Ik haat bureaucratie
![]()
Ik heb net een uur ofzo met de computermensen aan de lijn gehangen
![]()
Eerst de winkel gebeld waar ik 'em heb gekocht. Dus ik zo "Ja gvd, hij's nou weer stuk, denk niet dat het gaat helpen als jullie kutprutsers het nog een keer fixen, ik wil een nieuwe". Zegt-ie zo "Ja, moet je met het hoofdkantoor in Amsterdam bellen, weet ik veel".
Dus ik zo naar Amsterdam bellen, krijg ik een kneus aan de lijn de zegt dat ik niet geregistreerd sta. Dus ik zo "Nou dat is raar want dit kreng is al 3x bij jullie over de vloer geweest, elke keer voor hetzelfde, dus het lijkt me dat je me zo langzamerhand wel kent". Noteert 'ie al mn gegevens, zegt zo "Wanneer heb je 'em gekocht?" Dus ik "September 2003". Zegtie "Oh, het is nu 90 dagen na aankoop, dan moet ik je 50 euro in rekening brengen voor dit gesprek. Tenzij het een probleem met de hardware is." Ik zo heel koel
![]()
"Het is iets met de hardware, douw die 50 euro maar in je reet". "Nou" zegt 'ie "dan zien we die 50 euro als borg en krijg je het terug als inderdaad blijkt dat het iets met de hardware is". Dus ik ":{ Pfff". En ik vertellen wat er dan mis is en hoevaak dat al gebeurd is en dat reparaties maar niet helpen, dus dat ik een nieuwe wil.
Komt 'ie met een briljant plan: "Ok, dan ga ik 'em nu voor de 4e keer innemen voor reparatie en dan moet jij maandag bellen dat je het er niet mee eens bent". Ik: "Wat?!
![]()
". "Ja" zegt ie "want maandag zitten er mensen die uitzonderingen op de regels kunnen maken, ik volg gewoon m'n boek".
![]()
Dus nu issie ingenomen voor reparatie, moet ik 50 euro dokken en moet ik maandag bellen omdat allemaal weer ongedaan te maken
![]()