abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19358686
Misschien een leuk idee om 's morgens een stadswandeling (met museum? gevangenpoort? bezoek tweede kamer? etc. ) door Den Haag te maken, dan lunch bij octopussy (als ze dat wil natuurlijk), 's middags naar Kijkduin (is rustig) of Scheveningen (druk, maar ook wel gezellig) op het strand zitten (en wie wil wandelen kan dat dan doen) en dan 's avonds ergens eten. Zoiets?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_19359581
Dat lijkt mij ook een leuk idee Isabeau!
Als alternatief voor de lunch kunnen we bijvoorbeeld picknicken ergens...
  maandag 24 mei 2004 @ 13:59:09 #53
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19362129
Kijkduin Rustig?

whahaha niet echt met lekker weer hoor dan is er ook geen doorkomen aan en je auto dichtbij neerzetten? whahaha ook niet

ik ga zelf op de fiets als het in Den Haag/Scheveningen is, want ja, ik woon er, maar als we het allemaal zo ver uit elkaar doen moeten we misschien rekening houden met openbaar vervoer, of anders een locatie kiezen waar alles echt lekker dicht bij elkaar is
Doei.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:05:13 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19362302
Bus 4 gaat toch van CS naar Kijkduin?

Ik werk in het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag (echt naast Den Haag CS) en heb een sleutel van de parkeerplaats, die is vrijwel leeg in het weekend. Het zou te regelen moeten zijn dat we allemaal daar parkeren (gratis en dan vanaf daar verder naar wat we ook gaan doen... Wandelen in Den Haag, met de tram naar Scheveningen, met de bus naar Kijkduin...

eigenlijk geen idee hoe kosher ze dat vinden, maar goed, er is toch niemand die van die parkeerplaats gebruik maakt in het weekend
  maandag 24 mei 2004 @ 14:48:27 #55
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_19363458
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bus 4 gaat toch van CS naar Kijkduin?

Ik werk in het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag (echt naast Den Haag CS) en heb een sleutel van de parkeerplaats, die is vrijwel leeg in het weekend. Het zou te regelen moeten zijn dat we allemaal daar parkeren (gratis en dan vanaf daar verder naar wat we ook gaan doen... Wandelen in Den Haag, met de tram naar Scheveningen, met de bus naar Kijkduin...

eigenlijk geen idee hoe kosher ze dat vinden, maar goed, er is toch niemand die van die parkeerplaats gebruik maakt in het weekend
Dat vind ik nou een heeel goed idee Brighteyes, niet omdat het gratis is, maar meer omdat je dan echt centraal bij elkaar bent! En alle kanten dan op kan.
  maandag 24 mei 2004 @ 16:43:23 #56
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19366588
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een leuk idee om 's morgens een stadswandeling (met museum? gevangenpoort? bezoek tweede kamer? etc. ) door Den Haag te maken, dan lunch bij octopussy (als ze dat wil natuurlijk), 's middags naar Kijkduin (is rustig) of Scheveningen (druk, maar ook wel gezellig) op het strand zitten (en wie wil wandelen kan dat dan doen) en dan 's avonds ergens eten. Zoiets?
Lijkt me een prima plan. De gevangenpoort is wel leuk, ben ik lang geleden eens geweest, maar het moet je echt interesseren. Tweede Kamer heb ik nog nooit gezien, mag je daar nog binnen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_19366889
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef YPPY het volgende:
Tweede Kamer heb ik nog nooit gezien, mag je daar nog binnen?
Dat lijkt mij ook leuk om daar eens heen te gaan. Ik zat net op de site te kijken van de tweede kamer en je moet je daarvoor wel aanmelden als je met een groep naar binnen wilt. Maar of je daar nou op een zaterdag (of zondag) naar binnen kan, geen flauw idee .
pi_19367113
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het goed hoor.
Als ik denk vanuit 's hertogenbosch of zo weer met yppy mee kan. Want Den haag is nogal erg ver voor me met openbaar vervoer. En dan moeten we ff kijken hoelang ik dan in kijkduin en scheveningen kan blijven zitten en of ik dan vanuit daar met het openbaar vervoer is enzv.

Misschien als die meet plaatsvind heb ik misschien wel rijbewijs maar of ik dan ook al auto heb of zo is dan nog maar de vraag. Maar dat is dan pas iets van tegen die tijd. Anders is het gewoon openbaar vervoer.
pi_19369193
Scheveningen vind ik ook een leuk idee! Wel behoorlijk ver vanuit hier, maar goed te bereiken met het OV. En op de terugweg ga ik dan gewoon bij mn zus logeren in Schiedam, dat is ook wel gezellig

Ik ben dus voor!
pi_19369592
Dan moeten we nog even uitzoeken of we een rondleiding kunnen krijgen bij de tweede kamer of zo daar ben ik wel een keer in geïnteresseerd en de gevangenpoort ligt er recht tegenover! Korte afstandjes dus (heb al twee jaar een partner uit Den Haag en ben er allemaal nog nooit geweest )

(dieetclub goes political )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_19371671
Wie gaat die lui van de TK bellen? Ik wil morgen op mijn werk wel even bellen hoor met de vraag wat op een zaterdag allemaal mogelijk is en wat de kosten zijn...
  maandag 24 mei 2004 @ 19:59:58 #62
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19371936
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Dan moeten we nog even uitzoeken of we een rondleiding kunnen krijgen bij de tweede kamer of zo daar ben ik wel een keer in geïnteresseerd en de gevangenpoort ligt er recht tegenover! Korte afstandjes dus (heb al twee jaar een partner uit Den Haag en ben er allemaal nog nooit geweest )

(dieetclub goes political )
als mijn examens voorbij zijn wil ik wel gaan informeren bij de tweede kamer, moet er toch nog heen om te vragen of er met het fotoforum daar mogen fotograferen

school is vlakbij de Tweede Kamer en kom verder sowieso vaak in de stad
Doei.
  maandag 24 mei 2004 @ 20:50:29 #63
57577 stoopkind
Oh grow up!
pi_19373645
ik wil ook wel mee
Lijkt me wel eng, is mijn eerste meet.
pi_19374442
we bijten niet stoopkind
alhoewel je weet nooit
pi_19376651
Lunch kunnen we wel bij mij doen (ik woon enkele tramhaltes buiten het centrum, heel dichtbij Hollandspoor).
Als iemand (of 2) wil blijven slapen is dat ook geen probleem trouwens.
  maandag 24 mei 2004 @ 22:27:08 #66
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19376932
ik heb al zoveel meets gehad *niet meer kan tellen*

en half FOk! heeft op mn tas geschreven

maarjah.. ehm...

nu eerst slapen en morgen weer genieten van een slimfast-shake-je
Doei.
pi_19376988
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef octopussy het volgende:
Lunch kunnen we wel bij mij doen (ik woon enkele tramhaltes buiten het centrum, heel dichtbij Hollandspoor).
Als iemand (of 2) wil blijven slapen is dat ook geen probleem trouwens.
Dat zeg ik tegen die tijd en als het zeker is wat we gaan doen.
pi_19385690
Klinkt allemaal wel erg leuk jullie meeting plannen

Zelf ben ik te scheiterig voor zoiets en ik zit ook nog maar heel kort bij de dieetclub natuurlijk

Jullie iig heel veel plezier
pi_19388490
ik moet ff kijken wanneer het wordt en hoe we dan zitten met tijd.
Bedoel eigenlijk of vriendje lief nog hier is of al weer verweg...
Beetje duidelijk waarschijnlijk niet.
Maar hou jullie op de hoogte
pi_19396623
Ik wil wel een keer meeten, ik vind het dood en doodeng, dat zeg ik wel alvast, maar het lijkt me wel leuk..

Den Haag en Scheveningen zijn leuk, maar dan moet ik even kijken hoe ik dat doe, ik moet namelijk helemaal vanuit het hoge noorden(Groningen) komen, dus dat is misschien niet zo handig..
4 juli kan ik niet, vanwege familiefeestje, de andere data kan ik wel volgens mij.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_19399800
Ik stap in Hoogeveen op een trein, teigan, dus we kunnen wel samen reizen
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:54:44 #72
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19413835
Riann, ik ga niet via Den Bosch, dat is ontzettend ver omrijden. Dat zou betekenen dat ik weer langs huis kom onderweg. Je kunt vanaf Eindhoven rechtstreeks naar Den Haag. Ik weet nog niet of ik met de auto ga of met de trein. Dat zie ik tegen die tijd wel weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_19420095
Opzich lijkt het me toch wel erg leuk om mee te gaan
Ik laat het ff afhangen van de datum, want ik werk ook af en toe weekenden.
pi_19424727
Goed, ik heb nog even de lui bij de TK gebeld met de vraag of in het weekend ook rondleidingen worden gegeven. In principe worden alleen op zaterdag rondleidingen gegeven in de 1, 2e kamer en Ridderzaal. Daar zijn wel kosten aan verbonden. Hoe duur weet ik niet omdat het bezoekerscentrum Binnenhof al dicht is en ze dit niet wisten bij het bezoekerscentrum Tweede Kamer.
pi_19426378
Het zal toch zeker niet in de tientallen euro's lopen....
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:39:46 #76
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_19426893
17 Juli kan ik niet. Heb net een uitnodigng voor die dag gekregen.

Ik ben benieuwd wat ze daarvoor vragen bij de TK!
pi_19427820
Hmmm.. als er meer mensen meegaan die nog nooit op eerdere meets zijn geweest dan wil ik opzich misschien ook wel mee, maar net als de rest lijkt het me echt doodeng.. Ik laat het nog even van de datum afhangen en wie er meegaan, maar wie weet In dat geval reis ik vanaf Utrecht CS
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:27:27 #78
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19427922
Wat leuk als er allemaal nieuwe mensen komen!
*OUD heilige*
pi_19428021
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:24 schreef Naamah het volgende:
Hmmm.. als er meer mensen meegaan die nog nooit op eerdere meets zijn geweest dan wil ik opzich misschien ook wel mee, maar net als de rest lijkt het me echt doodeng.. Ik laat het nog even van de datum afhangen en wie er meegaan, maar wie weet In dat geval reis ik vanaf Utrecht CS
Ik ben ook nog nooit eerder op meetings geweest...vind het ook best eng

Maar we kunnen dan evt. samen reizen...ik stap ook in Utrecht op als ik mee ga
pi_19428272
Dat maakt het al een stuk minder eng Meimeltje, als we samen zouden kunnen reizen
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_19428504
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Naamah het volgende:
Dat maakt het al een stuk minder eng Meimeltje, als we samen zouden kunnen reizen
Als ik met de trein ga, stap ik ook op in Utrecht CS!
Het kan ook zijn dat ik gewoon de auto pak...
pi_19438062
24 & 25 juli kan ik niet (D&D weekend).
16 juli is m'n pa jarig en het zou kunnen dat hij het de 17e viert, nog even afwachten dus.
Andere weekenden in juli zijn prima
pi_19438391
Zo strepend kom ik dus uit dat we (tot nu toe) met zijn allen op een zaterdag kunnen (dus naar het binnenhof kunnen ) en dat de data van 3 en 10 juli dus nog kunnen!
pi_19438509
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:16 schreef Pandorah het volgende:
Zo strepend kom ik dus uit dat we (tot nu toe) met zijn allen op een zaterdag kunnen (dus naar het binnenhof kunnen ) en dat de data van 3 en 10 juli dus nog kunnen!
Dan moet ik helaas afzeggen....

Juist die 2 weekenden moet ik werken en zit ook nog eens in de nachtdienst, dus die valt niet makkelijk te ruilen.
pi_19447831
Oke, ik heb het bezoekerscentrum Binnenhof gebeld.
Op 3 juli zijn geen rondleidingen, wel op 10 juli om 11.00.
Dan krijgen we een videofilm, RIdderzaal en Tweede Kamer te zien (duurt 5 kwartier). Het was wel zaak om snel te reserveren vertelde de mevrouw aan de telefoon anders kon het al vol zitten. En het zijn de kosten niet: het is 5 euro.
pi_19448474
10 juli kan ik wel
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:23:02 #87
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_19449732
Ja, ik ook wel.. Dan zal ik dat alvast voorzichtig op de kalender zetten. 2 weekenden achter elkaar druk druk druk:) en daarna op vakantie.
pi_19449943
ik moet even kijken of ik vrij kan krijgen die datum en anders kom ik gewoon NA mn werk
Doei.
pi_19451001
Ik kan waarschijnlijk niet op 10 juli. Ik hoorde dat we dan een soort personeelsdag hebben
pi_19451234
Een meeting met Faithy en Riann? In dat geval bookmark ik dit topic even.
pi_19464240
Ik kan 10 juli ook niet want dan heb ik vrijgezelle feestje van dinnetje
  vrijdag 28 mei 2004 @ 07:58:23 #92
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19464287
10, 17 en 24 juli kan ik. De andere zaterdagen van die maand niet.
*OUD heilige*
pi_19464422
Ik ga van het weekend op vakantie, dus als we naar de Tweede Kamer willen, kan ik het niet meer regelen. In juli waren er alleen rondleidingen op twee zaterdagen (10 en 24 juli) omdat het vakantieperiode is . Op de site van de TK staat het nummer van het informatiecentrum (langsfietsen kan natuurlijk ook).
pi_19464742
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
Ik hield mijn hart ook al even vast
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:20:28 #95
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19464924
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hield mijn hart ook al even vast
We doen toch niet voor niets een rondwandeling door Den Haag met allemaal vage straatjes?
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2004 @ 09:31:46 #96
43556 miss_dynastie
pi_19465109
quote:
Tot nu toe ging het eigenlijk heel goed. Alsjeblieft niet het vuurtje gaan aanwakkeren
pi_19465350
Leuk idee zeggen: Isabeau, Pandorah, Faithy, Brighteyes, Funnie, Riann, Yppy, Fannetje, stoopkind, Octopussy, Meimeltje, teigan, jolene, Naamah.

Rondleidingen kunnen 10 en 24 juli.

Beide data kunnen: Isabeau, Yppy, teigan
Alleen 10 juli kunnen: Funnie,
Alleen 24 juli kunnen: jolene, Fannetje, Meimeltje,
Beide data niet:

(neem tabelletje even over in een quote of zo en vul dan je eigen naam op de goede plek in )
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:59:54 #98
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_19465501
24 juli ben ik er nog wel. Maar wij gaan die nacht naar Tsjechie. En ik rij altijd heen. Dus ja een meeting eerst overdag. En dan nog naar Tsjechie rijden. Neh, dat zie ik niet zitten. Moet 9 uur rijden. Plus 4 uur. Voor den haag heen en weer. Plus de boodschappen die ik dan de dag ervoor met de fiets zal moeten doen, voor de vakantie. Omdat dat zaterdag niet met de auto kan...Nope. voor mij blijft inderdaad alleen 10 juli over.
pi_19465514
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Rondleidingen kunnen 10 en 24 juli.

Beide data kunnen: Isabeau, Yppy, teigan, Pandorah
Alleen 10 juli kunnen: Funnie,
Alleen 24 juli kunnen: jolene, Fannetje, Meimeltje,
Beide data niet:
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:12:07 #100
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19465708
quote:
ik wil ook wel niet komen hoor, geen probleem als jullie dat een probleem vinden

maargoed, indien dat niet het geval is:

ik kan alle data iig 's avonds, 's middags hangt echt van mn werk af, en hoop een dezer dagen mn rooster te krijgen
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')