seks. Ik glimlach wel lief tegen politieagenten en conducteurs enzo. Dat zijn meer bambi-ogen dan seks-appeal, overigens. Maar het werkt wel![]()
Je moet niet vergeten dat het eigenlijke denkwerk dan niet door de vrouw in kwestie gedaan wordt, maar door een man. Dus als bijvoorbeeld vrouw X op een hoge managementpositie zit doet meneer Y haar werk. Op die manier worden er vliegen in één klap gevangen: enerzijds laat het bedrijf zien dat ze ge-emancipeerd is en staat voor gelijke kansen en anderzijds voorkomt de incapabiliteit van vrouw X dat het bedrijf om zeep geholpen wordt, omdat het niet vrouw X is die het eigenlijke werk doet, maar meneer Y. Het seksuele zit hem erin, dat mevrouw X op die positie mag blijven en zo de schijn hoog houdt dat ze een hoge en belangrijke positie heeft, zolang ze meneer Y seksueel blijft bevredigen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:14 schreef Daphne85 het volgende:
Ten eerste: wat heeft de toename van het aantal vrouwen op hogere posities met seks voor succes te maken? Heb jij soms bronnen waarin wordt bevestigd dat er een evenredige toename van seks voor succes is aan de kant van de vrouwen??? Jij met je drogredenen![]()
En trouwens, waarom zou iemand een of andere kluns op een hoge positie zetten na een potje seks als hij weet dat-ie daardoor failliet zal gaan. Als zo iemand dat doet, heeft hij zélf niet eens de capaciteiten om een bedrijf draaiende te houden![]()
correctie het is een 23 jarige aandachtstrekker met de nadruk op TREKKERquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:57 schreef Bertin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een 23 jarige puber!
trek·ker (de ~ (m.), ~s)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
correctie het is een 23 jarige aandachtstrekker met de nadruk op TREKKER![]()
LOL, twaalf klonen als in twaalf apostelen. Ik geef je een plusje voor je creativiteit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef UltraBrain het volgende:
Even een vraagje aan fuifduif en zijn twaalf klonen.
Hoe oud ben je eigenlijk? Zal vast wel al ergens ter sprake zijn gekomen, maar heb het gemist. Ik weet nu niet echt in wat voor licht ik je topics moet bekijken. Ben benieuwd!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef Bertin het volgende:
[..]
trek·ker (de ~ (m.), ~s)
1 truck
2 hendel aan een vuurwapen
3 iem. die een trektocht maakt
4 trekvogel
5 iem. die een wissel afgeeft => trassant
6 publiekstrekker
7 rubber veger
|
|