Dat vind ik nou een heeel goed idee Brighteyes, niet omdat het gratis is, maar meer omdat je dan echt centraal bij elkaar bent! En alle kanten dan op kan.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bus 4 gaat toch van CS naar Kijkduin?
Ik werk in het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag (echt naast Den Haag CS) en heb een sleutel van de parkeerplaats, die is vrijwel leeg in het weekend. Het zou te regelen moeten zijn dat we allemaal daar parkeren (gratisen dan vanaf daar verder naar wat we ook gaan doen... Wandelen in Den Haag, met de tram naar Scheveningen, met de bus naar Kijkduin...
eigenlijk geen idee hoe kosher ze dat vinden, maar goed, er is toch niemand die van die parkeerplaats gebruik maakt in het weekend
Lijkt me een prima plan. De gevangenpoort is wel leuk, ben ik lang geleden eens geweest, maar het moet je echt interesseren. Tweede Kamer heb ik nog nooit gezien, mag je daar nog binnen?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een leuk idee om 's morgens een stadswandeling (met museum? gevangenpoort? bezoek tweede kamer? etc. ) door Den Haag te maken, dan lunch bij octopussy (als ze dat wil natuurlijk), 's middags naar Kijkduin (is rustig) of Scheveningen (druk, maar ook wel gezellig) op het strand zitten (en wie wil wandelen kan dat dan doen) en dan 's avonds ergens eten. Zoiets?
Dat lijkt mij ook leuk om daar eens heen te gaan. Ik zat net op de site te kijken van de tweede kamer en je moet je daarvoor wel aanmelden als je met een groep naar binnen wilt. Maar of je daar nou op een zaterdag (of zondag) naar binnen kan, geen flauw ideequote:Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef YPPY het volgende:
Tweede Kamer heb ik nog nooit gezien, mag je daar nog binnen?
Ik vind het goed hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een leuk idee om 's morgens een stadswandeling (met museum? gevangenpoort? bezoek tweede kamer? etc. ) door Den Haag te maken, dan lunch bij octopussy (als ze dat wil natuurlijk), 's middags naar Kijkduin (is rustig) of Scheveningen (druk, maar ook wel gezellig) op het strand zitten (en wie wil wandelen kan dat dan doen) en dan 's avonds ergens eten. Zoiets?
als mijn examens voorbij zijn wil ik wel gaan informeren bij de tweede kamer, moet er toch nog heen om te vragen of er met het fotoforum daar mogen fotograferenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Dan moeten we nog even uitzoeken of we een rondleiding kunnen krijgen bij de tweede kamer of zodaar ben ik wel een keer in geïnteresseerd en de gevangenpoort ligt er recht tegenover! Korte afstandjes dus
(heb al twee jaar een partner uit Den Haag en ben er allemaal nog nooit geweest
)
(dieetclub goes political)
Dat zeg ik tegen die tijdquote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef octopussy het volgende:
Lunch kunnen we wel bij mij doen (ik woon enkele tramhaltes buiten het centrum, heel dichtbij Hollandspoor).
Als iemand (of 2) wil blijven slapen is dat ook geen probleem trouwens.
Ik ben ook nog nooit eerder op meetings geweest...vind het ook best engquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:24 schreef Naamah het volgende:
Hmmm.. als er meer mensen meegaan die nog nooit op eerdere meets zijn geweest dan wil ik opzich misschien ook wel mee, maar net als de rest lijkt het me echt doodeng.. Ik laat het nog even van de datum afhangen en wie er meegaan, maar wie weetIn dat geval reis ik vanaf Utrecht CS
Als ik met de trein ga, stap ik ook op in Utrecht CS!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Naamah het volgende:
Dat maakt het al een stuk minder eng Meimeltje, als we samen zouden kunnen reizen
Dan moet ik helaas afzeggen....quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:16 schreef Pandorah het volgende:
Zo strepend kom ik dus uit dat we (tot nu toe) met zijn allen op een zaterdag kunnen (dus naar het binnenhof kunnen) en dat de data van 3 en 10 juli dus nog kunnen!
Ik hield mijn hart ook al even vastquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
Een meeting met Faithy en Riann? In dat geval bookmark ik dit topic even.
We doen toch niet voor niets een rondwandeling door Den Haag met allemaal vage straatjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hield mijn hart ook al even vast![]()
Tot nu toe ging het eigenlijk heel goed. Alsjeblieft niet het vuurtje gaan aanwakkerenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Rondleidingen kunnen 10 en 24 juli.
Beide data kunnen: Isabeau, Yppy, teigan, Pandorah
Alleen 10 juli kunnen: Funnie,
Alleen 24 juli kunnen: jolene, Fannetje, Meimeltje,
Beide data niet:
ik wil ook wel niet komen hoor, geen probleem als jullie dat een probleem vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |